Man kan fortsatt skaffe seg key til Final Beta ved å registrere seg, men du er ikke sikkra. Samme som at du ble tilbudt å betale penger for fileplanet membership for å få sikkra plass i open beta.. Open beta var den siste betaen i US altså en final beta.
Opprinnelig skrevet av The Creature@25.12.2004, 00.31 Man kan fortsatt skaffe seg key til Final Beta ved å registrere seg, men du er ikke sikkra. Samme som at du ble tilbudt å betale penger for fileplanet membership for å få sikkra plass i open beta.. Open beta var den siste betaen i US altså en final beta.
Fileplanet delte ut stressbeta keys. Poenget mitt er at final beta og open beta er ikke to identiske faser, siden de som blir tatt inn i fasen er stort sett de som forhåndsbestilte WoW. men euuuukey, have it your own way...
Jeg begynner å bli riv ruskende gal av å vente nå....fant ut igår at jeg kan jo spille Everquest2 også da...
Tenkt som så jeg at jeg kan bare spille 1 MMORPG spill...men så sa det pling. Kan jo spille 2! Hehe, skarpeste kniven i skuffen er jeg ikke akkurat. Lol
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@26.12.2004, 13.00 har tenk til å kjøpe EQ2 mens jeg venter. kan du fortelle noe om det? hva er bra med d, og hva er dårlig?
Ja kan fortelle litt vettu. Det er jo et helt standard MMORPG spill, ikke noe nytt å revolusjonerende i det. MEN...grafikken og lyden i spillet er noe av det beste i sjangeren om du har hardware til det da selvf.
Spelsa i spillet får di fleste til å sikkle og det ser helt sykt bra ut. MEN....grafikken i spillet er som jeg sa helt RÅ. Men designet i spillet er litt kjedelig. Spesielt om en har spilt WOW å løpt i skogene osv som er i det spillet så klarer ikke EQ2 engang å lage en liten ripe i lakken til WOW.
Plus at du er tvunget til å være på lag med andre mennesker for å klare mange oppdrag. Noe mange er veldig forbanna på da det betyr mye leting etter skikkelige folk å spille med.
Men jeg vil si at EQ2 er et veldig bra spill men det mangler det trollske og eventyriske atmosfæra som WOW har.
Opprinnelig skrevet av Toz@26.12.2004, 23.43 Det hadde i såfall vært fryktelig dårlig ironi...
nei, jeg blanda faktisk EQ2 med ett annet spill i farten...
Ikke nødvendigvis. Med tanke på at det kanskje ikke er så lurt å kjøpe et nytt mmo, bare for å spille det i en uke eller to.. for det er jo ikke gratis
Men alle sammen, bli med i the saga of ryzom 14 days free trial da vel! NO credit card necessary ! Spiller vi det fram til FB begynner. http://ryzom.com/freetrial/
I all verden, Ravigutt, jeg registrerte meg i dag jeg også. Har strevet lenge med å få homo-VISA-et til å fungere, men nå trengte jeg det jo ikke.
Har ikke begynt å spille særlig ennå, men skal i morgen.
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.12.2004, 00.46 I all verden, Ravigutt, jeg registrerte meg i dag jeg også. Har strevet lenge med å få homo-VISA-et til å fungere, men nå trengte jeg det jo ikke.
Har ikke begynt å spille særlig ennå, men skal i morgen.
Til dere som vil ha en World of Warcraft horde guild har vi fått opp sidene våre www.einherjarguild.com. Her står det litt info og hvordan man kan joine osv.
Opprinnelig skrevet av Ravi@27.12.2004, 00.20 Men alle sammen, bli med i the saga of ryzom 14 days free trial da vel! NO credit card necessary ! Spiller vi det fram til FB begynner. http://ryzom.com/freetrial/
Vet åssn du har det...jeg er vel inne på wow sine sider flere ganger om dagen å ser om det står noe. Men ingen ting....bra jeg har EQ2 til å trøste meg litt i mellom tiden.
Jeg bryr meg ikke om den beta lenger nå får det bare være.
Men må si det var noe forbanna frekke greier de sa den åpna i desember!
Får spillt betan en uke eller no jippi!!!
Det er faen meg de i closed beta som har tjent på dette her.