Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Black_Ni+01.12.2004, 19.13-->
Ettersom jeg enda ikke har fått meg beta pakken har jeg kikket rundt om i forumene på wow-eu og da fant jeg en topic med denne internett sida:Trykk her

Sjekk hvor mange som har slkrevet under! 9000!
144594​
[/b]
Skrev under den selv, men fant ut at det som står der er bare bullshait.

When Blizzard will release their precious World of Warcraft in Europe (in the beginning of 2005) there will only be servers in England, Germany.
Feil! Folka på den sida klager f.eks. over at vi får dårligere ping og slikt ved å koble til engelske servere, i stedet for å ha vår egen skandinaviske server. Det er riktig at det kommer til å være engelske, tyske og franske servere, men alle sammen står i Paris.


<!--QuoteBegin-bantex
@01.12.2004, 20.19
hater når folk sier en ting, så skjer det ikke når de sier det skjer.
når jeg kjøpte pre-order hos EBgames, så spurte jeg når Final Betaen skulle startes, så fikk jeg beskjed om at det var onsdag 1. desember :(:(
144657​
Det har aldri vært en offisiell dato og på WoW står det bare at betaen "mest sannsynlig starter i desember", dvs ingenting om hverken 1. eller 30. for den saks skyld. I tillegg akkurat en ny runde med closed beta begynt, så det tar nok litt mer tid før vi får lov. Det beste vi kan håpe på er vel rundt midten av desember og utover, tror jeg. Med andre ord går du nå tilbake til EBgames og voldtar han fyren med en høygaffel.
 
Er jeg jævla gammel dags eller hva i helvete skjedde med salg og service???!!!!
Når du faktisk fikk det du betalte for hæ?
Nei, i dag må du alltid enten vente en måndte eller hundre, ellers så er varen øddlagt. Penger skal vi ha men vi gidder ikke og gjøre noe som er i nærheten av noe ekstra nei, vi gidder bare og holde oss like under grensen til og være gode salgsmenn.


Grunnen til at jeg sier dette var at:

-Half-life hadde jeg et helvete med før jeg spillte måtte kjøpe spille to ganger.

-Everquest 2 hadde servene nede to dager før de egentlig skulle legge ut den nye patchen.

-I går ble avast keyen min brukt av en annen, som hadde bare funnet den opp, takk hacker nå satte du begge datane våres i fare.

-Mange av folkene her har bestillt WoW, forhånds bestillt betane men nei da, av en eller annen rar grunn skal en liten drittunge som leier hånd med en mor av en traktor lesbe han har og skal ha WoW. og våg og si nei for det har aldri sånne hørt får nei.
 
Huff, jeg gleder meg til de får opp serverne. Jeg sitter nå og varmer opp med WoW-soundtracket.

Jeg har bare ett spørsmål (jeg er noob innenfor MMO-sjangeren). Er det mulig å laste ned WoW nå, slik at det er mulig å spille det med en gang serverne åpner?
 
Jeg fikk høre at vi skulle få kunne begynne å regge oss og downloade clienten i dag, men ser ikke sånn ut.

Neste dato som hives ut er 3. desember, fredag..brilliant.
Ellers er også "midten av desember" nevnt av en distributør.

på toppen av det hele så har Blizz eu sendt ut neste runde med
Closed Beta Keys. jaja :)..

men fant en liten nugget på forumet til wow-eu, og det var hvordan du kan bruke US versionen til å spille euro beta

I did the following after playing US open beta:

open realmlist.wtf in your WOW root directory
change the content into >
"set realmlist eu1.wow.battle.net"
BTW: hvis du har bestillt CE versionen, hvilken "pet" skal du ha ?
Panda,Diablo eller zergling..blir nok Panda på meg :D
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@01.12.2004, 21.15
Huff, jeg gleder meg til de får opp serverne. Jeg sitter nå og varmer opp med WoW-soundtracket.

Jeg har bare ett spørsmål (jeg er noob innenfor MMO-sjangeren). Er det mulig å laste ned WoW nå, slik at det er mulig å spille det med en gang serverne åpner?
144715​
Jepp... Det kan du. Isåfall har jeg den fra openbeta ,og derfor er det bare å finne en plass å laste det ned fra :D
 
Opprinnelig skrevet av Vipex+01.12.2004, 21.31-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@01.12.2004, 21.15
Huff, jeg gleder meg til de får opp serverne. Jeg sitter nå og varmer opp med WoW-soundtracket.

Jeg har bare ett spørsmål (jeg er noob innenfor MMO-sjangeren). Er det mulig å laste ned WoW nå, slik at det er mulig å spille det med en gang serverne åpner?
144715​
Jepp... Det kan du. Isåfall har jeg den fra openbeta ,og derfor er det bare å finne en plass å laste det ned fra :D
144743​
[/b]
Ikke vær så skråsikker på at clienten fra US open beta vil funke på EU final beta.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Ravi+01.12.2004, 21.41-->
Opprinnelig skrevet av Vipex@01.12.2004, 21.31
<!--QuoteBegin-Shigsy
@01.12.2004, 21.15
Huff, jeg gleder meg til de får opp serverne. Jeg sitter nå og varmer opp med WoW-soundtracket.

Jeg har bare ett spørsmål (jeg er noob innenfor MMO-sjangeren). Er det mulig å laste ned WoW nå, slik at det er mulig å spille det med en gang serverne åpner?
144715​


Jepp... Det kan du. Isåfall har jeg den fra openbeta ,og derfor er det bare å finne en plass å laste det ned fra :D
144743​
Ikke vær så skråsikker på at clienten fra US open beta vil funke på EU final beta.
144752​
[/b]
Du kan være sikker på at den ikke funker, Blizzard bekrefta at man må laste ned en ny klient for final beta. Jaja, er jo bare 2,5GB...
 
Opprinnelig skrevet av Buggz@01.12.2004, 21.43
Du kan være sikker på at den ikke funker, Blizzard bekrefta at man må laste ned en ny klient for final beta.  Jaja, er jo bare 2,5GB...
144757​
mens det er folk på det offisielle forumet som sier at det går :)..

oppskriften er i denna threaden allerede.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ahh, overså den der helt. Har ikke fått prøvd ennå, though, jeg venter fortsatt på å kunne lage konto.

EDIT: hvorfor vil Blizzard belaste serverne sine med 330.000 ganger 2,5GB hvis det er så enkelt som det der? :confused:

EDIT:
"If you use the American client you also accept that you will not be eligible for Technical support."
"Incase you ever do suffer a technical problem they will not help you (if you confess to using US version)."
 
Humm...vanseklig å vente, gitt. >_<
Det er(var) trolig for optimistisk å tro at Blizzard skulle åpne Final beta 1. eller 3. desember, ettersom det ikke står noe på siden om når det er og nye closed beta keys er blitt sendt ut.

Det Blizzard virkelig trenger å gjøre nå er å offentliggjøre en nyhet, hva som helst, om Final beta, samma om de skriver at de åpner den 20. eller 3. desember, jeg ser folk begynner å bli temmelig forbanna rundt på forumene allerede. Et par dager til med å leve i denne uvissheten gjør dem vel gale (inkl. undertegnede).

Får håpe Blizzard tar hintet. :(
 
Well ser av stillings annonsene dems at de fremdeles ser etter en ny English community Manager, tror det ødelegger litt av kommunikasjonen at de ikke har en :D

Bare vi ikke får en ny UBI SOFT/RS episode hvor man måtte på det tyske forumet for å få info :(

Cz fra Funcom slutta jo nettop som Community manager..hmm..det hadde vært morro om han fikk den :D

PS: Enhvert spill som har en Brain Hacker MÅ jo bare blir bra :D
 
Opprinnelig skrevet av Buggz@01.12.2004, 22.35
Ahh, overså den der helt.  Har ikke fått prøvd ennå, though, jeg venter fortsatt på å kunne lage konto.

EDIT: hvorfor vil Blizzard belaste serverne sine med 330.000 ganger 2,5GB hvis det er så enkelt som det der?  :confused:

EDIT:
"If you use the American client you also accept that you will not be eligible for Technical support."
"Incase you ever do suffer a technical problem they will not help you (if you confess to using US version)."
144809​

well..den får holde til jeg får ned den "orntlie" versionen :D
ellers..så pleier klienten å dukke opp på div. bit torrent sites osv etter den har blitt sleppi.

btw..De bruker en egen version av bittorrent for å spre den :)..så alle som henter den ned hjelper også å spre den ut.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Samma folka på forumet sier nå at de ikke får brukt open beta-klienten, selv om de forandrer på en wft-fila.
 
Opprinnelig skrevet av Buggz@02.12.2004, 10.29
Samma folka på forumet sier nå at de ikke får brukt open beta-klienten, selv om de forandrer på en wft-fila.
144979​
well... sitti å lest litt..siste jeg finner om saken er denne

man nå begynne rjeg å få LYST til å spille..urgh
 
æsj og dobbelt æsj! WoW Collectors edition er utsolgt over hele verden! jeg ringte EBgames på mandag faktisk... :( triste greier dette...
skulle bare vente til jeg hadde nok penger til depositum, 100kr eller noe, så når jeg hadde disse pengene så var visst alt utsolgt! tro meg, bare tro meg! JEG ER I STAND TIL Å DREPE FOR COLLECTORS EDITION :p MOHAHA :djevel:
 
heh....hadde litt flaks der.
var forsinka til jobben og smatt innom EB games på veien dit..og hva ser jeg mannen står å pakker ut WOW bokser fra en papp eske..det var allerede 4-5 borte så jeg :)

Går bort til disken, han trigga fort nok på hva jeg ville ha ja :D
Skulle ikke mye ESP til å lese tankene hans nei "åh oh!..en til!..rolig..husk alle reglene..ikke se ham rett i øynene, ikke spøke med at han ikke får"

Hadde egentelig ikke tenkt til å kjøpe CE, men når han spørte "CE eller vanelig?"
så forsvant all tvil :D
 
Opprinnelig skrevet av bantex@02.12.2004, 13.38
æsj og dobbelt æsj! WoW Collectors edition er utsolgt over hele verden! jeg ringte EBgames på mandag faktisk... :( triste greier dette...
skulle bare vente til jeg hadde nok penger til depositum, 100kr eller noe, så når jeg hadde disse pengene så var visst alt utsolgt! tro meg, bare tro meg! JEG ER I STAND TIL Å DREPE FOR COLLECTORS EDITION :p MOHAHA  :djevel:
145023​
og om jeg sier at jeg har en....? ta det med ro jed driver ikke utpressing eller noe, men sånn hvis du er intrisert i å likvidere en idiot jeg ikke vil kjenne så kan du jo få den.... ? har vi en deal?
 
Et tips alle sammen gjør deg altid god venn med alle ansatta i din næreste spille butikk, sån fikk jeg beta og fårhånds bestillt collectors edition.
Meg og folka på eb games er godt kjent vi prater vell halv-to timer hver gang jeg er der.
Nå er jo de ganske flikke og er ganske inne i spill da bruker mye av fritiden sin på og spille.
 
Topp