Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.05.2005, 19.15
Har et spørsmål til huntere: hva er rangen på scatter shot?
Min agressive taktikk mot huntere er veldig simpel, rett og slett å roote, hibernate peten, gå nærme (uttenfor melee range, og for nærme for ranged), så spammer jeg moonfire/wrath som tar veldig lite mana, gjør dette helt til rooten blir immun, da har huntern vanligvis ikke mye hp igjen, og jeg har 60% mana. (Druids har ikke hp, de har mana :p). Men ofte blir jeg skutt med scatter shot veldig nærme. skulle nesten tro det var et melee angrep
218622​
Hmm, liten mp cost på moonfire?? Like dyr som starfire jo.. Men ville ikke bare en god hunter viper stinge deg, og plutselig: no mana? :p

Den beste hunteren jeg har fighta mot brukte mye AoE, dots, viper ofc og så var han kjempe flink til å slowe meg.. Slik at jeg må bruke travelform shifting for å komme meg nærme, og taktikken min er helt enkelt å komme intill han hele tia.. er bear, så bruker han scare beast på meg og jeg flyr langt borti skauen hvor jeg da healer også travel form tilbake så bear..

ANG. våpen for druid, så skal jeg få meg warden, Fsit of omokk (til feral) og Argent crusader (den er så digg :sikle: )

Ragnaros ble drept på Stormscale nå av Nilborg!! Droppa vist et druid equip, shaman shield og necklace(er ikke sikker på om broren min viste meg necklace pga det var nice eller pga ragnaros droppa det).

EDIT:

ååå, Stormrage :sikle: Me wants...

Kozeloz: Selvfølgelig vil Druids ha rogues med, hvorfor ikke? De stjeler jo ikke WH uansett. Meg og en rogue jeg kjenner skal vel ta stealth raid i LBRS snart, og siden du spiller på BB kan du sikkert bli med når den tid kommer. Det pleier jo alltid å være 3 rogues og 2 druids, ihvertfall med dem jeg kjenner.

I går ble jeg så sur, og var i det værste spill humøret noensinne, så jeg sprakk skjermen på mobilen min :(
Jeg døde om og om igjen, men jeg skulle faen meg ha den jævla kista...:flau:

Skal ikke spille WoW når jeg er i det utålmodige humøret mitt igjen >.<

Opprinnelig skrevet av Akuma@12.05.2005, 13.27
ååå, Stormrage  :sikle: Me wants...

Kozeloz: Selvfølgelig vil Druids ha rogues med, hvorfor ikke? De stjeler jo ikke WH uansett. Meg og en rogue jeg kjenner skal vel ta stealth raid i LBRS snart, og siden du spiller på BB kan du sikkert bli med når den tid kommer. Det pleier jo alltid å være 3 rogues og 2 druids, ihvertfall med dem jeg kjenner.
218893​

Hehe. Var litt frustrasjon. Jeg og en druid spiller sammen hele tiden, og sånn, men når han begynte med LBRS-runs så fikk jeg ikke være med. Jeg var 57 da, og hadde KANSKJE aggroa stuff. Men, kos om jeg får være med på stealth-raid. BLir 59 i dag. :D
Trenger Shadowcraft. Så er det nightslayer på plakaten. =D
La faktisk ikke merke til at det var andre på BB før du skrev du var 60 her. :blunk:

Du er så homo kozeloz, sjekk Root down (Med feragho) og se hvordan han tar huntern.
Det funker mot de fleste du angriper, om de angriper deg først, er det såklart en helt annen sak...

Du har vel ikke no grunlag til å si at jeg suger? bortsett fra duellene vi hadde før du ga opp druiden =D

Det er så homo taktikk. Du er som en rein stunlock-rogue. GG.

så du mener jeg skulle prøve å ta en hunter i ranged combat?

Uansett hvilken klasse du spiller, så kan du ikke la en hunter komme for langt unna, da er du død.
Viper sting er poison om jeg ikke tar feil? (Husker ikke)

Ranged combat? Druids ... har ikke ranged DPS. Har dere ikke former for en grunn? :D Uansett, kanskje jeg tar feil, men den kite-greia virker veldig noobish. :) koskos.

Trenger litt hjelp jeg... Jeg har fått kjøpt meg WoW:CE og jeg har det vanlige også. Da vil jeg bytte authentication key sånn at jeg kan få sånne små dyr i førsten... hvordan bytte jeg den?

Tviler på det går...

Hvis du absolutt vil ha de dyra, må du nok registrere en ny account, og begynne forfra. men du kan jo sende mail til blizzard og whine.
men jeg tror uansett det er umulig og få pets (de dyra) på allerede eksisterende personer.

Er på jobb .. dette må går raskt. Blizzard driter i mage ser det ut som, først så nerfer dem oss med frost nova. Så lar dem oss være. Jeg er egentlig mellomfornøyd med mage til nå, jeg trenger å duelle mer før jeg uttaler meg om dette. Iallefall ..fra forumet:

"This particular patch doesn't focus on the Mage class, and I am very sorry if you're disappointed. This shouldn't indicate that improvements to your class are not underway. You will simply need to be patient as we continue to improve upon all aspects of the game"

Magebabe svar på dette: (kvinnelig spiller)

"what are you talking about, same level paladins-shamans-rogues-warriors can already practically kill me in 1-5 hits.... its obsurd, and they do it in all under the time it takes to cast 2 fireballs or one buggy arcane missles that sometimes dont even fire. And to that effect, do you even think 2 fireballs in "6" seconds would even bring down half of their health? I think not! What is going on here!?!?"

Hva er det som er så galt med frost nova nerfen? Jeg har aldri opplevd å bli fryst fast mere enn en eller to ganger, når jeg spilte roguen. Jeg ble eid mange ganger også, så aldri at de var så avhengige av frost nova.

... Caster druids derimot ... :p

Ser ikke helt hva som er galt med mage nå. Har møtt flere gode mage's, dessuten så er ikke PvP laget etter lvl 30-40, men til lvl 60. Gjør som meg; bli lvl 60, så kan du begynne å klage =D

Eh ... er du level 60?

... Kan ikke du bare krype tilbake til gothcaven din og gjøre det du pleier? Eller ... Er ikke det å whine, bitche og klage på alle andre?

Jeg har hatt en åpenbaring, din tufs. Og jeg som er 48, føler at jeg har mer erfaring enn deg, utrolig :)

Opprinnelig skrevet av Duke@12.05.2005, 20.37
Er på jobb .. dette må går raskt. Blizzard driter i mage ser det ut som, først så nerfer dem oss med frost nova. Så lar dem oss være. Jeg er egentlig mellomfornøyd med mage til nå, jeg trenger å duelle mer før jeg uttaler meg om dette. Iallefall ..fra forumet:

"This particular patch doesn't focus on the Mage class, and I am very sorry if you're disappointed. This shouldn't indicate that improvements to your class are not underway. You will simply need to be patient as we continue to improve upon all aspects of the game"

Magebabe svar på dette: (kvinnelig spiller)

"what are you talking about, same level paladins-shamans-rogues-warriors can already practically kill me in 1-5 hits.... its obsurd, and they do it in all under the time it takes to cast 2 fireballs or one buggy arcane missles that sometimes dont even fire. And to that effect, do you even think 2 fireballs in "6" seconds would even bring down half of their health? I think not! What is going on here!?!?"
219116​
Mage
den er litt gammel, men blizzard har ikke forandret mye på scorch/pyroblast/fireball og alt det andre han bruker. det eneste er vel frost nova

Opprinnelig skrevet av eivind2k@13.05.2005, 08.52
... Kan ikke du bare krype tilbake til gothcaven din og gjøre det du pleier? Eller ... Er ikke det å whine, bitche og klage på alle andre?

Jeg har hatt en åpenbaring, din tufs. Og jeg som er 48, føler at jeg har mer erfaring enn deg, utrolig :)
219298​
Det virket som at du skrev at du var level 60. Det er ingen grunn til å være så jævla fiendtlig, din faens kuk. Bare fordi du tror du er så jævla pro, og at Duke og jeg er noobs. Fy faen. Ro ned. Ro ned.
Drittslenger.

Responding to myself with a few updates.
1. The characters are actually level 60. :)
2. No talents set. You'll have enough gold for respeccing a few times without farming.
4. Each character has a complete world set (Shadowcraft, Lightforge, etc), level 40 and 60 mounts, and blue weapons.
Anngående Test Realms ...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Man bør ta mye av whiningen på blizzard foraene med en rimelig stor klype salt. Alle whiner der inne, det ville jo være galskap å legge skylden på sine egne skills...

Når det gjelder mage, så har ikke mage fått noen spesifikk nerf, nerfen på Frost nova gjelder også spells som Frost shock (shaman) og Roots (druid). Diminishing returns er for å hindre misbruk av skillen. Du vil aldri i verden bruke Frost nova mer enn 2 ganger på samme fiende i en kamp, hvis du ikke har klart å drepe han med de ekstremt skadene spellene til magen da, så var det ikke meningen at du skulle vinne :p
Vær glad dere slipper å være avhengig av fear dere, når den nye patchen kommer så kan undead warriors unnslippe fear opptil 4 ganger per kamp (Glimmering mithril insignia, horde trinket, deathwish og will of the forsaken), det kan gjøre det rimelig røft å være priest/warlock i 1 v 1 PvP, men kanskje dette er noe blizzard ønsker, kanskje de vil at partyspilling skal være mer i fokus. 1 v 1 PvP har alltid vært litt tafatt uannsett. 90% av gangene man møter en spiller av motsatt faction så har enten en av dere redusert liv/mana, slåss mot en mob, har en kamerat med seg. 1 v 1 PvP der begge har 100% liv og mana er egentlig et ganske sjeldent fenomen.
Det kan være en bra ting, siden ideen med taktisk sammensatte PvP partys kan gi ny dybde til det hele og gi det et MMORPG burde ha, nemlig samarbeid. Blir spennende å se hva battlegrounds vil bringe når det gjelder samarbeid, håper det er noe mer enn Tarren mill i en instance.

Jeg er helt enig, Lurtz. Jeg tror det er en stor del av grunnen til all "unbalanced-whine-nerf"-postene som florerer. Mange forstår ikke at BLizzard prøver å få balansert team-PvP, ikke 1v1.

Opprinnelig skrevet av Lurtz@13.05.2005, 03.07
Når den nye patchen kommer så kan undead warriors unnslippe fear opptil 4 ganger per kamp (Glimmering mithril insignia, horde trinket, deathwish og will of the forsaken)rbeid, håper det er noe mer enn Tarren mill i en instance.
219377​
Hvis du snakker om den PvP trinketen til warriot så fjerner ikke den fea. Deathwish er et talent så det er ikke alle som vil ha denne.. deathwish ligger ikke i pvp talen eller protection talent setene som er mest brukt heller.. Men vi har en abbilety i Berserk stance som fjerner fear da, Berserking rage!