Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kopierte en shaman til test-serveren. Etter å ha sittet en halvtime og klassifisert totemene (som shamans har altfor mange av) i kategoriene brukelige, ubrukelige og forferdelig ubrukelige, prøvde jeg med på en duell med en rogue. Det gikk rett i dass, for jeg hadde ikke lagt inn noen addons, og heller ikke satt keys til den øverste actionbaren. Det endte med at jeg fikk kastet to purge på han (og som alle vet har rogues forferdelig mange buffs), sluppet en mana stream totem, og brukt earthshock (jepp, den som er konge mot rogues).

Yay for meg som shaman :trollmann:
Hvis alle hadde vært som meg hadde det ikke fantes nerf shamans-tråder på forumet.

Shamans har altfor mange kule småting, som water breathing (enda mindre vits i warlocks), water walking, Astral recall og Sentry totem (kjempegøy å stå inni Orgrimmar og se på duellene utenfor).

Edit:
På den måten, men kampene med pallar varer jo i år og dag... Tror jeg brukte 3 min. mot en mage istad... Greit nok jeg vant men 3min?! Lang tid tar det med andre classes? Maks 20 sek. ?
Jeg duellerte en pala for noen dager siden. Tok meg 14 minutter å vinne. Druids og paladins sin beste (og til tider eneste) måte å vinne på er å holde ut lenger enn fienden. Med vår latterlige dps (paladins har litt høyere dps enn druids) er det ingen mulighet for å gi tilstrekkelig med skade til å avgjøre kampen raskt. Bare venn deg til det. :)

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+29.06.2005, 23.25-->
Opprinnelig skrevet av Lurtz@29.06.2005, 23.00
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.06.2005, 18.00
Opprinnelig skrevet av Lurtz@29.06.2005, 17.44
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@29.06.2005, 17.40
Du kan ærllig talt ikke mene Pala er balansert????

Eneste man trenger å gjøre mot en pala hvis man taper er å løpe... Lol...
237225​

Hammer of justice? Repentance?
237231​

HoJ varer i maks noen sek. Og alle bryter ut av den med trinket eller UD trait..
Repentance skal jeg ikke si noe om siden jeg går retribution nå...

HoJ er ikke verdt en dritt..

Han begynner å løpe, du stunner han, klarer ikke å drepe han på de sekundene, eller så bryter han seg ut, så løper han videre, utrolig festlig...
237245​

Hammer of justice stunner i 6 sekunder på level 60, noe som er ganske så lenge. En kamp mot en paladin varer ofte lenge nok til at den cooler ned også. Den har 1 minutt cooldown, trinketen vår har 5 min cooldown. Så kaster du Hammer of justice på han for 2. gang når han stikker av så blir han sittende der. Når det gjelder repentence så kan jeg bare si at jeg har blitt eid av den før....Hater når jeg møter en paladin og en rogue, da er man ferdig.
237373​
For min egen del, så teller jeg vekk Repentence, siden den er ikke odds i havet for at jeg får.. Siden jeg har skal ha Blessing of Kings.. Men jeg hadde hatt gearet som gjør at cooldownen er kortere på HoJ så hadde jeg kanskje sagt meg enig at den er ganske kos.. På den måten, men kampene med pallar varer jo i år og dag... Tror jeg brukte 3 min. mot en mage istad... Greit nok jeg vant men 3min?! Lang tid tar det med andre classes? Maks 20 sek. ?

Men de som er paladin og er over lvl 40? Er det bare dritten?
237384​
[/b]
Jeg skal teste ut level 60 paladin nå, prøve noen forskjellige builds. Paladin er veldig treg, men han er en karakter som kontrollerer, shaman er mer en aggrobombe. Vi har vanskeligere for å deale med folk som dealer stor burstskade. Mager som jumper oss eier oss veldig ofte, det samme gjelder rogue :/

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Kom på test serveren, gikk på toget i Ironforge, en horde mage polymorphet meg på toget, sauen går av toget slik jeg disconnecter pågrunn av feilen det skaper. Jævla sadistiske svin, hvordan kan folk være så jævla slemme? Håper han ramler og får noe skarpt opp i analåpningen i dag....

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.06.2005, 22.31
Frenzy pingla tok kvelden han :p Kompissen altså, så SM må vente... :/
237365​
sorry! glemte det helt vekk >_<
begynnte litt sånn smått på GTA SA rundt 18 tida og tiden gikk ganske rask :svette:

men vi tar det i morra. skal spille en del da.
du er jo bare lvl 36-37? du har en del SM runs foran deg, og jeg skal garantert være med på et par av de ;)

Opprinnelig skrevet av Karl@29.06.2005, 21.56
Weh.. Funka..
Ki - Undead Priest
Kva - Orc Hunthar ftw!
237347​
så deg for en stund siden. sentrosi, troll mage
har venta på character list de siste 10 minuttene >.<
(har også en orc hunter, Orgul)

Noen som får problemer med og loade character listen på Test Realm EU 2?
Det tar liksom veldig lang tid. Har ingen karakter på Test Realm EU 1 :(

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ok! nok sytring om Test Realms :D La meg heller fortelle dere hvor utrolig kult det er å grinde :p Er langt i fra noen stor grinde-fan men nå digger jeg det! Hvorfor? Fordi det eier å grinde Yetier i Winterspring! De er kule, har god xp og bra drops! fått 16 slot bag og Julie's Dagger (rare) som jeg solgte til en guildmate for 25g. Men det jeg synes er aller best, er at de kan skinnes :D Som LW er dette fantastisk siden jeg kan selge 1 rugged Aromor Kit for rundt 1g på AH. De dropper ikke cloth da, men det driter jeg i :)

Veldig søtt bilde Drauden!

Edit: De dropper greit med Cash og^^

Jeg må være veldig uheldig, har aldri fått så mye som en blå BoE drop som jeg kunne ha solgt, nermeste jeg har komt en epic var når Warden Staff droppa i ST og jeg rolla 13. =(

Og grinde yetier ved yeti hula kan jeg heller ikke, siden det alltids kommer en level 60 paladin å dreper meg.

u r teh luck zebra. =)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nevnte jeg at jeg fikk Guttbuster i Felwood en time eller noe før det? Selger den på AH til median pris 35g bid og 40g BO :D

Hadde jævlig flaks i går ja! Men det skjer jo ikke hver dag da :p

Var nettop i en RFK gruppe hvor jeg og en annen begynte å krangle, han begynte å spamme, leava gruppa og leava guilden.
Buhuuu -kutte kutte-

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@30.06.2005, 16.31
Var nettop i en RFK gruppe hvor jeg og en annen begynte å krangle, han begynte å spamme, leava gruppa og leava guilden.
Buhuuu -kutte kutte-
237543​
Det har vi alle opplevd. Men de som forlater guilden er stort sett idioter som ikke fortjener det. Skap dårlig rykte for han, sett han på svartelister, ingen vil ha han med i instances lenger. <3

Opprinnelig skrevet av Akuma@29.06.2005, 23.29
Kopierte en shaman til test-serveren. Etter å ha sittet en halvtime og klassifisert totemene (som shamans har altfor mange av) i kategoriene brukelige, ubrukelige og forferdelig ubrukelige, prøvde jeg med på en duell med en rogue. Det gikk rett i dass, for jeg hadde ikke lagt inn noen addons, og heller ikke satt keys til den øverste actionbaren. Det endte med at jeg fikk kastet to purge på han (og som alle vet har rogues forferdelig mange buffs), sluppet en mana stream totem, og brukt earthshock (jepp, den som er konge mot rogues).

Rogue: flame shock -> Earthbind -> Searing totem -> Kiter litt og holder den flame shocken på plass, passer også på at totemene overlever, hvis earthbind går ned og cooldown er høy bruker du frost shock, fortsett kiting kanskje en NS -> Healing wave.

det er hvis du jumper da.

foresten er mangemange av totemene veeeeeeeldig brukbare.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
At man jumper en rogue skjer VELDIG sjeldent, det er som regel motsatt. Det vil si at du kan trekke fra 1000 hp på livet ditt og noen sekunder med stun. Gode rogues er nightmare for shaman slik jeg ser det. Dårlige rogues er lette, de bare løper desperat mot deg mens de har Frost shock og Flame shock på seg :p

Aww. Den gode timingen ved å stealthe med DoT på for å få brukt opener en gang til likevel, den er god å ha. =D