Spillegalprisene 2008 (forum)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Årets nykommer: Esj, hvor mange nye medlemmer har spillegal egentlig fått de siste to årene? Tror jeg kan telle skikkelige nykommere på en hånd. Må bli Johncons.
Årets hendelse: Johncon er syk.
Årets sitat - plz quote: Må bli noe piss av SirkusMartin eller Nilo, jævli mange artie kommentarer fra den kanten. Kommer snart.
Årets signatur: plz quote:
Årets avatar: plz insert image: Ingen slår Mr. Cartwright, men eller må det nesten bli Riou sin. Den er så spot on at det er sjukt.
Årets topic (spillrelatert): Spillshizzletråden.
Årets topic (generelt): A day in the life. Ingen over, ingen ved siden. 4ever.
Årets morroklump: Nilo to the Pilo.
Årets emokid:Ræævan. åhh fuck lizm SG suger bers stikker jeg assa ops bare tulla hehe im back bro.
Årets bråkmaker: Riou.
Årets moderator: Houseman. Er flink til å sette ned foten når SM og co. er kjedelige.

Dusteprisen 2008 - Blir nok Riou. Jævlig irriterende til tider, men SG hadde nok vært kjedeligere uten han.
Årets medlem 2008 - Yeti. Ingen har flere kvalitetsposter. Bidrar mest også i år.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#23
Og med det sier jeg farvell til Spillegal. Forumet suger og er bemannet av idioter som deg Sirkusmartin og eivind. det blir for dumt at dere begynner maset bare fordi dirty d sier sin mening. martin er alltid sur og ødelegger sjarmen med spillegal. dere må bare slette brukeren min, lager en ny en den gang jeg stikker innom for å kjøpe/selge greier.

dere som vil ta handler med meg eller snakke om gamle pc spill eller noe kan legge til fotballrevan04@hotmail.com.

Spillegal blir rett og slett for dumt, med idioter som ler av folk som faller i døden og baksnakker andre fora og nettsteder når nettopp Spillegal er idiotisk. :)

slett Revan-accounten. sitt her til dere blir gamle, jeg har et liv. idioter.

Afternote: Der sprakk jeg. Orker ikke lese all idiotien her lengre. Spillegal er blitt kjedelig. De koselige medlemmene som en gang var her har forsvunnet, og med dem alle konstruktive bidrag.

Sirkusmartin: Du ser ut som ei stygg hore, din jævla narkis.
.
 

Sancti

Terrorkatt
#24
Jeg liker at han kalte Martin en narkis og tydeligvis trodde han skulle treffe ett eller annet med det. :D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#26
Jeg liker at han kalte Martin en narkis og tydeligvis trodde han skulle treffe ett eller annet med det. :D
Shit nigga, jeg har blitt kalt narkis siden GK. Det svir like mye som de dritings pakkisene i byen som bare "Øy ÆI er du mann eller dame fan?".
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#27
Årets nykommer: Revan the Return aka Lil´SirkusRevan (Revan 2.0 eller whatever)
Årets hendelse: Da Yetipizzle giftet seg! Ærlig talt, hvor ofte gjør en SGer det?
Årets sitat - Nilo: "HVA! PAKKIS? MEG?"
Årets signatur - plz quote
Årets avatar - Riou sin. Spilte spillet i høst, og når jeg så karakteren for første gang... imponert!
Årets topic: You Have To Burn The Rope.
Årets topic: Vanligvis er A Day in the life en sikker vinner, men i år var "vi snakker om puling og sex og Riou belærer oss i elskov" tråden best!
Årets morroklump: Nilo! Han freshe opp forumet når Yeti går på tomgang.
Årets emokid: Lodin. Du er en bra fyr, men det virker som du var den eneste kiden i gata som ikke fikk PlayStation (1) til jul, selv om du sikkert var 23 år når den kom ut.
Årets bråkmaker: Edit: Iceburnen til Klaymen! Siden han ikke kunne nominere seg selv.
Årets moderator: Archtor! Fordi han er snill og kul og sånn.

Dusteprisen 2008 - Yetipants, liker deg godt og synes du er en sjefsfyr, men du må slutte å duste så til innimellom. Forsåvidt ingen verdig dusteprisvinner.
Årets medlem 2008 - Da Rockwilder (kanskje)

Årets comeback: Sancti, med Revan som god nummer to!
Årets spillentusiast: Thinaran
Årets skuffelse: Da det viste seg at Sancti ikke var blitt gravid, bare forumsjef :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#28
Årets nykommer: -
Årets hendelse: Ingenting interessant skjedde i år
Årets sitat - Riou. Se også siggen til GungHo.
Årets signatur - CyberK - "Ville bare påpeke dette."
Årets avatar - Vet ikke, men ihvertfall ikke Flintis-Nabbe. Nominerer Flintis-Nabbe.
Årets topic (spillrelatert) - You Have to Burn the Rope
Årets topic: Rasterbation!
Årets morroklump: Aleks
Årets emokid: -
Årets bråkmaker: -
Årets moderator: Sancti

Dusteprisen 2008 - Han som fant ut at han skulle lage en Let's Play av et spill kun krampenerder bryr seg om, og siden alle de nerdene har fullført det allerede ble det ikke uventet flopp.

Årets medlem 2008 - Houseman

Årets comeback: Sheffield (eh, hvorfor ikke)
Årets spillentusiast: oerhört
Årets skuffelse: -

Redigerer etterhvert som jeg kommer på ting.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#29
Årets nykommer: Johncons
Årets hendelse: Revan quitter SG (._\\)
Årets sitat - Den med Riou som står i hjørnet på en fest og teller sakte inni seg
Årets signatur: Å NEI JEG BLE BÆSJA PÅ!!!! I DUSJEN!!!!!!!!!
Årets avatar: Riou
Årets topic (spillrelatert): Spillshizzletråden
Årets topic (generelt): ADITL
Årets morroklump: Nilo, tett etterfulgt av Yetipants
Årets emokid: Riou
Årets bråkmaker: Riou.
Årets moderator: blæh
Årets medlem 2008 - Avskyeligsnømannbukser
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Årets Pokeyman: fortsatt dere
Husker ikke en dritt av hva som har skjedd i år så jeg nøyer meg med å stemme.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Dusteprisen 2008 - Han som fant ut at han skulle lage en Let's Play av et spill kun krampenerder bryr seg om, og siden alle de nerdene har fullført det allerede ble det ikke uventet flopp.
Mr. Passiv-Aggressiv 2008 - Thinaran.
 
#32
Er jeg emo? Er jeg emo!? Bråkmaker er en artig tittel, ettersom det er det motsatte av hva jeg fremstilles som i det virkelige liv, men EMO?

Å sitte i hjørnet på en fest og snakke engelsk høyt med seg selv er forøvrig IKKE emo, bare et tegn på at man er lettere forstyrret.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#34
Ikke emo, bare lettere forstyrret. Synes det lukter t-skjorte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Ikke kåt, bare fascinert av frimerker.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.