Spillegal VS ganon: Mars 2014-Januar 2015. Du vil dø!

#23

Lurer på hva dette kan være mon tro.


Diplom og greier jo! \o/

Beklager at dere må rotere hodet, man orket ikke laste det opp en hel gang til. :D

Anyway, Super mario world til en Super Nintento \o/ Ikke værst!

Takk til ganon for at han gidder å ha slike konkuranser :eng:
:yoshi:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Europeisk SNES med amerikanske kontrollere? Her lukter det noe muffins!
 
#26
Håper premien falt i smak Waloran, og takk for at du delte litt bilder så resten av gjengen forhåpentligvis får litt blod på tann. Det er fortsatt mange premier å hente så bare kjør på videre alle sammen! Selv fikk jeg deng av en ildsint kar (pun intended) tidligere i dag. Har dessverre ikke hatt mulighet til å spille så mye i det siste.

@kakarlsen

Det er for det meste den type kontrollere som er i sirkulasjon i dag, som jeg har opplevd iallefall.

PS: En sommerkonkurranse kommer i løpet av juni!

PPS: Det blir Mario kart 8 release party hjemme hos meg neste helg, mer info kommer!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Kjapt søk på ebay.co.uk gir masse treff på europeiske pads til en rimelig penge (når man siler vekk kopiene). Ikke at det er noe galt med de amerikanske fargene. :)
 
#28
Håper premien falt i smak Waloran, og takk for at du delte litt bilder så resten av gjengen forhåpentligvis får litt blod på tann. Det er fortsatt mange premier å hente så bare kjør på videre alle sammen! Selv fikk jeg deng av en ildsint kar (pun intended) tidligere i dag. Har dessverre ikke hatt mulighet til å spille så mye i det siste.

@kakarlsen

Det er for det meste den type kontrollere som er i sirkulasjon i dag, som jeg har opplevd iallefall.

PS: En sommerkonkurranse kommer i løpet av juni!

PPS: Det blir Mario kart 8 release party hjemme hos meg neste helg, mer info kommer!
Helt supert ganon :)

Tror jaggu jeg skal klare å koble den til TV'en også!
 

ganon

The Boshy
#29
Game over! Det skjedde dessverre ikke noe her etter prestasjonen til Waloran, men jeg kommer nok til å ha med minst et stort spill med større utfordringer i 2015 også.