Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.06.2005, 15.10
5 days played, lvl 43.
Startet UD mage på sylvanas, for de som ikke fikk med seg det.

Carl, gi meg en utfordring snart. Hverken Nekked, Order of Elite eller Might har noe å stille opp med, bortsett fra lvl ?? folk som ganker såklart. I går kom to rogues fra might, 45 og 46 tror jeg... Precens of Mind rox, critta 750 på roguen, hadde nok ikke så mye stamina men.
230878​
Gi meg navnet ditt din stønnende plainstrider.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ja, jeg lever ennå. Men ingen har vel lagt merket til at jeg har vært borte...

Jeg har en gnom warrior, lvl 22 og dette er dag to, 10 timer (Er det bra?).
Dette er selfølgelig på Daggerspine, så hvis noen finner et bra sverd er det bare å sende det over. Obie er mitt navn, da. Holder på å queste i Lakeshire for tiden. Etter det tenkte jeg med en tur til Duskwood, og da vil jeg ikke til Wetlands for det er kjedelig. Hvor burde jeg dra da?

PS: Når jeg er ferdig med Duskwood, pleier jeg å være lvl 28, men denne gangen har jeg vært flinkere så jeg tror jeg blir 29.

Enda en PS: Hvilken server er det flest Horde fra SG?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kommer det allerede i morra? jeg som bare er 60-70% til 48... Men blir vel vant til det og sånn som med Honour System... Håper jeg øker i rank i morra;D jeg har raida litt denne uka!

Zebra, det var uttenfor inngangen til BB, alliance campa uttafor, tror du hadde en eller to på deg fra før av, sendte en pyroblast i ryggen på deg, 500 critt =D

Nei, det var ikke særlig rettferdig, men jeg kjente igjen nicket, måtte ta sjansen. Så detg uttenfor gadget i dag også, men det så ut som du var på vei til ZF.

Nice med battlegrounds.. må nesten få lvl 56 før det da... men men... 55 kan da drepe litt^^

Dæven, hadde ikke fått med at Battlegrounds kommer i morgen!
Det blir en koselig feiring (eller sutring :confused: ) etter Eksamen! :D
Akkurat fått level 50 og greier.. Dette blir gøy ^_^
Et spørsmål.. Er det quests og greier i Battlegrounds? Viker slik som det står på siden i allefall. Og får man honor kills der inne? :p

-pugge- :(

Såvidt jeg vet er det et quest som går ut på å være på det vinnende laget, denne funker selvfølgelig bare en gang...

...Vært lutfattig etter at jeg lånte Hakara 35g...
Deg også? :D Duden skylder meg 10 gull. Øy, hvis du vil kan du også betale det tilbake på stormscale. :p Men om du får spenn på Burning blade .. gidder du å sende de da ?

For øvrig, på stormscale :flau: starta ny guild. Alle som var i den guilden Hakara, Lurtz ØgleJon .. join den nye : Sørlands chips.

Rikku og Chaz : Bli med på stormscale da ? Horde.

Jeg tenkte å starte horde på Stormscale. (og gjorde det også) men så fikk jeg en stor trang til å dinge 60 med Druiden min... :ehm...:

Start med meg på Sylvanas, har en stor guild og mange venner som kan hjelpe deg.

Opprinnelig skrevet av Toz@07.06.2005, 23.28
Kjøpte meg Hanskene, Beltet og "Bracerne" av Wildheart settet nå :)
231039​
hvor mye betalte du for de?

Gale Ivan: Jeg er på Sylvnas, men jeg vil gjerne vite om det kommer til å bli noe av guildet, om det er mange eller om det kommer til å bli opprettholdt

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+08.06.2005, 09.23-->
Start  med meg på Sylvanas, har en stor guild og mange venner som kan hjelpe deg.
231138​
[/b]
Jeg spiller Alliance på Sylvanas. jeg var jo med å starte Spillegal-guilden der :)

Opprinnelig skrevet av Con Dar@08.06.2005, 09.36
<!--QuoteBegin-Toz
@07.06.2005, 23.28
Kjøpte meg Hanskene, Beltet og "Bracerne" av Wildheart settet nå :)
231039​

hvor mye betalte du for de?
231143​
Jeg betalte ca 10g for hanskene, 20g for bracers, og 40g for beltet.
det var litt dyrt. jeg har f.eks sett bracers til 10-12g mange ganger, men jeg gadd ikke vente lenger :)