Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

EagleJin

Bear Necessity
Er det en mulighet for at noen kan laste opp patchen? Har stått stille i over en time, og begynner å bli rimelig spillelysten :p
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@13.07.2005, 15.39
Er det en mulighet for at noen kan laste opp patchen? Har stått stille i over en time, og begynner å bli rimelig spillelysten :p
241729​
Samme her, kjipe saker
 
Faen som dere har problemer da, jeg logget meg på, lastet ned patchen. Installerte og alt dette på under 10 min. Ferdig med det =D

*spille* ^_^
 
Tok meg 20 minutter. :cool2:
 
Firewall ftl?

Åh herregud som jeg hater grinding, men går unna. Har grindet 50k nå, på 2t, og trenger 145k til for å få lvl 58. Så begynner moroa.
 
Jeg hadde på FireWall...
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@13.07.2005, 16.18
Firewall ftl?

Åh herregud som jeg hater grinding, men går unna. Har grindet 50k nå, på 2t, og trenger 145k til for å få lvl 58. Så begynner moroa.
241743​
O.O...

Du tar meg igjen. :p 60% til 58 nå, men jeg gidder absolutt ikke å grinde når det ikke er rested. Så jeg levler like fort som rested går fremover.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Var i lbrs i går og det var ballefett! Fikk meg Cord of the Elements (shammy belte) kjipt at jeg spiller ally da :p Men kan jo legge det ut på AH i gadget... noen som veit hva median er? Dreadmist håndledd sakene droppa to ganger >_< Felheart og Beaststalker uteble dessverre :( Stakkars druiden og meg :p

Edit: 10-mann, 2 huntere og det var bare jeg som trengte BS...
 

Fy faen som hjerte dunka da han hadde 5% hp igjen, 40 allaince løp mot oss, og det var like før vi ikke greide det...

Et guildmedlem skal lage crusader på det nå..gratis.