Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Man kan fortsatt skaffe seg key til Final Beta ved å registrere seg, men du er ikke sikkra. Samme som at du ble tilbudt å betale penger for fileplanet membership for å få sikkra plass i open beta.. Open beta var den siste betaen i US altså en final beta.

Opprinnelig skrevet av The Creature@25.12.2004, 00.31
Man kan fortsatt skaffe seg key til Final Beta ved å registrere seg, men du er ikke sikkra. Samme som at du ble tilbudt å betale penger for fileplanet membership for å få sikkra plass i open beta.. Open beta var den siste betaen i US altså en final beta.
153600​
Fileplanet delte ut stressbeta keys. Poenget mitt er at final beta og open beta er ikke to identiske faser, siden de som blir tatt inn i fasen er stort sett de som forhåndsbestilte WoW. men euuuukey, have it your own way...

Jeg begynner å bli riv ruskende gal av å vente nå....fant ut igår at jeg kan jo spille Everquest2 også da...

Tenkt som så jeg at jeg kan bare spille 1 MMORPG spill...men så sa det pling. Kan jo spille 2! Hehe, skarpeste kniven i skuffen er jeg ikke akkurat. Lol

har tenk til å kjøpe EQ2 mens jeg venter. kan du fortelle noe om det? hva er bra med d, og hva er dårlig?

Opprinnelig skrevet av Anti Cube@26.12.2004, 13.00
har tenk til å kjøpe EQ2 mens jeg venter. kan du fortelle noe om det? hva er bra med d, og hva er dårlig?
153875​
Ja kan fortelle litt vettu. Det er jo et helt standard MMORPG spill, ikke noe nytt å revolusjonerende i det. MEN...grafikken og lyden i spillet er noe av det beste i sjangeren om du har hardware til det da selvf.

Spelsa i spillet får di fleste til å sikkle og det ser helt sykt bra ut. MEN....grafikken i spillet er som jeg sa helt RÅ. Men designet i spillet er litt kjedelig. Spesielt om en har spilt WOW å løpt i skogene osv som er i det spillet så klarer ikke EQ2 engang å lage en liten ripe i lakken til WOW.

Plus at du er tvunget til å være på lag med andre mennesker for å klare mange oppdrag. Noe mange er veldig forbanna på da det betyr mye leting etter skikkelige folk å spille med.

Men jeg vil si at EQ2 er et veldig bra spill men det mangler det trollske og eventyriske atmosfæra som WOW har.

Opprinnelig skrevet av Toz@26.12.2004, 23.43
Det hadde i såfall vært fryktelig dårlig ironi...
nei, jeg blanda faktisk EQ2 med ett annet spill i farten...
154087​
Ikke nødvendigvis. Med tanke på at det kanskje ikke er så lurt å kjøpe et nytt mmo, bare for å spille det i en uke eller to.. for det er jo ikke gratis :p

Men alle sammen, bli med i the saga of ryzom 14 days free trial da vel! NO credit card necessary ! Spiller vi det fram til FB begynner. http://ryzom.com/freetrial/

I all verden, Ravigutt, jeg registrerte meg i dag jeg også. Har strevet lenge med å få homo-VISA-et til å fungere, men nå trengte jeg det jo ikke.
Har ikke begynt å spille særlig ennå, men skal i morgen.

Bli med å spill, alle sammen!

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.12.2004, 00.46
I all verden, Ravigutt, jeg registrerte meg i dag jeg også. Har strevet lenge med å få homo-VISA-et til å fungere, men nå trengte jeg det jo ikke.
Har ikke begynt å spille særlig ennå, men skal i morgen.

Bli med å spill, alle sammen!
154106​
hihi. Give me a cuddle.

Begynner også å spille i morgen. Etter at jeg har handlet et lass med fyrverkeri.

Opprinnelig skrevet av Ravi@27.12.2004, 00.20
Men alle sammen, bli med i the saga of ryzom 14 days free trial da vel! NO credit card necessary ! Spiller vi det fram til FB begynner. http://ryzom.com/freetrial/
154096​
Jeg er med... men husk å avbryte før det har gått 14 dager, ellers får man automatisk regning på en ny periode. Det sto visst med liten skrift.

Opprinnelig skrevet av Montana@29.12.2004, 16.13
Bah.. kan ikke WoW komme snart :(
155070​
Vet åssn du har det...jeg er vel inne på wow sine sider flere ganger om dagen å ser om det står noe. Men ingen ting....bra jeg har EQ2 til å trøste meg litt i mellom tiden.

Jeg bryr meg ikke om den beta lenger nå får det bare være.
Men må si det var noe forbanna frekke greier de sa den åpna i desember!
Får spillt betan en uke eller no jippi!!!
Det er faen meg de i closed beta som har tjent på dette her.