Spillegal-tskjorte?

Hvilken likte du best?

  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-graa.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-orange.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-sort.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg likte ingen av de, jeg synes dere burde lage noe annet.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Enig i at dere ikke burde ha grå gensere.
Det eer mye tøffere med svart eller hvit.
Helst hvit, for jeg kommere jo til å bruke den om sommeren mest å da er det jævlig varmt med svart.
150,- høre ok ut men jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe en til den prisen. Dere finner sikkert fler billigere trykkerier
 
D

Deleted member 91

Gjest
#43
Du vet hvem som går med trailer-caps nå for tiden? Fjortisbabes, that's who! <_<
 
#44
Den var dødsrå! Spessielt med printet på baksiden. Jeg syns den med grå print var den kuleste. Den, eller den med rød orange-print. Hadde vel gitt 199 for den. De må helt klart være hvite, ikke sånn ekkel gråfarge. En ting er viktig for meg. T-skjortene må komme i små størrelser. Slik at jeg kan bruke dem til vanlig, også. Hater baggy. Gi meg tettsittende! :D

Jeg går aldri med cap, så den bryr jeg meg egentlig ikke noe om.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Jeg stemte på "mekk noe annet", ettersom jeg helt klart synes t-skjortene heller burde være svarte. Er da ingen som går med gråmelert nå om dagen, vel. Ekkelt er det.
Gjør om det svarte logoet til hvitt og køl på med svarte t-skjorter så skal jeg nok kjøpe noen. :)
 
#46
Opprinnelig skrevet av Baronen@03.06.2004, 15.12
Du vet hvem som går med trailer-caps nå for tiden? Fjortisbabes, that's who! <_<
Ja, men så bur eg i ei bygd utanfor Ålesund, kvar fjrtz-jentene er rånarar, dopvrak og low society. Her er det kun dei litt rocka folka som går med trailer-caps.
 
#48
Opprinnelig skrevet av Hrti+03.06.2004, 15.16-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@03.06.2004, 15.12
Du vet hvem som går med trailer-caps nå for tiden? Fjortisbabes, that's who! <_<
Ja, men så bur eg i ei bygd utanfor Ålesund, kvar fjrtz-jentene er rånarar, dopvrak og low society. Her er det kun dei litt rocka folka som går med trailer-caps. [/b]
Har aldri sett deg mein ein trailer-caps da ? :p
 
#51
Opprinnelig skrevet av Ava1on`+03.06.2004, 15.18-->
Opprinnelig skrevet av Hrti@03.06.2004, 15.16
<!--QuoteBegin-Baronen
@03.06.2004, 15.12
Du vet hvem som går med trailer-caps nå for tiden? Fjortisbabes, that's who! <_<

Ja, men så bur eg i ei bygd utanfor Ålesund, kvar fjrtz-jentene er rånarar, dopvrak og low society. Her er det kun dei litt rocka folka som går med trailer-caps.
Har aldri sett deg mein ein trailer-caps da ? :p [/b]
Det er fordi eg aldri har tenkt på å kjøpe meg ein trailercaps. Kan ikkje stappe alt håret mitt inn i ein caps likevel, ser litt komisk ut.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Baronen@03.06.2004, 16.20
Ikke faen! Måtte Spillegal aldri bli mainstream (gamer.no)!
Hva med lagt ut for salg kun for medlemmene ?+

At vi får en firesifret kode som vi må si når kjøper den. f.eks: 8747
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#54
Med all respekt for denne ultimate franchise-idéen, så kan man gå inn på nermeste G-Sport og få trykket en helt lik skjorte for en femtilapp. Og JA, de kan trykke svarte skjorter og(og alt mulig annet, så lenge du har t-skjorta det skal trykkes på).
 

Endre

Ødela forumet
#55
Så man må kjøpe en haug av svarte skjorter i forskjellige størrelser, dra med seg de til G-sport og få de trykket? Jippi. :rulleøyne:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#56
Nei, jeg snakker om individuelle saker. Dvs. at hvis man synes dette er for dyrt, kan man enkelt trykke en egen hos dem. MED nick eller andre rariteter hvis dette er ønsket. Det trykket som vises i dette emnet er ikke akkurat så veldig vanskelig å kopiere, er det vel?
 

Endre

Ødela forumet
#58
Opprinnelig skrevet av Mandark@03.06.2004, 16.51
Nei, jeg snakker om individuelle saker. Dvs. at hvis man synes dette er for dyrt, kan man enkelt trykke en egen hos dem. MED nick eller andre rariteter hvis dette er ønsket. Det trykket som vises i dette emnet er ikke akkurat så veldig vanskelig å kopiere, er det vel?
Neinei, nå er jeg med på tankegangen.

Men vi håpet på å lage en slags standard for SG-skjorta, og da gjerne med et litt stilig design, sånn at folk ikke skal få lyst til å trykke sin egen skjorte hos G-sport. :p

Men hvor mye vil det egentlig koste for en sort skjorte + trykking hos G-sport?
 
#59
Hva med at det står Sg eller Spillegal i små bokstaver på ermene?

[/seriøs]


Og et fint bilde av ILiuz helt nederst

[/useriøs]