Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg spiller Alliance, på Burning Legion og Sylvanas, og Horde på Stormscale

du kan bytte server når som helst, og hvor mange ganger som helst. men du må begynne på en ny character på en ny server.

Angrer litt på at jeg startet på stormscale, så latterlig mange svensker.

Ellers så har jeg chars på burning blade, burning legion og sylvanas.
Sylvanas er så low pop at det ikke er morsomt. Burning legion er overpopulated, samme med burning blade. Burning blade er derimot den uoffisielle norske serveren, så der kan du finne mange nordmenn. Der har jeg også en rimelig low lvl char, lvl 23 hunter :trollmann:

...jeg liker ikke svensker :ehm...:

Aff... Nå sletta jeg (sletta o)) level 12 priesten og level 11 (human) Mage som jeg hadde på Sylvanas, og starta en ny Gnome Mage, med rosahår som heter så mye som Kosepus. <.<;;;;

Den skal bli level 10 i kveld :p

Double Post.. :eek:

Ok.. So hu, den nye Gnomen min, bææ...

Dere vet den hula helt vest i Dun'Morog? Med de Whitebark Trolls.. Ja.. Altså.. Jeg er i den, grinder, men oj, noe gikk galt, jeg ble voldtatt av 3 store troll samtidig, og jeg dør. Ok, shit happens.. Men faen, den hula, er blitt Alcetrac Valley terretorie, wøt.. Gjett 1 gang hvor jeg ble ressa henn da? Jooo :D :D Utta for portalen til Alcatrac Valley i Arathi.. <.<;

/SLAP BLIZZARD.

^_^ ............. <_<

Hva var greia med å slette alliance charsa dine for å starte en ny alliance char emd rosa hår?

Alle? Nei.

Jeg hadde 3 karakterer på Sylvanas, 22 Rogue, 12 Priest og en 11 Mage.. Priesten og Magen var Mennesker, men siden de er så homo i World of Warcraft, så sendte jeg alt av penger å utstyr til Roguen min, sletta de, starta en ny Gnome Mage, som senere skal få alt av enchanting ting.

Så nå har jeg 2 på Sylvanas, en 22 Rogue med grønt hår, en 8 Mage med rosa hår. Begge female gnomes.

/train

Og hvorfor i helvete gjøre en hule i Dun'Morog om til Alcetrac Valley (den battlefield-a) terretorie?

Det samme skjedde med meg i dag med min gnome mage level 8 på Al Akir.
Havna på den plassen du nevnte og fikk en 57 hunter til å eskortere meg til Southshore.

Tredje gang guilden vår tar Lucifron, tredje gang Felheart Gloves dropper. :( Nå er ihvertfall alle warlockene i guilden fornøyde...
Vi prøvde også på Magmadar, med dwarf priest denne gangen. Wipet pga dwarf priesten døde hele tiden (han var innleid og kastet fear ward på alle utenom MT i begynnelsen) Da vi skulle resse røk internettet i hele nabolaget til den eneste som hadde soulstone... Det ble med det ene forsøket.

Gah, blir gal av alt dette MC-snakket, jeg vil være lvl 60 :(

Ja, det er vel som Hakara sier, mage går ganske så fort, nå skal jeg bare grinde meg til 52, så skal jeg begynne i DM, to mager kom seg til 53-60 på en uke der inne, han ene tjenete til sammen nok til epic mount, og fant 2 epics i samme slengen, han kommenterte også at det ikke var på langt nær like kjedelig som vanlig grinding, da man faktisk så xpbaren bevege seg :p

Alle har nok sitt "drømmevåen" i WoW, idag oppdaget jeg mitt: http://www.thottbot.com/?i=37329

Yes, det er dire maul, du går inn west entrance mener jeg det var, og trekker 7 mobs ca. ,AOE'r dem, går ut, reset instance, repeat.

På denne måten kan du få 50k xp i timen. Funker dessverre bare for mage.

Jeg fikk denne i går. Ganske bra. Drømmevåpnene er dette til instancer, og dette til soloing.

Lurer litt på hvilken klasse som hadde hatt mest nytte av dette? Synes ikke statsene var altfor gode til å være et legendary våpen. Blir sannsynligvis forandret litt til hele questen kan gjennomføres, og folk kan få det.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Den chance of hit saken på det sverdet er rimelig syk da, chain lightning på 5 targets på 300 skade på hver, ingen damage reduction mellom vært target. I tillegg så gir det +1-30 nature damage på hvert eneste slag, og har en speed på 1.90. Det sverdet kunne ikke hatt noe særlig bedre statsbonuser enn det har. Problemet med sverdet er at jeg ikke helt vet hvilken klasse det passer på. Man tenker shaman og druid, men de kan jo ikke bruke sverd.

Drømmevåpenet mitt (shaman), er nok DENNE

Så en shaman på serveren med den i går :blunk:

Opprinnelig skrevet av Lurtz@13.06.2005, 13.36
Den chance of hit saken på det sverdet er rimelig syk da, chain lightning på 5 targets på 300 skade på hver, ingen damage reduction mellom vært target. I tillegg så gir det +1-30 nature damage på hvert eneste slag, og har en speed på 1.90. Det sverdet kunne ikke hatt noe særlig bedre statsbonuser enn det har. Problemet med sverdet er at jeg ikke helt vet hvilken klasse det passer på. Man tenker shaman og druid, men de kan jo ikke bruke sverd.

Drømmevåpenet mitt (shaman), er nok DENNE

Så en shaman på serveren med den i går  :blunk:
232579​
Uansett om druids kunne brukt det hadde det ikke vært så nyttig som for shamans, for druid meleer sjeldent i caster form, og procs på våpen fungerer ikke i former. Tenkte ikke på shamans når jeg postet det, for jeg er alliance og har ikke det problemet :p

Toz: Eller kanskje noen av disse: Dette, dette eller dette?