Kopierte en shaman til test-serveren. Etter å ha sittet en halvtime og klassifisert totemene (som shamans har altfor mange av) i kategoriene brukelige, ubrukelige og forferdelig ubrukelige, prøvde jeg med på en duell med en rogue. Det gikk rett i dass, for jeg hadde ikke lagt inn noen addons, og heller ikke satt keys til den øverste actionbaren. Det endte med at jeg fikk kastet to purge på han (og som alle vet har rogues forferdelig mange buffs), sluppet en mana stream totem, og brukt earthshock (jepp, den som er konge mot rogues).
Yay for meg som shaman :trollmann:
Hvis alle hadde vært som meg hadde det ikke fantes nerf shamans-tråder på forumet.
Shamans har altfor mange kule småting, som water breathing (enda mindre vits i warlocks), water walking, Astral recall og Sentry totem (kjempegøy å stå inni Orgrimmar og se på duellene utenfor).
Edit:
Jeg duellerte en pala for noen dager siden. Tok meg 14 minutter å vinne. Druids og paladins sin beste (og til tider eneste) måte å vinne på er å holde ut lenger enn fienden. Med vår latterlige dps (paladins har litt høyere dps enn druids) er det ingen mulighet for å gi tilstrekkelig med skade til å avgjøre kampen raskt. Bare venn deg til det. 
Yay for meg som shaman :trollmann:
Hvis alle hadde vært som meg hadde det ikke fantes nerf shamans-tråder på forumet.
Shamans har altfor mange kule småting, som water breathing (enda mindre vits i warlocks), water walking, Astral recall og Sentry totem (kjempegøy å stå inni Orgrimmar og se på duellene utenfor).
Edit:
På den måten, men kampene med pallar varer jo i år og dag... Tror jeg brukte 3 min. mot en mage istad... Greit nok jeg vant men 3min?! Lang tid tar det med andre classes? Maks 20 sek. ?