Spillegal VS ganon: Mars 2014-Januar 2015. Du vil dø!

ganon

The Boshy
#1
God morgen og og ny måned alle sammen! Etter en litt trøblete start med det noen vil kalle kjipe og frustrerende spill fortsetter vi i samme stil! Dere har kanskje allerede lagt merke til tittelen, og tenkt at dette ikke lover godt, og det gjør det heller ikke. For noen av oss. Jeg kommer nemlig til å delta i denne utfordringen sammen med dere alle.
Spillet vi skal bli tatt ved hornene av er selvfølgelig:



Forløperne har drevet de fleste av oss til vanvidd ved en eller annen anledning, og jeg regner med at From software lager noen skjær i sjøen for oss denne gangen også.

Reglene er de samme som forrige gang:

1. Du må være et aktivt forummedlem. (Er du ny her, men virker ålreit får du nok lov til å delta. Bare å spørre meg i tråden eller på PM)
2. Du må svare innen januar 2015.
3. Du må fremlegge bildebevis.

Denne utfordringen regner jeg med blir mye mer populær enn de forrige, og jeg føler også at flere skal belønnes for innsatsen. Derfor skal de som klarer hver utfordring først, vinne en premie! For at flest mulig skal få mulighet til å vinne, får du bare den beste premien om du oppfyller flere krav på en gjennomspilling, og mister samtidig muligheten til de andre premiene (Dette gjelder meg også).... her er utfordringene:

1.Premie: Få tak i Illusory Ring of the Exalted og Illusory Ring of A Conqueror og vinn

en konsoll med et spill!


2.Premie: Kom til New Game+1 som lvl 1 og vinn et valgfritt spill!

3.Premie: Kom til New Game+8 og vinn et valgfritt indie spill!

4.Premie: Kom til New Game+1 under lvl 30 og vinn et indie spill under 15€!

5.Premie: Kom til New Game+1 under lvl 60 og vinn et indie spill under 10€!


Premiene vil som tidligere bli gitt på steam utenom første premien hvor jeg vil sende en nesten valgfri konsoll med et spill til den flinke vinneren, og et valgfritt spill på en valgfri plattform til den tålmodige andreplass vinneren. Som bevis kan dere ta bilde av inventory med sisteboss sjelen, evt andre ting vi finner ut av som du får ved å vinne, type rustning etc.
Bruk gjerne denne tråden til å diskutere alt som har med spillet å gjøre, og da gjenstår det bare å ønske lykke til!
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
2015, mann. Innen 2015.

EDIT: Burde vel melde meg ut, har ikke samvittighet til å la deg kjøpe konsoll til meg. :riffa:
 

ganon

The Boshy
#5
Slik jeg har satt det opp er det et risk vs reward system hvor du kan prøve deg på en av de gjevere premiene, men står da i fare for at noen plukker de lettere foran nesen din samtidig som noen slår deg på det du prøver på, eller at du rett og slett gir opp. Husk det er kun èn premie per deltager/forummedlem så jeg tror det skal være mulighet for mesterrasen å raske med seg en premie eller to også ;-)
 

demake

Seksuelt godteri
#6
Vent til jeg er ferdig med masteren da!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Det er det vi krysser fingra for, iallfall.
 
#12
NB! Jeg har endret kravene for en av premiene etter litt sniktitting på skjulte skatter i spillet. Det er ingen som har gjort krav på den letteste premien ennå så jeg har hevet listen litt for å få med mesterrasen mest mulig også. Det var den første og siste endringen, kors på halsen. Lykke til!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Jeg merker jeg kommer til å slite mer med SL1 her enn i Dark Souls 1. Der kunne man i alle fall dure på med evige mengder pyromancy.
 
#15
DENNE GANG VET DU!

Eller det vil si, ca 20 ganger etter sist post... (døde masse tidlig i spillet.. :ehm:) Men bare resatte med en gang, satt til fire i går og kom meg til Looking Glass Knight.

MEN NÅ! Har faktisk Nashandra blitt klubbet til døde også! Uten bonfires, uten å dø!\o/!
Hadde aldri trodd jeg skulle klare det på så få tries, men wow! :cool: Døde forsåvidt litt innvendig når jeg åpent en mimic i går kveld på vei til den andre store sjelen.. Men noen forsøk senere altså!

Slik :eng::
  • Være forsiktig
  • Ikke bli grådig
  • Bruk heller mange våpen en et bra pga durability
  • Kjøp life gems
  • Ikke dø

Anyways må gå å finne masse spells slik at jeg kan være OP og slikt.. <3





Edit: Og som et PS: se på et speedrun for å få rute + litt små tips~ som hvilken bosser som staggerer lett etc!:eng:
 

demake

Seksuelt godteri
#16
Wow! Det er helt konge Emil! Jeg trudde ikke du kom til å naile det så kjapt. Godt jobba, og ikke minst: nå har du ingen grunn til å lure deg unna labarbeidet fremover.

Og jeg elsker de doble klubbene dine.
 
Sist redigert:
#20
Det står i første innlegget mitt. Han vant en nesten valgfri konsoll med et spill. Waloran ønsket seg en PS4, men siden det ble litt i overkant ble vi enige om at jeg skulle sende han en mysteriekonsoll :)