Spillegals generelle Guild wars topic

#21
GWNorge.net takk!

Ja, jeg har det. =D
Hvis patchen kommer på stedet klokka 9 så joiner jeg.

EDIT: Eller at GWNorge.com redirecter til .net. :flau:
 
#22
ser ut som om vi skal møtes i fisher mans heaven de som ikke har det på map kom til sanctum cay dis 1 (der du møter bossen rotscale så runner jeg dit.... venter til 5 over 9

IGN = Rema kines eller Zoti Zokk
 
#23
Thunderhead Keep er det styggeste missionet hittil. Starten er dritlang og dritlett, så når man først har kommer heeelt til slutten så blir det dritvanskelig.

Ukult!
 
#24
har spilt gjennom mesteparten av det nye området Grwnth footprint. Det ligger en ny outpost der, Deldrimor War Camp. For å komme dit kan du gå fra droknars forge til camp rancor, og derfra videre til war camp. War camp ligger en kort distanse unna en av inngangene til Sorrow Furnace. Masse nye quests der også, og supert å farme der.
Kommet nye våpen, grønne våpen. de er bedre enn gull. Så det er, fra dårligst til best,: blå, lilla, gull, grønn.
 
#25
Noen som driver mye med pvp i tomb da? spiller mest distract ranger, healer monk eller protection monk.
Er jeg rank 5 og har vunnet i HoH 5-6 ganger. Noen flere som spiller det mest?
 
#26
Huff og huff, PvP her og PvP der. Nei jeg liker nemlig ikke pvp, bortsett fra guild battles. jeg er en skikkelig rpg-nerd så jeg liker best å gjøre quests og missions og utforske og farme. jeg synes den beste delen av spillet var i starten da vi holdt på å lvle. Husker hvor morro det var og komme til en ny by, og se de nye områdene og tingene. Gjøre missionene og questene sammen med kamerater som bare er ute etter å henge litt online sammen. Ikke bare spille PvP sammen med et par trasige koreanere på teamspeak som prøver så godt de kan og snakke engelsk. Nei huff og huff.
 
#27
Selv om man liksom har fulgt "hovedsveien" gjennom spillet er det sinnsykt mange byer du ikke dunker borti som ligger rundt omkring på kartet. Det er bare å utforske, så finner du alltids noe vet du.

PvP er forresten dritartig!
 
#29
Opprinnelig skrevet av <Cyrus>@14.09.2005, 18.13
har spilt gjennom mesteparten av det nye området Grwnth footprint. Det ligger en ny outpost der, Deldrimor War Camp. For å komme dit kan du gå fra droknars forge til camp rancor, og derfra videre til war camp. War camp ligger en kort distanse unna en av inngangene til Sorrow Furnace. Masse nye quests der også, og supert å farme der. 
Kommet nye våpen, grønne våpen. de er bedre enn gull. Så det er, fra dårligst til best,: blå, lilla, gull, grønn.
261323​
Grønne våpne er ikke alltid bedre en gull.
 
#30
Fen hore, kjøpte en key på plaync i mai, og idag skulle jeg logge inn for å spille litt. så kommer stygge guild wars og sier at mailen min ikke er registret!!
 
#32
Greide Ice Caves of Sorrow og Iron mines of moladune (missionen etter ice caves). Driver å farmer elite skills nå (har bare 3). Er det bare meg eller er det mindre warrior-bosser enn det er bosser med andre professions?
 
#35
Om noen syntes det er vanskelig å selge ting i Guild Wars så har GWNorge.com/net laget et auksjonshus på siden sin noe alà auksjonshuset i WoW og FFXI. Det ligner på QXL og er sinnsykt lett å bruke. Alt du trenger er å lage en bruker på GWNorge.com/net (som også blir din bruker på forumet osv).

Anbefales: http://www.gwnorge.net/forum/auction.php
 
#36
Er ikke mye aktivitet her i emnet, så en dobbeltpost (fra forumets favorittmedlem) må vel kunne gå. :tommelopp:

Er nå på aller siste missionet i Guild Wars. :eek: Begynner å ta av nå, uten at jeg spoiler noe av handlingen. Fortsatt jævlig dårlig med penger... Noen idèer?
 
#37
dra tel Temple of ages når europe har favor å farm i enten Fissure of wow( FoW) eller underground
 
#39
zOMFG, Tom! Jeg husker deg, du var med i AoF! husker jeg geg gjorde et par quests med deg, husker jeg.

Jeg har gått lei av GW. Når jeg kom til droknar, ble jeg så lei av å gjøre helt like quests hele tiden. Snakk med en dude-følg den grønne prikken- gå tilbake. Drittkjedelig. Jeg holdt forresten på med Tomb en god stund, men nå har kompisen min fått kontoen sin bannet, og jeg gidder ikke mer.
 
#40
Tough luck Ørjan! Synd at Sebba fikk kontoen bannet, han likte jo spillet skikkelig godt! Jeg husker deg også Tom, jeg var officer i AoF (bold Bloodmoon). Er nå med i en ny norsk guild kalt Dragon Tamers from norway, ledet av en av de gamle vennene fra AoF. AoF var den beste guilden EVER! Skikkelig synd at de mest aktive spillerne begynte å dra til bedre guilder for å spille HoH/tomb og sånt. Miljøet vi hadde i AoF i starten vil aldri kunne bli slått av en annen guild. I AoF kjente alle alle, vi questet sammen, chattet venne-chat, og spilte veldig mye gvg, vi var jå på guild ladderen en stund også! Men fra den tiden gikk det bare nedover. Gamle spillere begynte å dra, nye spillere kom inn, som ingen kjente, og guild-kanalen var lenger ikke aktiv. Vi var aldri nok spillere online til å spille gvg, og det var slutt på den tiden da alle kjente alle. Men det som virkelig fikk alle til å miste håpet i AoF, var at lederen vår, som hadde startet guilden, ledet alle guild battlesen, invitert de fleste medlemmene, dro fra oss.

jeg vil gjærne ta et minutts stillhet for å minnes de gode gamle dager i AoF.

Minuttet er over.

Siden AoF har jeg vært med i 3 forskjellige guilder, men det har aldri blitt det samme, jeg har jo folket på friends lista, men det blir ikke det samme, så jeg fikk en ide. Hva med en SG-guild? Eller uansett, så søker jeg guild:

Bold Bloodmoon søker guild. Krav:

- Norske medlemmer, helst en helnorsk guild.
- Bra miljø.
- Aktive spillere, minst 20 medlemmer.
- Officerer og leder som BRYR seg om medlemmene sine.
- Medlemmer som gidder å hjelpe andre.

Kontakt meg in-game: Bold Bloodmoon/Shikamaru Bloodmoon

Noen somhar fått med seg halloween-updaten??:D