Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Noen på dragonmaw som kan låne meg litt g til mount? jeg mangler bare 19.. betaler tilbake fort som faen hvis noen kan
 
Jo, enda flere gode nyheter fra gullunge nr. 1!

Jeg lånte som kjent 65g til min mount, og fikk idag vite at jeg slipper å betale tilbake =O
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@03.04.2005, 09.50
Jo, enda flere gode nyheter fra gullunge nr. 1!

Jeg lånte som kjent 65g til min mount, og fikk idag vite at jeg slipper å betale tilbake =O
201545​

(Begynne å låne store summer penger av folk i tillfelle slikt skjer) :flau:
 
25k til lvl up nå.

Har 30 g nå, har lånt bort 35 g, som jeg får igjen i morra, er sikker på at jeg får 15 - 20 g av en venn, da blir det 80, resten låner jeg av div. guildmates.

mount i morra dere, bilde kommer =D

Noen som har et forslag til våpen set til roguen min? Har Black menace i main hand nå, og et sverd i off hand. Jeg trenger et skikkelig sverd for å gjøre mer dmg. (Men det er egentlig en stor selvtilitt boost at jeg eier folk med et lvl 25 våpen)

Jeg ser helst etter et sverd rundt lvl 40, men en god mace kan også vurderes.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@03.04.2005, 10.55
25k til lvl up nå.

Har 30 g nå, har lånt bort 35 g, som jeg får igjen i morra, er sikker på at jeg får 15 - 20 g av en venn, da blir det 80, resten låner jeg av div. guildmates.

mount i morra dere, bilde kommer =D

Noen som har et forslag til våpen set til roguen min? Har Black menace i main hand nå, og et sverd i off hand. Jeg trenger et skikkelig sverd for å gjøre mer dmg. (Men det er egentlig en stor selvtilitt boost at jeg eier folk med et lvl 25 våpen)

Jeg ser helst etter et sverd rundt lvl 40, men en god mace kan også vurderes.
201606​
http://www.thottbot.com/?i=7662 Funker supert helt til 49 hvor du kan få http://www.thottbot.com/?i=19490
 
Ah, Nå har jeg Lvl 20 warrior i Daggerspine serveren , skal snart dual wielde tenker jeg meg. Sliter med og finne en Blacksmith som jeg kan lære meg Journey Man Blacksmithing eller hva det heter :p.

Proffesions :

Mining : 103
Blacksmith : 75
Cooking : 1
Fishing : 1
First Aid : 121
 
Aldur
45
Druid
Burning Legion

Herbalism 300
Alchemy 300
Fishing 150
Cooking 225
First Aid 150

har fått questen for Cooking til 300... så etter helgen skal jeg forsøke å få 300 i alle proffs :)
 
Jeg har litt lyst til å spille på Burning Legion. :O
 
Jo. Jeg er for lat til å starte helt på nytt. :D
 
Vel, jeg har jo en prest også. Ikke så høy, bare level 21. Spilt med den noen dager. Men så fikk jeg sansen for rogue igjen, og lar den hvile. Går ca. opp ett level om dagen med rogue, og blir vel 47 i dag. Men jeg er litt lei av BB. Det er så buggy. Jeg er også en smule lei av teite folk. Og teite folk i guilden. Men så er det også greie folk i guilden. Meh. Hvem vet hvordan det blir om jeg skifter guild ... kanskje bare enda flere teite folk. Irriterer meg mye. Teite folk. WoW er fylt til randen av teite folk. Gjerne med fortid i CS.
 
Vente til jeg skal teste Mage, gutan :trollmann: