Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nei nei nei..

Du må joine alliance på ravencrest :tommelopp:

Skal begynne å spille male Tauren nå.. Er dritt lei av å være female nå..
Jeg fikk seriøst et Love Letter i går :confused:

Love Letter

Du har en deilig stjert og tabarden din er sexy
Kyss Roar
+mange sånne <3

Hva skjer'a?
Hmm....
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@04.04.2005, 15.23
Vel, jeg har jo en prest også. Ikke så høy, bare level 21. Spilt med den noen dager. Men så fikk jeg sansen for rogue igjen, og lar den hvile. Går ca. opp ett level om dagen med rogue, og blir vel 47 i dag. Men jeg er litt lei av BB. Det er så buggy. Jeg er også en smule lei av teite folk. Og teite folk i guilden. Men så er det også greie folk i guilden. Meh. Hvem vet hvordan det blir om jeg skifter guild ... kanskje bare enda flere teite folk. Irriterer meg mye. Teite folk. WoW er fylt til randen av teite folk. Gjerne med fortid i CS.
201894​
Legger litt merke til det jeg å :(
Mange dume folk, men nå her jeg kommet i en god guild det det er mange greie.
 
Haha. Jeg er teit når jeg er forbanna.


*redigert*
 
Jeg syntes det er morsomt å ganke alliance istykker når jeg er sinna, den siste uka har jeg bare blitt drept en gang av 3 alliance uteom raid lix... Men jeg har faen meg drept en hel homohær av de kuksugerene...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hmm, det er fordi det er en forskjell på alliance-spillere og horde-fitter!
Alliance er ålreite folk som ikke gidder å plage andra, mens horde er feige dritt-gankere som ikke har en dritt å gjøre!
Mente ikke det her sånn helt seriøst, men det kan virke sånn av og til...
 
Du er naiv du...(selvom du ikke mente det helt seriøst, så da er du liksom-naiv) hahahah, over havlparten av gangene har jeg blitt angrepet...
 
Alle er helt like. Dumminger.
 
Men det er jo bare et tegn på at folk gidder og spille en "rolle" i spillet, som å følge rykte til hordes, (en gjeng brutale og voldelige raser)
Eller bare for å være helet totalt l-o-o-s-e-r-s
 
Tauren er et fredelig, naturelskende folk. Orkene er koselige karer som endelig har blittt kvitt demonene sine.Troll er jo bare herlige, kule og slu sleipinger. Undead er ...vel ... IKKE EGENTLIG HORDE!z0mg :(
 
Eneste rasen som jeg ikke ville ansett som horde er egentlig taurens..
Dem ER bare ikke SKAPT for å være horde..
Dem er ferdelige skapninger som egentlig bare tenker på seg selv og sin stamme, men sloss for sitt territorium vis det trengs.

Min mening i allefall.. :)
 
Nederst på Account Management-siden står det "Cancel Account". Jeg regner med den sletter hele kontoen, men spørsmålet er om man kan opprette en ny med den keyen man har igjen senere (med tanke på å selge spillet), eller om den da er ubrukelig?
Jeg vil gjerne ha svar fra folk som vet, ikke folk som tror eller gjetter.
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@04.04.2005, 23.20
Eneste rasen som jeg ikke ville ansett som horde er egentlig taurens..
Dem ER bare ikke SKAPT for å være horde..
Dem er ferdelige skapninger som egentlig bare tenker på seg selv og sin stamme, men sloss for sitt territorium vis det trengs.

Min mening i allefall.. :)
202305​

Horden er jo sånn joh. :(

Sancti, la meg gjette da!!! GJETTE!!!!!! PLEASE!?!!?
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@04.04.2005, 22.20
Eneste rasen som jeg ikke ville ansett som horde er egentlig taurens..
Dem ER bare ikke SKAPT for å være horde..
Dem er ferdelige skapninger som egentlig bare tenker på seg selv og sin stamme, men sloss for sitt territorium vis det trengs.

Min mening i allefall.. :)
202305​
Det er bare et problem, taurens har inngått fredsavtale med orcene osv... Det blir det samme som at mussollini ikke var nasist, men var fortsatt på Hitler sin side og ble da med i ondskapens axe...
 
Hmm, tenker på å starte en ny druid. Ble lvl 40 i dag, og hadde helt tilfeldigvis 92 gull i lomma, så jeg tok meg en tur til Darnassus og kjøpt meg en slik en:

Up and way!



Bit' er head off!



For en skjønneht

 
Wow, et skikklig fett guildnavn:D No Pain No Gain!! Har lyst til å lese en eventuell fortelling guild leaderen der har skrevet...
 
Mange forferdelige dårlige guild navn ute å går på vår server.

"horde warriors best"

"blood orc warriors"

"legendary beast warriors"

Alle med små bokstaver.
 
Ja, på Ravencrest har vi jo Alyenas Krigere (som tilfeldigvis er min :p)
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@04.04.2005, 22.46
Nederst på Account Management-siden står det "Cancel Account". Jeg regner med den sletter hele kontoen, men spørsmålet er om man kan opprette en ny med den keyen man har igjen senere (med tanke på å selge spillet), eller om den da er ubrukelig?
Jeg vil gjerne ha svar fra folk som vet, ikke folk som tror eller gjetter.
202333​
Cancel account sletter ikke kontoen, den bare sletter den subscription du har. Hvis du har 1måneds subscription som går ut den 10. april f.eks og tar cancel nå kan du spille til 10. april men etter det blir kontoen "fryst".
Du kan ikke bruke cd-keyen til å mekke en ny account siden den er låst til den accounten du har opprettet.