Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Hakara@19.04.2005, 12.50
Snart 33 Night elf priest på sylvanas. Begge dere er K.O.S.
208636​
Ide: kan vi ikke lage en horde sg guild på sylvanas også?
jeg hater nemlig alliance =P
 
Jeg var klar for en horde SG-guild. Jeg har funnet ut at jeg ikke kommer til å spille på Sylvanas, fordi jeg vil ikke ha enda en alliance character. Jeg startet en Tauren på Zenedar som kommer til å bli min alt, om ikke det startes en Horde SG-guild da... :)
 
OMFGZ!!1112"

En gang for alle:
Entangle kan oppgraders med talents. Det første gir deg mulighet til å kaste det uten at noen avbryter deg når du gjør det. (Det er noen prosent inne i bildet her, hvor stor sjanse du har på å kaste entangle uten å bli avbrutt eller utsetter tiden)

Entangle kan også utvikles litt i form av Natures grasp i talents, dette gir deg en ny passiv ability som har en viss prosent sjanse etter hvilket lvl den er på. Natures grasp gjør at folk som slår på druiden din mens du har Natures grasp aktivert har 45% (feks) sjanse for å bli entanglet, med en gang. Instant.

Entangle kan også oppgraderes med Natures reach i talents som gjør at du kan stå noen prosent lengre unna målet ditt når du kaster entangle.
 
Hva betyr dette?
 
HVa vil dette Honor System si?

teskje-versionen enyone?
 
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@20.04.2005, 19.30
HVa vil dette Honor System si?

teskje-versionen enyone?
209191​
KILL THEM CLAIM YOUR HONOR! :p

Koooooooos hvis det kommer på fredag osv. ;)
 
en i guilden min som også spiller på us server skrev dette på forumet:
I made a Shaman on a PvP server, got him to lvl 20. Stepped out of the barrens and into Ashenvale. GANKED!!!!! It's absolute fucken mayhem, everyone has gone mad. I think they botched the honour system up for PvP servers. A lvl 60 can get honour from killing a lvl 48.

There are groups of lvl 60s wiping out entire zones. Any zone 45+ is emptied. On top of that, you'll usually see a lvl 60 with 4 other lvl 30s raiding a lvl 20-30 zone. It really is out of control. I think now would be the best time to go on holidays until all the uber leet d00ds calm down a go back to instancing.
vil tro noe av det samme kommer til å skje på eu serverne, spesielt på overfylte servere som burning blade.
 
Opprinnelig skrevet av Con Dar@20.04.2005, 20.51
en i guilden min som også spiller på us server skrev dette på forumet:
I made a Shaman on a PvP server, got him to lvl 20. Stepped out of the barrens and into Ashenvale. GANKED!!!!! It's absolute fucken mayhem, everyone has gone mad. I think they botched the honour system up for PvP servers. A lvl 60 can get honour from killing a lvl 48.

There are groups of lvl 60s wiping out entire zones. Any zone 45+ is emptied. On top of that, you'll usually see a lvl 60 with 4 other lvl 30s raiding a lvl 20-30 zone. It really is out of control. I think now would be the best time to go on holidays until all the uber leet d00ds calm down a go back to instancing.
vil tro noe av det samme kommer til å skje på eu serverne, spesielt på overfylte servere som burning blade.
209224​
Ikke fullt så kos lengre..
 
Er jo ikke så rart når man hyper det greiene der til det fulleste, synes de kunne ventet med honor system, og heller fått i gang skikkelig battlegrounds. Honorsystem trenger man ikke før majoriteten av folka på servere er 60/lik lvl.
 
Blir så gøy til helga. Preparing gankmode. :D