Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Riktig som Toz sier...

Jeg kunne nokk hatt en Epic mount hvis jeg ville, men alle penga mine har gått til Arcanite reaper banken min... Eivind, var det ikke 2stk som kunne lage AR på horde siden?

Ice Barbed Spear > Arcanite Reaper, sånn ... pengemessig? Polearmen er ikke like god, men når du tenker på hvor mye du må ut med for en Reaper så ...
Tror mange som allerede har AR føler seg veldig snytt etter det våpenet kom inn i spillet. Quest-reward til og med.

Opprinnelig skrevet av TurboAlex@15.06.2005, 12.52
har et lite problem på wow... jeg sitter med pc'en min oss en kammerat og når vi skal spille wow så går det helt greit i 5 min så blir vi disconnecta..

noen som vet hva som er galt?
233278​
Har dere flere PCer og et form for nettverk?(router for eks.)
Da kan dere ha det samme problemet som meg, jeg sitter og spiller så plutselig kobler det trådløse ut på routeren som står ved fatters PC. Men det kobler til igjen og jeg spiller i et par minutter, før det kobler ut igjen.

Men jeg fant en løsning, jeg gikk og skrudde av både routeren og ADSL modemet, og skrudde på igjen. Jeg gikk så inn i Routeren via fars PC (skriv routerens IP-adresse i Internet Exploreren, vanligvis 192.168.0.1) og skriv passordet til internett på ny.
Og nå var alt helt fint igjen.

Hvis ikke så kan dere sikkert sjekke ut WoWs forum om hjelp.

Opprinnelig skrevet av Montana@15.06.2005, 15.34
Neh.. skal ha arcanite reaper! Det er det beste man kan få, så hvorfor ikke?
233309​

Tjah. Epic mount er jo litt kjekt og sånn ... :rulleøyne:
Tenk når du dreper f.eks Onyxia, er heldig og får et bra epic sverd, ikke altfor lenge etter du brukte hundrevis av gull på AR. Ville vært litt surt ... kanskje. Vet ikke jeg. AR er IWIN-buttonen til dere warriors da. :D

Montana, nei, det var bare noe jeg trodde. Husket visst feil. Drokthar lager uansett ikke til noen andre en guildies, og kanskje noen andre han kjenner på horde siden, alliance kommer nok ikke på tale :p

Fikk 4000 "honor" som det såfint heter etter 3 wins i BG, synes det er utrolig tøft.

Det er bare en ødelagt Frost Shock da ...

Jess, da har jeg 6/8 Wildheart deler. Var i Scholo for andre gang da både beltet og cowl droppet. Som eneste druid fikk jeg begge pluss Spellbound Tome. Litt flaks må man da ha etter å ha kjørt strat utallige ganger, uten så mye som å se ett drop som er brukbart. Mangler bare Kilt og Spaulders nå.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+15.06.2005, 02.38-->
<!--QuoteBegin-Montana
@15.06.2005, 15.34
Neh.. skal ha arcanite reaper! Det er det beste man kan få, så hvorfor ikke?
233309​

Tjah. Epic mount er jo litt kjekt og sånn ... :rulleøyne:
Tenk når du dreper f.eks Onyxia, er heldig og får et bra epic sverd, ikke altfor lenge etter du brukte hundrevis av gull på AR. Ville vært litt surt ... kanskje. Vet ikke jeg. AR er IWIN-buttonen til dere warriors da. :D
233313​
[/b]
Eneste jeg kommer til å bytte ut AR med er Spinal reaper eller den PvP Øksa.. Men eivind lat som det er du som skal ha øksa, ikke si det er en på alliance.. Kan sikkert betale en liten sum også!

Vurderer faktisk å bruke ice barbed spear og skaffe epic mount istedenfor AR.. Har spear i inventory nå.. Alliance drepte Kolkar begge gangene han spawnet!

Yes yes, da har jeg endelig fått tilbake nettet på pcn ! Og fikk opp priesten min 1 lvl i den lille tiden jeg spilte i dag, har faktisk vært ute og spilt fotball i 4 timer =O

Vi drepte Magmadar nå.

Han droppet Lawbringer legplates, Striker's Mark og et offhand item jeg ikke fant på Thottbot, med 21 intellect og noe sånt.

Vi prøvde også på Gehennas. Tenkte "Oi, han ligner på Luci, vi prøver samme taktikk" Faktisk klarte vi å få han ned til 27%, men så stakk så mange siden klokka ble så mye. Satser på å klare han senere i dag.

Hadde jeg hatt fast internett skulle jeg vist deg! *iverksetter macro for å joine Royal Blood og automatisk bli hoven og overlegen*

Neida. =) søt.

Elpy i partyet ditt. Den svikeren. :D

Elpy er sviker? Var han i The Righteous Blade før?

Jeg har hørt at RB er sinnsykt noobs, selv om de har kommet langt i Molten. En i guilden vår som var i UBRS sammen med dem og han klagde hele tiden på hvor noobs de var. Jeg vet ikke hvor mye hold det er i det han sier da men...
Jeg hadde egentlig heller satset på å joine Remorseless. De kom til Ragnaros i går, men wipet etter et minutt.

Neida. Han er ikke sviker. Han ville bare være i en stor guild så han kunne komme til Onyxia og MC regelmessig og sånn. Ikke noe galt i det. Jeg prøvde å bli med i Harbingers of Death, fordi jeg hadde hørt de var kule, før TRB, fordi jeg også naturligvis vil ha epic lootz, men selv om jeg hadde en druid som joina med meg (alle elsker healer dah) så ville de ikke ha enda en rogue.

Vanskeligere for meg, en av de MANGFOLDIGE roguene å skaffe seg en slik mer "pro" guild, desverre. Tror jeg iallfall. Ikke at jeg har prøvd så mye.

Har akkurat blitt medlem i Ab Aeternos på Emerald Dream, makan til folk skal man lete lenge etter, fikk velkomstgave av en i guilden som jeg aldri har prata med før, Imperial wrist guards... En veldig koslig guild som ikke stresser folk med å bli lvl 60 fortest mulig og har allerede prøvd seg på Onyxia 2 ganger, wipe begge gangene da:sukk: Veldig hjelpsomme er de også, første gangen jeg spurte om noen kunne hjelpe meg med et quest fikk jeg en 4-5 whispers fra noen lvl 60 folk som ville hjelpe... Har vel en ca 30 lvl 60 i guilden som består av ca 70 folk inkludert alts... Guild bank bar vi også:D Plutselig blei wow mye bedre å spille...

Hehe. Kan omtrent si det samme om "The Innmates" på Emerald Dream også, makan til morsom guild skal du lete lenge etter :)
En gjeng med gale mennesker som har en haug med morsomme events og ting vi driver med. Veldig morro.

Bare akkurat nå får jeg ikke spilt WoW i det heletatt.. Kom opp i matte muntlig eksamen som skal skje på fredag, kl 9:00
Uff... >_<

Og du er lvl?

Hvor er Warsong Gulch?