Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Warriors:
Due to significant talent changes, Warriors will have all talent points refunded and can be respent.

Woho! :D
 
Jepp. Funker fint her.
 
Jeg HATER når Wow/PCen klikker og det er kø på realmet. <_<

[edit]

En liten ting, noen her på Burning Blade som har noe Firebloom og/eller Voilate Rum? Vist dere har det, send det til "Brusk", og C.O.D så mye dere vil ha for det, ikke noe overpriset tull, kommer det bare i retur. :)
TAKK!

Jeg skal ikke drikke meg full, skal lage MASSEVIS :)D) Goblin Rocked Fuel så jeg kan få opp Engineering skillen min litt. :)
 
Noen som spiller alliance på Sylvanas akkurat nå?
Har lyst til og ha noen og kommunisere med mens jeg spiller litt.
Eller er det noen andre som spiller på andre servere hvor jeg kan starte en fyr?
Orker ikke spille med hunteren nå, akkurat vært i Sunken Temple i flere timer nå >_<
 
Opprinnelig skrevet av Karl@19.06.2005, 23.04
Jeg HATER når Wow/PCen klikker og det er kø på realmet. <_<

[edit]

En liten ting, noen her på Burning Blade som har noe Firebloom og/eller Voilate Rum? Vist dere har det, send det til "Brusk", og C.O.D så mye dere vil ha for det, ikke noe overpriset tull, kommer det bare i retur. :)
TAKK!

Jeg skal ikke drikke meg full, skal lage MASSEVIS :)D) Goblin Rocked Fuel så jeg kan få opp Engineering skillen min litt. :)
234587​
Om du er Alliance har jeg en flaske rom til deg, som en i guilden gav meg som takk for en lockpicking. :D
 
Opprinnelig skrevet av Seadog+20.06.2005, 01.10-->
Noen som spiller alliance på Sylvanas akkurat nå?
Har lyst til og ha noen og kommunisere med mens jeg spiller litt.
Eller er det noen andre som spiller på andre servere hvor jeg kan starte en fyr?
Orker ikke spille med hunteren nå, akkurat vært i Sunken Temple i flere timer nå >_<
234621​
[/b]
Kom på Burning Blade, skal snakke med deg jeg. :D (Horde ftw)

<!--QuoteBegin-Hakara
@20.06.2005, 01.39
Hint of the day: Voilate rum droppes i massevis av de piratene i tanaris.
234630​
Ja, har farmet priater I tenaris, lenge. :) Kjedelig, gitt.

Og Kozeloz, hva heter du, og hvilken level er du, og hvor i Azeroth henger du om dagene? Koz, kommer å tar deg.
 
Ikke nå nei, sitter på berbaren.. Oooog.. Den låser seg i 10 sekunder om gangen, så funker den i 3 sekunder, så låser den seg igjen.. Når jeg starter opp WoW.. Tror det blir for mye for den stakkarslige prosessoren min. =( Prøver å slette unna mye, se om det hjelper. <.< Har funka før.
 
:)
Men jess, etter en dag med world of warcraft spilling for engang skyld. Så skal jeg få meg en god natts søvn.. Før jeg spiller litt mer i morgen :D
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@20.06.2005, 01.10
Noen som spiller alliance på Sylvanas akkurat nå?
Har lyst til og ha noen og kommunisere med mens jeg spiller litt.
Eller er det noen andre som spiller på andre servere hvor jeg kan starte en fyr?
Orker ikke spille med hunteren nå, akkurat vært i Sunken Temple i flere timer nå >_<
234621​
Alliance på Burning Legion. jeg har mange chars der. alt fra 2 til 54 :tommelopp: så jeg kan spille med deg uansett hvilken level du er :trollmann:
 
Karl, du er Horde på BB? Jeg er level 60 rogue, og heter Jarlaxle. Tror jeg ser deg først om vi noensinne møtes. :trollmann:
<:
 
ble 54 for en time siden. I dag har jeg lvlet fra 52 til 54, med intens spilling, og jeg kan med hånd på hjertet si at Dire Maul grindingen er så groteskt effektivt at ... Nei, jeg finner ikke ord. 53 til 53 tok meg nøyaktig 4 timer og 20 minutter.
Jeg elsker det.

Saken er slik at det er fult mulig å klare det i 52, om du er bra nok equiptet. Dvs at du har alle de "nødvendige" droppene i maraudon (Neck & head, kanskje sword) og muligens kiltet i sunken. Har du dette vil du klare det på 52 uten problemer, vis ikke, annbelfaler jeg å vente til 53.

Man kan også bli VELDIG oppgitt i starten, da man kan dø en del ganger når man ikke har helt teken på det. Men det ordner seg, det handler bare om å finne sin egen "rutine," såklart må man gjøre det i den samme rekkefølgen som vidoen det ble linket til, men man behøver ikke å stå på nøyaktig samme sted, gjøre det nøyaktig likt etc. Jeg likte best å dra dem inn i tunnelen igjen, lengere tid til å time flamestrike, kortere tid til å stikke av om det skulle gå i dass.
Om noen sier til dere at build er viktig her, så er det tull. Jeg kjører arcane fire, med 0 buffs i flamestrike dmg (Bortsett fra ignite DoTen). Eneste jeg drar nytte av med builden min er clearcasting, og dette gjelder kunn på lvl 52, og litt på 53, ellers går det utrolig glatt.

Jeg annbefaler ALLE som spiller mage å gjøre dette, plutselig var ikke lvl 60 til fredag så langt borte i natta alikevel =)
 
Bare vent, 56 når jeg får noen timer på øret.
 
WOW!

Har en bra historie til dere alle! det var en herlig dag, jeg var ute på en tur med min mage lvl 22. Så kom det en fyr som kalte seg hakara, han var en slik en rouge på lvl 55. Han ville at vi skulle sloss, og jeg sa ja. Lite hviste jeg at kampen skulle bli så kort. BOOm, pang svisj svusj. Og der lå han foran meg, en sliten og slått hakara! stakkars han, hans lvl 55 rouge var no match for min mage lvl 22.

:trollmann:
 
Opprinnelig skrevet av Sushi@20.06.2005, 11.34
WOW!

Har en bra historie til dere alle! det var en herlig dag, jeg var ute på en tur med min mage lvl 22. Så kom det en fyr som kalte seg hakara, han var en slik en rouge på lvl 55. Han ville at vi skulle sloss, og jeg sa ja. Lite hviste jeg at kampen skulle bli så kort. BOOm, pang svisj svusj. Og der lå han foran meg, en sliten og slått hakara! stakkars han, hans lvl 55 rouge var no match for min mage lvl 22.

:trollmann:
234682​
jeg håper ærlig talt at han ikke klarte å tape...