Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Denne

Har egentlig ikke peiling på huntervåpen, men mulig den du får i epic questen er bedre.
 
Opprinnelig skrevet av Alice@13.07.2005, 17.57
Hva er det aller beste ranged vApenet?
241768​
Er du Hunter?

Dra til MC, drep ragnaros, få Denne. Den starten en quest hvor du skal drepe 3 demoner, elite, barske demoner. Helt komplett totalt fullstending alene, til og med uten pet, så da må få Buffs fra Alle klasser som kan buffe, de kan vere med å se på, eventuelt rebuffe deg vist du ikke klarer det, men så fort de hjelper deg, eller healer deg, despawner de.

Da får du Denne, som også er Denne.

Note: Er ikke sikker, har ikke vert i MC enda, men tror Ancient Petrified Leaf droppes av Ragnaros.
 
Fant en på et ogre i deadwind pass, men vet ikke hvor mange jeg trenger =( står bare

Use: Combine the ace through the eight of portals to complete the set


... eller no.

Den jeg har heter three of portals, så vet ikke om jeg skal ha 8, eller om jeg bare trenger den som heter eight of portals.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det høres ut som om du skal samle kort nummer 1,2,3,4,5,6,7 og 8. De omtaler "of portals" som om det var en fargesort i kort, som spar, ruter, etc. "The ace of spades, the four of clubs, the three of portals".
 
Gah, det kan bli vanskelig, når jeg i tillegg kjøper runecloth for å jobbe med å bli exalted i IF så kan det ta tid. For de koster nok en del på AH.

Epic Ram til min gnome ftw? yesh.
 
Opprinnelig skrevet av Karl@13.07.2005, 19.39

Dra til MC, drep ragnaros, få Denne. Den starten en quest hvor du skal drepe 3 demoner, elite, barske demoner. Helt komplett totalt fullstending alene, til og med uten pet, så da må få Buffs fra Alle klasser som kan buffe, de kan vere med å se på, eventuelt rebuffe deg vist du ikke klarer det, men så fort de hjelper deg, eller healer deg, despawner de.

Da får du Denne, som også er Denne.

Note: Er ikke sikker, har ikke vert i MC enda, men tror Ancient Petrified Leaf droppes av Ragnaros.
241799​
Feil, Ancient Petrified Leaf ligger i kista til Majordomo.
 
Opprinnelig skrevet av Yggdrasill+13.07.2005, 23.56-->
Opprinnelig skrevet av Karl@13.07.2005, 19.39

Dra til MC, drep ragnaros, få Denne. Den starten en quest hvor du skal drepe 3 demoner, elite, barske demoner. Helt komplett totalt fullstending alene, til og med uten pet, så da må få Buffs fra Alle klasser som kan buffe, de kan vere med å se på, eventuelt rebuffe deg vist du ikke klarer det, men så fort de hjelper deg, eller healer deg, despawner de.

Da får du Denne, som også er Denne.

Note: Er ikke sikker, har ikke vert i MC enda, men tror Ancient Petrified Leaf droppes av Ragnaros.
241799​
Feil, Ancient Petrified Leaf ligger i kista til Majordomo.
241850​
[/b]
Enda bedre, ta kan jeg få den bua før vi klarer å ta Ragnaros.

Takk. :kos:

<!--QuoteBegin-Hakara

Epic Ram til min gnome ftw? yesh.
Tror det er enklere å få Epic Ram fra Stormspike Clan (det alliance delen heter?). :p
 
Jeh, men jeg hater BG. Orker ikke bruke 5 uker i AV for å få den.

EDIT: ble endelig 58, skal kjøre mitt første high lvl instance run til stratholme nå.
 
Opprinnelig skrevet av Karl+14.07.2005, 00.41-->
Opprinnelig skrevet av Yggdrasill+13.07.2005, 23.56-->QUOTE(Yggdrasill @ 13.07.2005, 23.56)
<!--QuoteBegin-Karl
@13.07.2005, 19.39

Dra til MC, drep ragnaros, få Denne. Den starten en quest hvor du skal drepe 3 demoner, elite, barske demoner. Helt komplett totalt fullstending alene, til og med uten pet, så da må få Buffs fra Alle klasser som kan buffe, de kan vere med å se på, eventuelt rebuffe deg vist du ikke klarer det, men så fort de hjelper deg, eller healer deg, despawner de.

Da får du Denne, som også er Denne.

Note: Er ikke sikker, har ikke vert i MC enda, men tror Ancient Petrified Leaf droppes av Ragnaros.
241799​
Feil, Ancient Petrified Leaf ligger i kista til Majordomo.
241850​
[/b]
Enda bedre, ta kan jeg få den bua før vi klarer å ta Ragnaros.

Takk. :kos:

<!--QuoteBegin-Hakara

Epic Ram til min gnome ftw? yesh.
Tror det er enklere å få Epic Ram fra Stormspike Clan (det alliance delen heter?). :p
241873​
[/b][/quote]

Ja, men du må først ta onyxia... Onyxia er den eneste som dropper den sinew negern du trenger for å få bua...
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+14.07.2005, 04.14-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@13.07.2005, 18.00
Denne

Har egentlig ikke peiling på huntervåpen, men mulig den du får i epic questen er bedre.
241769​
Hvis man ser bort i fra hunterene sin epic quest, så er DENNE lett det beste ranged våpenet.
241945​
[/b]
Nei. :D
Man har Denne men den har en stygg speed, som vi ikke liker, men denne derimot, den liker vi.

Sett bort ifra PvP rewards, så er Denne en smule bedre enn Strikers Mark.
 
For eksempel, du drar med en gruppe på 5 til et instance, så dropper f.eks. Dreadmist Mask, som er warlock item set. Så roller en paladin på itemet. Da prøver han å ninjae itemet, altså rolle på noe som ikke "er hans".

Men i mitt tilfelle var det ingen hunters i gruppa, og det er hunter bindings, så da kunne alle rolle, og jeg vant =)