Spillegalprisene 2008 (forum)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#1
Spillegalprisene 2008 (forum)

Dame og herrer, det er igjen tid for de store Spillegalprisene. Vi starter litt tidligere med nominasjonsrunden i år slik at alle får tid til å være med, og avstemningene starter etter nyttår slik at vi får med oss alt 2008 hadde å by på.

For å nominere dine favoritter, copypaste kategoriene under og fyll inn dine nominasjoner, gjerne med begrunnelse. Du trenger selvsagt ikke fylle ut alt, men det blir veldig fint og oversiktlig hvis du likevel kopierer hele lista, og kanskje du til og med får lyst til å fylle inn mer senere. Du kan redigere innlegget ditt fremfor å poste et nytt hver gang du vil føye til noe, vi leser gjennom alle postene til slutt uansett.

Dette er altså bare nominasjonsrunden, så det er ingen vits i å nominere det samme som noen andre allerede har nominert før deg. Det er derimot lov å nominere samme medlem i flere kategorier.

Årets kategorier:

Årets nykommer
Årets hendelse
Årets sitat -
plz quote
Årets signatur -
plz quote
Årets avatar -
plz insert image
Årets topic (spillrelatert)
Årets topic (generelt)
Årets morroklump
Årets emokid
Årets bråkmaker
Årets moderator

Dusteprisen 2008 - begrunnelse plz
Årets medlem 2008 - begrunnelse plz


Sett i gang og fortell oss hvem/hva du har lyst til å nominere. Kategorier uten minst tre kandidater frafaller og blir ikke tatt med i avstemningen.

 
#2
Årets nykommer:
Årets hendelse: Når Sancti ble forelsket i Nilo
Årets sitat: Av SHDR
"SirkusMartin finnes død like ved Youngstorget. Han er barrumpet og forkommen, med et hjemmedreid gebiss festet i den ene skinken, like over bokstavene NILO skrevet med tannlegeborr. Politiet vil stå uten spor i saken inntil de kommer over kniving mellom to brukere på et obskurt forum dedikert til voldsspill og rasisme."
Årets signatur: Justin "
Stem på denne til årets signatur
"
Årets avatar: Old Snake avtaren til Mandark
Årets topic: SF2THD REMIX
Årets topic: Secret Santa
Årets morroklump: Sheffield
Årets emokid: Obivililolilili (dama med rosa n64 pad)
Årets bråkmaker: Alexander
Årets moderator: Houseman

Dusteprisen 2008: Riou, muligens den mest intellektuelle medlemmene som noen sinne har satt sine spor i SG's historie, men fortsatt en dust i mine øyne. Du fortjener denne mer enn alle andre! Grattis, and no hard feelings, its just personal.

Årets medlem 2008: Mandark, dere har sikkert glemt han, men jeg husker som om det var igår, da han poppet min cherry

Årets skuffelse: Da det viste seg at Sancti ikke var forelsket i Nilo D;
 

oma

Village Drunk
#3
Årets nykommer - om man nominerer bare for å nominere så vil jeg nominere Sagosen, da han virker som en ok kis.
Årets hendelse - uten tvil jonscons og aleks sitt snakk om å lage film. Akk, the times
Årets sitat - trenger ikke qoute engang. Men men, så sånn er det.
Årets signatur - signaturen til aleks som fikk han kisen til å tro at han jobbet med Mirrors Edge.
Årets avatar - min, nå.
Årets topic (spillrelatert)
Årets topic (generelt)
Årets morroklump - Aleks
Årets emokid - Sirkusmartin
Årets bråkmaker - yetipants
Årets moderator - Thirenan, fordi han er flink å slette nattpostene mine som jeg angrer på dagen derpå

Dusteprisen 2008 - det er ingen som ikke bidrar ^^
Årets medlem 2008 - Tutankoopa, without å dubt. Det er ikke en post han skriver som ikke oser konstruktivitet og ønske om å bidra ^^

Årets trøstepris: Riou - edit: ikke i samme ånd som Houseman her, jeg gir trøsteprisen fordi jeg syns han også fortjener å bli nevnt, men passer ikke inn i de overnevnte kategoriene

Husmanekstra:
Årets initiativ: Ghaz for Secret Santa-opplegget
Årets spillentusiast: yetipants
Årets comeback: Sancti
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Årets nykommer - Lichlas
Årets hendelse - Sanctis redningsoperasjon.
Årets sitat - thetrains Johncons-parodi
"Jorda er flat.
Så sånn er det.
Det er mulig.
Men det er vel bare sånn det er"
Årets signatur - Justincase.
"If someone ain't hating on you, you're doing something wrong."
Årets avatar - thetrain

Årets topic (generelt) - Valget i USA-tråden
Årets topic (spillrelatert) - Fallout 3-tråden
Årets morroklump - NiloPilo. Uforutsigbart medlem som har fått meg til å le høyt mange ganger. I år har PS3-fanboyismen roet seg også, noe som gjør humorprosenten i postene hans høyere.
Årets emokid - Revan pga. dramaet om å forlate SG fordi det bare er idioter her etc. og sutring på K/S/B når han kom tilbake. En dramalama-pris hadde kanskje vært mer presist.
Årets bråkmaker - Riou, på godt og vondt. SG trenger urokråker og å stimulere til diskusjon ved å trolle er ikke den dårligste måten å gjøre det på, men det kan bli for mye.
Årets moderator - Lodin

Dusteprisen 2008 - Nærliggende å nevne myztical her, men spørs vel om noen vet hvem han er utenfor K/S/B. Tror det må bli Revan her også for mye idioti og usympatiskhet de siste månedene. Den eneste bortsett fra de som gjør livet som K/S/B-moderator surt som har irritert meg ordentlig i år.
Årets medlem 2008 - Kilik, aldri en dårlig/uinteressant post.

Årets trøstepris: Johncons. Han er en whacko og ser ut til å leve greit med oppfatningen av at det er verden som er gal, men det er likevel synd på ham.

Extra:
Årets initiativ: Ghaz for Secret Santa-opplegget
Årets spillentusiast: Thinaran
Årets bryllup: Yetipants m/ frue
Årets comeback: Alexander
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#5
Årets nykommer:
Årets hendelse:
Årets sitat - plz quote: Revan sin avskjedspost. Sjekk Houseman sitt innlegg på side 2 i denne tråden.
Årets signatur - plz quote:
Årets avatar - plz insert image:
Årets topic (spillrelatert):
Årets topic (generelt):
Årets moroklump: SirkusMartin
Årets emokid: Revan
Årets bråkmaker: SirkusMartin
Årets moderator: Houseman

Dusteprisen 2008 - Revan - Fordi han sutrer og maser, samt at han er forumets største gnukk. Også ern 13. ;)
Årets medlem 2008 - begrunnelse plz
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Siden noen allerede har funnet på flere fine kategorier, så er det lov å slenge seg på og nominere folk selv om den ikke er på lista. Hvis det blir minst tre nominerte i en ny kategori blir det avstemning. Tjohei!
 

Alexander

frilans ufør
#10
Du feilsiterer.

Årets morroklump - NiloPilo. Uforutsigbart medlem som har fått meg til å le høyt mange ganger. I år har PS3-fanboyismen roet seg også, noe som gjør humorprosenten i postene hans høyere.
Ja, jeg tror jeg så den stige til 0.3% i forrige uke. Eller uken før, I forget.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
Årets nykommer - johncons
Årets hendelse
Årets sitat -
Kanskje litt sent ute, men jeg vil bare påpeke at du mest sannsynligvis ikke er bedre enn de aller fleste i hele Norge. Er nok av engelskmenn, og andre engelsk snakkende folk her i Norge, som mest sannsynligvis er bedre enn deg. Sikkert ikke moren din. Som f.eks slekta mi fra England, av de som bor i Norge. Vet om en haugevis av andre engelske familier som bor i Norge også.

Ville bare påpeke dette.
Ja dere, årets sitat allerede tidlig i januar.

Årets signatur
Årets avatar - Nominerer forløpig Jante her, får se om jeg kommer på noen bedre.
Årets topic (spillrelatert)
Årets topic (generelt)
Årets morroklump - Yeti. Klasker på låret og ler så massapåsan rister.
Årets emokid - Oblivione
Årets bråkmaker - Nilo. Han er jo pakkis.
Årets moderator - Thinaran - den første til å banne meg på lenge. Lurer på om Truls var sist.
Dusteprisen 2008 - Revan. Han har nådd nye høyder, der hvor man trodde ingen tølper kunne gå.
Årets medlem 2008 - Alexander. Han har et veloverveid og fornuftig syn på det meste, og en hyggelig fremtoning ovenfor alle på spillegal - et medlem som virkelig bringer ut det beste i oss alle.
 
#12
Årets bråkmaker - Nilo. Han er jo pakkis.
HVA! PAKKIS? MEG?

Fifan! TA tilbake nå! Do din jevla sugejob! Jai ikke bomba India! Do er pakkis! HA HA! din medisin til dai! HAHA! Hva du si nå! HA! HA HA!

Alexander: Få IFA eska ut av ræva og vær litt mer koslig
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
Årets sitat
Originally Posted by K999

Kanskje litt sent ute, men jeg vil bare påpeke at du mest sannsynligvis ikke er bedre enn de aller fleste i hele Norge. Er nok av engelskmenn, og andre engelsk snakkende folk her i Norge, som mest sannsynligvis er bedre enn deg. Sikkert ikke moren din. Som f.eks slekta mi fra England, av de som bor i Norge. Vet om en haugevis av andre engelske familier som bor i Norge også.

Ville bare påpeke dette.
Ja dere, årets sitat allerede tidlig i januar.
Hva var anledninga?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Årets signatur: Novastrum. Våkn opp folkens, vi blir skrudd i pompen.
 
#18
Emokid - Revan
Moderator - Archtor (så det blir litt fler å stemme på her)
Bråkmaker - Sirkusmartin (hvem ellers)
Avatar - Nilo
 
Status
Stengt for ytterligere svar.