Spillegalprisene 2011-2061 edit: OBS NB HOTTIPS: Ikke nomineringstråd!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#21
Hør på Buggz a, tenker som en good 'ol svindler! = D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
PS årets indie må værra med i spillkåringa.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#23
Ja, legges til!
 
#25
Årets nykommer: Lodin
Årets sitat: TBA
Årets signatur: "Også gratis tannlege da, ikke glem det." (Agradula)
Årets avatar: Aslak sin

Årets topic (spillrelatert): Dark Souls [PS3, 360]
Årets topic (forumrelatert): Adventskalender - Nissepikk
Årets morroklump: SirkusMartin
Årets emokid: Javi
Årets bråkmaker: Jante
Årets moderator: Buggz, virker som om han er den eneste som gjør jobben sin.
Årets Effort (Efforter?): Sofie
Dusteprisen: Neocon
Årets Pokémon: TBA
Stegosaurusprisen: TBA
Årets medlem: TBA
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Nilo får én mindre gave av nissen i år.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Innrømmer at jeg klarte å overse den der og trodde det var no' minerings på gang. Får ta vare på innlegget til alvoret begynner.
 
#32
Fuck dere, jeg kjører min egen stil...

Edit: Din homolodin, hadde jeg vært nykommer hadde jeg kanskje lest det jævla emnet. Fordi som nykommer veit en ikke om alt BS'et som blir skrevet på dette forumet.... så IN YA FACE! Sperm altså...sperm in your face hvis noen lurte. Ikke så fin sperm, men sånn sperm som er klumpete. Sånn sperm som ser litt gammel ut. Også er det mye, ikke sånn liten skvett med sperm, men mye...som renner ned ansiktet ditt liksom...Ja, sånn sperm in ya face!

Edit2: Din homoevind, du er pakkis, så IN YA FACE! Sperm altså...sperm in your face hvis noen lurte. Ikke så fin sperm, men sånn sperm som er klumpete. Sånn sperm som ser litt gammel ut. Også er det mye, ikke sånn liten skvett med sperm, men mye...som renner ned ansiktet ditt liksom...Ja, sånn sperm in ya face! Din jævla fisse
 
#33
Har du kalt den pakkisstilen og fortalt alle pakkisene i hele verden hva det går ut på??
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35
Vi trenger "Årets nazi-mod".
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Jaggu overlevde vi ikke hele 2011 og, det betyr jeg om kort tid slenger opp nomineringstråder til Spillegalprisene 2011! Nevner dette så dere kan forberede nominasjoner, jo fler jo bedre.