Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Frenzy@26.03.2005, 17.25
hvor lærer du dragonscale leatherworking?

edit: er NE hunter, alliance med andre ord
196251​
Dragonscale leatherworking finner du i Badlands, husker ikke helt hvor, men tror det er på østsida... Tribal finner man hvertfall sørøst for grom gol, mens man må ta alle Wild leather questa fra leatherworking supplies duden i feralas, camp mojache for å aktivere questen fra tribal mannen... Bered dere på en syk oppgave... Først må man skaffe 32 turtle scales og om ikke det var nok må man skaffe 72 til i neste quest serie!!! Dette er da for å få tribal... Dette er sykt og ikke noe poeng å begynne på før man kan ta lvl 50 mobs, siden det finnes lvl 50 turtles i hintherlands som har en mye mer oftere turtle scale drop enn de man finner i dustwhallow marsh, eller hva det het... Med mindre du har en syk tålmodighet da... Men er absolutt verdt det med tanke på xp og loot du får....

akk , ser vel ut til at til og med jeg skal skaffe meg Wow :p , kjenner lysten kommer tilbake og spille igjen.. + wc3 ft og aq2 kan bli en kjedelig vekslig med spill i lange tider :p , blir vel til at jeg lager en Nelf Warrior som skal se så mye ut som en drow som mulig med Dualweild våpen eller greatsword :p for og få igang hack and slash moduset :p.

tror dragonscale er litt sør, jeg fant an fyren i går men jeg ble jaget bort av noen lvl 55 NE's >.>

Eneste jeg faktisk savner veldig mye i Wow er selve Charismaticiske utrykkelsene , samme hvordan du velger og se ut så veit du at oi, 1000- etc , andre folk vil se ut som deg på serveren uansett :p. men d kommer vel etter vert kan man håpe. hadde blizzard gjordet et stunt , så hadde de oxo gått på Year of the Drow som D&D gjørdet :p ^^

Fortsatt bedre enn ffxi da.. 4 raser, 6 forskjellige ansikter + hår å velge mellom, og 2 forskjellige hårfarger.. :p

Opprinnelig skrevet av Crosis@27.03.2005, 14.37
Eneste jeg faktisk savner veldig mye i Wow er selve Charismaticiske utrykkelsene , samme hvordan du velger og se ut så veit du at oi, 1000- etc , andre folk vil se ut som deg på serveren uansett :p. men d kommer vel etter vert kan man håpe. hadde blizzard gjordet et stunt , så hadde de oxo gått på Year of the Drow som D&D gjørdet :p ^^
196610​
Det der sier litt om hvor mye du vet om spillet... Du finner svært få som ser like ut som deg... Kanskje i begynnelsen, men du kan banne på at du kommer til å ha ting som skiller deg ut... og kan du vennligst begrunne hvorfor du kaller det for hack n' slash?.. Det kommer helt klart ut at du vet null om dette spillet

Opprinnelig skrevet av The Creature+27.03.2005, 15.22-->
<!--QuoteBegin-Crosis
@27.03.2005, 14.37
196610​
Det der sier litt om hvor mye du vet om spillet... Du finner svært få som ser like ut som deg... Kanskje i begynnelsen, men du kan banne på at du kommer til å ha ting som skiller deg ut... og kan du vennligst begrunne hvorfor du kaller det for hack n' slash?.. Det kommer helt klart ut at du vet null om dette spillet
196629​
[/b]

nja , istarten jah , blir jo anderledes da man får items og greier seff , som folk velger selv og ja you know the rest ... grunnen hvorfor det er hack and slash ? eneklt det store consepte med spillet er og gå slå monstere. er ikke akkuratt no særlig Dialoug options der. du kan ikke på virke Npc`er til og gjøre ting osv.
derfor mener jeg at det er mere hack and slash , vertfall etter mitt syn men d er kanskje for jeg er vant med helt andre Rpg spill og ikke akkuratt så kjent med mmoprpg systemet.

Opprinnelig skrevet av Seadog@27.03.2005, 16.13
Dette her er ganske enkelt pure RPG, på en måte :)
196658​
nja jeg mener ikke helt det da men , vil du spille pure Rpg så spiller man D&D pen and paper. det er pure Rpg , med riktig Gm da så klart vis ikke kan det bli " du møter et monster han er Grå/grønn aktig stor og sterk har en øks og løper mot deg hva gjør du?" som et klasisk svar fra en av mine spillere ville vert da " jeg Charger" :p , men så klart Combat er jo en del av Rpg`et men , hvor blir det av Dialogen liksom, hvor blir det av det muntlige delen av Rpg? " hei kan jeg se hva du har og selge?" ikke store valg det da , eller " ja så klart jeg vil gjøre det for deg" / You have accepted a New Quest ..

ja , Ganske kult så lenge du har en Experienced Game master som er flink til og fortelle detaljer og mystiske ting.

du kan tenke deg , du kan lage det meste av en Character , Snill , ond eller Nøytral i forskjellige grader. forskjellige Prestige Classes store utdypninger stor verden. Stor frihet og mange farer .

det som er at man må sette seg inni det. ikke alle som liker det.
du sitter trossalt med charcter ark , Et sett med forskjellige terninger , flere bøker med informasjon om det meste. derfor trenger du en som er flink til og være "forteller" Gamemaster. og helst ha flere rundt deg som er med. ikke alle synes det er moro og spille få folk . selv om man får gjordt mere med få folk :p .
sjekk . www.wizards.com er jo litt info der tror jeg da :p.

har du spillt Baldurs gate på Pc? eller ice wind dale ? eller lest noen bøker angående Forgotten realms ? eller Dragonlance for den slags skyld så forteller det deg hvordan deler av verden og systemet er :p .

Gah, Crosis, du skriver som en gris. Og tar litt feil. Men det gjør ikke noe. Kom på Burning Blade da, om du skal spille WoW. Jeg kaller meg Jarlaxle. :flau:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.03.2005, 16.56
Gah, Crosis, du skriver som en gris. Og tar litt feil. Men det gjør ikke noe. Kom på Burning Blade da, om du skal spille WoW. Jeg kaller meg Jarlaxle. :flau:
196688​
hehehe , hva mener du :p? skrive feil på Menzoberranzan?

Jarlaxle :D en av mine høyt satte favoriter av drows ;) en vhearun follower vis jeg ikke tar feil :p. spiller du D&D a ?

Nå er jeg lvl 31, og har 150 av 15o i first aid. Jeg er klar over at jeg ikke kan oppgradere FA i byene, men hvor finner jeg en "bedre" trainer? Irriterende å ha bandasjer som såvidt hjelper.

Jeg har Atrisan skinning, men leatherworking ligger jeg skikkelig dårlig ann med. bare 102 ...:p

Har 141 i leatherworking, og 225 i skinning (gidder ikke bruke 5G på neste skill enda), skal oppgradere til 150 leatherworking, da blir det lettere og oppgraderer fra der. (bruker mer heavy leather og slike lette materialer)
Skal ut og skinne og lage etter på :)
Level 36 btw =D