Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.05.2005, 19.15
Har et spørsmål til huntere: hva er rangen på scatter shot?
Min agressive taktikk mot huntere er veldig simpel, rett og slett å roote, hibernate peten, gå nærme (uttenfor melee range, og for nærme for ranged), så spammer jeg moonfire/wrath som tar veldig lite mana, gjør dette helt til rooten blir immun, da har huntern vanligvis ikke mye hp igjen, og jeg har 60% mana. (Druids har ikke hp, de har mana
). Men ofte blir jeg skutt med scatter shot veldig nærme. skulle nesten tro det var et melee angrep
Har et spørsmål til huntere: hva er rangen på scatter shot?
Min agressive taktikk mot huntere er veldig simpel, rett og slett å roote, hibernate peten, gå nærme (uttenfor melee range, og for nærme for ranged), så spammer jeg moonfire/wrath som tar veldig lite mana, gjør dette helt til rooten blir immun, da har huntern vanligvis ikke mye hp igjen, og jeg har 60% mana. (Druids har ikke hp, de har mana

218622

Den beste hunteren jeg har fighta mot brukte mye AoE, dots, viper ofc og så var han kjempe flink til å slowe meg.. Slik at jeg må bruke travelform shifting for å komme meg nærme, og taktikken min er helt enkelt å komme intill han hele tia.. er bear, så bruker han scare beast på meg og jeg flyr langt borti skauen hvor jeg da healer også travel form tilbake så bear..
ANG. våpen for druid, så skal jeg få meg warden, Fsit of omokk (til feral) og Argent crusader (den er så digg :sikle: )