Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lucifron nede på 40% med en små-gimpa 37-manns gruppe. Helt greit. Vi tar ham i morgen. MC er gøy. :D

Opprinnelig skrevet av Toz@18.06.2005, 02.00
Jeg spiller horde på sylvanas. det samme gjør eivind og noen til. kozeloz? starte horde på sylvanas? :)
234184​
Det er bare deg og eivind. "Join horde and get ganked by method".

Kommer til å spille lite framover nå, er ganske lei og sola har begynt å komme, må ut og få litt farge på min kritthvite hud.

Navn på Horde karakterer?

Og det blir alltid mindre spilling på sommer'n, det er vel opplagt? ^_^
Alltid digg og slappe av i sola med no kaldt og drikke :)

Opprinnelig skrevet av Toz@17.06.2005, 19.25
hehe. akkurat det jeg også har... tauren warrior, og troll mage :p hva heter de?
234048​
Condar og Sentrosi

Grønn Zebra: Hvaslags Professions har du?

Takk for lånet av penger btw

Opprinnelig skrevet av Hakara+18.06.2005, 11.15-->
<!--QuoteBegin-Toz
@18.06.2005, 02.00
Jeg spiller horde på sylvanas. det samme gjør eivind og noen til. kozeloz? starte horde på sylvanas? :)
234184​

Kommer til å spille lite framover nå, er ganske lei og sola har begynt å komme, må ut og få litt farge på min kritthvite hud.
234220​
[/b]
Con Dar spiler også :)

"Join the Horde and get a free cockie"

Opprinnelig skrevet av Toz+18.06.2005, 16.23-->
Opprinnelig skrevet av Hakara@18.06.2005, 11.15
<!--QuoteBegin-Toz
@18.06.2005, 02.00
234184​

234220​
Con Dar spiler også :)

"Join the Horde and get a free cockie"
234317​
[/b]
Tyv :(

Et lite ønske til de som spiller horde på sylvanas.

BLACKLIST Pharoah, gjerne voldta han verbalt også.

Lame kar som angrep meg mens jeg drev med 3 , yep, 3 mobs. Og skal vi gjette oss fram til hvilken guild det var? E P I C ofc.

Har et lite quest til dere som er horde på sylvanas.

[60] Sherlock Holmes

Finn ut om mange fra guilden E P I C er svensker, og si ifra til meg

Grunnen til at jeg lurer er at svensker ganker alltid, så lurer på om tilfeldigvis epic også var svensker.

"Bevis" :
TSA på burning legion, vel kjent for sin ganking (The Swedish Alliance

Folk flest jeg ble kjent med på stormscale var svensker, siden det er den uoffisielle svenske serveren, alle jeg prata med ville ganke og corpse campe. Av de jeg ble ganka og corpse campet av, hadde de fleste svenske nick...f eks. "äg"

Lurtz forteller meg at , and I quote.
Daniel [Lurtz] says:
hmm, det er spesielt det der, er en del svensker med den mentaliteten på dragonmaw også
Så lurte derfor på om EPIC tilfeldigvis var svensker de også, siden alt de gjør er å løpe rundt i grupper og ganke.

Ja , jeg ble nettopp ganked av 4 folk fra EPIC, lvl 53-55. Jeg er 47 :(

Whine, whine whine :p Dere ganker oss også, jeg spiller horde, EPIC er kjent som arrogant jævler, jeg skal se hva jeg finner ut.

Bitter? Though luck.