Spillegals generelle Guild wars topic

#1
Her på spillegal er det allerede et par GW topics, men d er bare som spesifikke ting i spillet, og sammenligning mot andre spill, jeg vil gjerne åpne et topic der det diskuteres GW og alt innen det spillet.

Hvis du ikke vil prate GW, så stikk til et annet topic.

Jeg spiller en god del GW, er kommet til Ice cabes of sorrow med min lvl 20 Warrior/elementalist pwner! Har kostet på meg flunkende ny droknars wyvern armor, og bumpa innom en noob i beacons som solgte en golden max dmg hammer med fortidude upgrade +24 til bare 3k, så jeg slo til, og nå eier jeg rævva av alle med min Icy Cruel Giant Slayers Hammer of Fortidude!

Lurer på om det er mange andre her på SG-forumet som spiller? og hvis det interreserer dere, så kan dere gjerne joine den beste ranked norske guilden med over 55 norske medlemmer (der jeg er Officer!) Bare ta kontakt med meg eller noen andre av Officererne eller lederen vår da, tror han kaller seg Spitfire på SG. Jeg heter Bold Bloodmoon ingame. Vi har en hjemmeside (som blir snart oppdatert med nytt design og nye resulteter fra GB): www.army-of-furithurum.tk

Vil gjerne chatte med andre GW-nerder her! :tommelopp:
 
#2
Hey.
Jøss,du er jo på den bra Lvl da :)
Hehe, er litt noob da...men men henger på!
Har spillt i litt over en veke og eg bare digger spillet!
Eg veit ikkje kor monge Guilda eg har joina og slutta i...hehe greie liksom ikkje å bestemme meg :p


Men du er warrior bra? bare lurer!
 
#3
Hvilke charcters har du, og på hvilken lvl er de?
Du sier at du har vært medlem av mange guilder, og slutta, jeg lover at hvis du joiner oss, så vil du bli fornøyd, siden alle er norske!
 
#4
Er en ganske dårli Lvl men overlever :p
Er på lvl 9 og e Ne/me.
Sånn lyder det .
Roronoa Nami
Ne/me 9


og ja eg vil gjerne joine dokka sin guild, dei hine har våre so dårlige!
 
#5
Navn: Square Pusher (måtte dele det inn i to)
Level: 20
Jobber: Necromancer/Ranger
Pet: Snow Wolf som heter Trigger

Har spilt lite i det siste ettersom WoW angriper meg fra alle kanter (ja, også inkludert underfra).
 
#6
Hey!
Jøss Lvl 20!
Men du Snow wolf åssen får du tak i det da?og korleis skifter du navn på dyra dine?
 
#7
navn: Zoti Zokk (main char), Rema Kines (secondarychar), ZokkeZot (PvP char) Merit Masha (3 char)
level: 20, 20, 20, 10
professions: E/N, R/MO, MO/W, ME/N
Ranger pet: level 20 black bear som heter shiela
 
#8
Opprinnelig skrevet av OnePiece@29.08.2005, 16.46
Hey!
Jøss Lvl 20!
Men du Snow wolf åssen får du tak i det da?og korleis skifter du navn på dyra dine?
256116​
Dra opp i Shiverpeaks, det er ganske mange av dem rundt Icetooth cave(har jeg rett?), fang en der.
Sjekk signaturen min for info, stresser litt rundt i Crystal Desert nå sånn jeg kan Ascende, har fortsatt alle 3 missionsa igjen. Så jeg lar Southern Shiverpeaks fortsatt ligge på hylla.
 
#9
Opprinnelig skrevet av OnePiece@29.08.2005, 16.46
Hey!
Jøss Lvl 20!
Men du Snow wolf åssen får du tak i det da?og korleis skifter du navn på dyra dine?
256116​
Fanget ulven et stykke utenfor Yak's Bend som du kommer til (om ikke har kommet til) etterhvert. Du renamer pettet ditt enkelt ved å skrive "/petname NAVNETPÅKJÆLEDYRETDUHARFANGET" i et hvilket som helst chat-vindu.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#10
Siden WoW og Final fantasy XI har sine egne pinned topics, så ser jeg ingen grunn til at Guild wars ikke skal ha det. Emnet har fått et nytt navn også :)
 
#11
Har Ascenda jeg nå da, og kommet til droknars. Mn jeg sliter litt med Ice caves of Sorrow, den første missionen etter droknars. Har prøvd 3 ganger, mn med rævva party hver gang er jeg redd.
Hittil i spillet har jeg likt jungelen best. Elsker og farme utenfor Henge of Denravi og ved missionene i jungelen.
jeg elsker PvE, mn det er jo morro og spille guild battles å da! Spiller også litt Pvp på arenaer, slik som Comp arenas og Tomb of Primeval kings. Har aldri kommet til Hall Of Heroes, men har vært ganske nær. Mn jeg er ikke en skikkelig Pvp fyr, jeg driver mest med pve.
 
#12
Har enda ikke tatt Ice Caves of Sorrow selv. Men gikk med et lag til det neste cooperative missionet etter Ice Caves of Sorrow.

Så... jeg er mad kul.
 
#13
Vi kom til siste arenaen i Tomb of Primeval kings en gang, men da møtte vi et party med bare kinesiske navn. gjett hvordan det gikk :p
 
#14
Opprinnelig skrevet av Toz@02.09.2005, 19.44
Vi kom til siste arenaen i Tomb of Primeval kings en gang, men da møtte vi et party med bare kinesiske navn. gjett hvordan det gikk :p
257773​
No kiddin', Koreanerne er gale i det spillet...
 
#15
det som er kult er når du kommer rett fra de herre ghosta/unwhorty også rett opp til den greia før hall of heroes.... dere burde glede dere tel thunderhead keep..... vanskligste missionet i spillet.... den er like ved droknars forge
 
#16
Er på vei ditt, myself.
Men får jo fanken ikke noe bra team på verken Ice Caves of Sorrow eller missionet etter det.
Crap.
 
#17
blei lvl13 E/Me før WoW tok helt overhånd :p syns rett og slett GW bleikner litt iforhold til WoW, selv om grafikk er bedre, har ikke GW det samme fyldige flotte game contentet som WoW har... syns jeg :)
 
#18
Opprinnelig skrevet av nq1@02.09.2005, 22.29
blei lvl13 E/Me før WoW tok helt overhånd :p syns rett og slett GW bleikner litt iforhold til WoW, selv om grafikk er bedre, har ikke GW det samme fyldige flotte game contentet som WoW har... syns jeg :)
257838​
Og jeg er helt enig med det du sier.
 
#20
hvert på gwnorge.com nå?? :D

andre som har lyst til å utforske nye missiona?? i kveld klokka 9 er sorrows furnace i gang i spillet og noen norske har tenkt å sjekke det ut men vet ikke helt hvor vi skal møtes da... menne det blir i 9 tida en gang et eller annet sted i shiverpeaks (siden det er her jeg har hørt det foregår)