Serr? Grattis. ^^
Lodin Der Waaaah 30 Des 2008 #46 30 Des 2008 #46 Men sist jeg sjekka barberer Nille seg så hu vinner uansett.
Sancti Terrorkatt 2 Jan 2009 #48 2 Jan 2009 #48 Jeg tenker jeg mekker avstemning i løpet av kvelden, så hvis noen vil ha med noe mer kan det lønne seg å slenge inn et innlegg nå. Det gjelder årets spill og missekonkurransen også.
Jeg tenker jeg mekker avstemning i løpet av kvelden, så hvis noen vil ha med noe mer kan det lønne seg å slenge inn et innlegg nå. Det gjelder årets spill og missekonkurransen også.
Alexander frilans ufør 3 Jan 2009 #49 3 Jan 2009 #49 Nominerer Ebriosus og Chief Gutti til Årets comeback, samt Riou skrev: (Jeg konkluderer nå med at skriveevnen er på topp etter to glass Chablis). Klikk for å utvide... bare sånn for å slenge på flere av Riou.
Nominerer Ebriosus og Chief Gutti til Årets comeback, samt Riou skrev: (Jeg konkluderer nå med at skriveevnen er på topp etter to glass Chablis). Klikk for å utvide... bare sånn for å slenge på flere av Riou.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 3 Jan 2009 #51 3 Jan 2009 #51 Ebriosus skrev et innlegg for å presisere at det var hans gamle avatar Ston3r bruker. Ellers har jeg ikke sett noe til han.
Ebriosus skrev et innlegg for å presisere at det var hans gamle avatar Ston3r bruker. Ellers har jeg ikke sett noe til han.