Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Toz@01.12.2004, 06.54
trodde bare du kunne ha to professions uansett jeg...
144223​
scthemmer..(pokker jeg hater å stå opp)
Professions
Herbalism
Mining
Skinning
Alchemy
Blacksmithing
Engineering
Leatherworking
Tailoring
Enchanting

Secondary Skills (Lesser Profession)
Cooking
Fishing
First Aid

To Professions og 3 Secondary Skills, og siden det bare er tre av dem :)
 
Skulle egentlig åpne i dag, å gud hvorfor er den ikke åpen nå?+??
Sesam lukk opp dine servere!
Com an jeg kjøpte jo nachos til åpningen.


Håper den ikke tar lang tid og nedlaste!
 
bestilte pre-order boksen fra spiderman.no på søndag, og de har ikke sendt den engang.
de har sikkert ikke flere igjen >_<
 
Opprinnelig skrevet av per+01.12.2004, 09.32-->
<!--QuoteBegin-Toz
@01.12.2004, 06.54
trodde bare du kunne ha to professions uansett jeg...
144223​
scthemmer..(pokker jeg hater å stå opp)
Professions
Herbalism
Mining
Skinning
Alchemy
Blacksmithing
Engineering
Leatherworking
Tailoring
Enchanting

Secondary Skills (Lesser Profession)
Cooking
Fishing
First Aid

To Professions og 3 Secondary Skills, og siden det bare er tre av dem :)
144259​
[/b]
så jeg kan ha f.eks en tauren med Herbalism Alchemy Cooking Fishing og First Aid? :usikker:
 
Nå klarer jeg ikke mer og vente !!!!! Faen åslå blizzard bare for infon vi Europere er kanskje litt mer trofaste en Amerikanerne, det fins mange amerikanere som ikke har tatt i et diablo cover!
Men likevel må vi lide under kniven ja.
Jeg stakk meg selv med kniv i hånda i dag, bare for og føle noe annet en den horrible skuffelsen og smerten jeg får av og vente så på WoW.
 
JEG FÅR IKKE PREORDER KIT NOEN PLASS!! HJELP! KRISE! BETAN BEGYNNER HVERT ØYEBLIKK! (bor i nærme sandnes/stavanger/kvadrat)
vet noen hvor jeg får forhåndsbestille collectors edition og få beta key?
 
Opprinnelig skrevet av Toz@01.12.2004, 17.10
JEG FÅR IKKE PREORDER KIT NOEN PLASS!! HJELP! KRISE! BETAN BEGYNNER HVERT ØYEBLIKK! (bor i nærme sandnes/stavanger/kvadrat)
vet noen hvor jeg får forhåndsbestille collectors edition og få beta key?
144457​
Slapp av tar sikkert 40 timer og laste den ned !
 
har samme problemet :(
bor i harstad, og alt vi har her er en elkjøp-butikk som skulle få det inn en gang denne uka (var der i dag, og nå sa de at de ikke hadde bestilt det engang).
spiderman der ikke ut til å ha flere igjen, eller så bryr de seg bare ikke om bestillingen min
skulle gjerne hatt pre order på collectors edition jeg og. vet ikke om jeg klarer å vente til neste år >_<

edit: fant ut at spiderman ikke har flere igjen, men de får inn senere. håper ikke det tar altfor lang tid :ehm...:
må jeg kjøpe WoW fra spiderman hvis jeg kjøper pre-order boksen der?
 
Opprinnelig skrevet av delta zai+01.12.2004, 17.25-->
<!--QuoteBegin-Toz
@01.12.2004, 17.10
JEG FÅR IKKE PREORDER KIT NOEN PLASS!! HJELP! KRISE! BETAN BEGYNNER HVERT ØYEBLIKK! (bor i nærme sandnes/stavanger/kvadrat)
vet noen hvor jeg får forhåndsbestille collectors edition og få beta key?
144457​
Slapp av tar sikkert 40 timer og laste den ned !
144468​
[/b]
kan jo ikke laste ned da. trenger cd-key...
 
Det jeg mener er at det er tvilende om noen får spill i dag.
Men kanskje blizzard har lagd en client noe allah det med guild wars.
"Prays"
 
Ettersom jeg enda ikke har fått meg beta pakken har jeg kikket rundt om i forumene på wow-eu og da fant jeg en topic med denne internett sida:Trykk her

Sjekk hvor mange som har slkrevet under! 9000!
 
Opprinnelig skrevet av Con Dar+29.11.2004, 22.32-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@29.11.2004, 11.52
hvordan er miljøet i wow comunitiet, har på følelsen at dette spillet kommer til å bli oversvømmet av casual gamers. Og at dette har noen og si på stemningen (besserweisere som tror de eier spillet etter 3 dager og løper rundt og spammer w00t HS h4z0r i chaten OSV)
142912​
merket ikke til noe av dette da jeg spilte på US betaen, det var til og med en som brukte 45-60 min på å hjelpe meg med en quest han hadde tatt fra før, og som han ikke tjente noe på å ta på nytt. at det dukke opp noen slike er vel ikke til å unngå, men da kan du sikkert blokkere dem eller noe. de kan ihvertfall ikke gjøre noen skade på deg.
143392​
[/b]
det er sånn jeg liker men disse spillene! skaper harmoni rett og slett! Hater sånne egoist newbs... jeg fikk god karma når jeg spilte US open beta... =)
 
Opprinnelig skrevet av per+01.12.2004, 19.39-->
<!--QuoteBegin-Toz
@01.12.2004, 16.23
så jeg kan ha f.eks en tauren med Herbalism Alchemy Cooking Fishing og First Aid? :usikker:
144425​
yepp


faktisk den configgen jeg hadde på min troll hunter :)
144618​
[/b]
jeg og :confused:
 
Opprinnelig skrevet av Avenius+30.11.2004, 15.46-->
Har bestilt spillet, venter boksen med beta key i posten en gang etter 10. Desember... Er det noen planer om en norsk klan?
143736​
[/b]
ja jeg.. helst på normal server... :p

<!--QuoteBegin-Toz
@01.12.2004, 17.10
JEG FÅR IKKE PREORDER KIT NOEN PLASS!! HJELP! KRISE! BETAN BEGYNNER HVERT ØYEBLIKK! (bor i nærme sandnes/stavanger/kvadrat)
vet noen hvor jeg får forhåndsbestille collectors edition og få beta key?
144457​
moahah! jeg var den første i stavanger, kanskje den første i norge som fikk Final beta :p stod utfor kvadrat i nesten 1 time.. var der 0900 og ble sluppet inn 0950 eller noe.. 10min før egentlig åpnings tid.. mohaha eller.. ikke så sannsynlig at jeg var den første da :p
 
Nå skjøner jeg virkelig ingen ting skulle ikke final beta åpne i dag !!!?!??!?!?!?!?!?!?
Noen sier at den skal åpnes i mid-december hva faen det er.
Og så sier de andre i Europa.


Kilder.

Her.
 
hater når folk sier en ting, så skjer det ikke når de sier det skjer.
når jeg kjøpte pre-order hos EBgames, så spurte jeg når Final Betaen skulle startes, så fikk jeg beskjed om at det var onsdag 1. desember :(:(