Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vi kule gutta speller Alliance må du da skjønne... Dumme stygge orc's. hohoho! Start heller en søt gnom :D

Var en tur innom DM igjen sammen med Seadog og Hakara. Det var kos!



R A W R!
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@27.07.2005, 03.54
Ikke Kiara og Zico? Eneste paret jeg kommer på som har slutta på Sylvanas...
245587​
Jeg aner ikke hvem disse menneskene du vet om er. Og jeg tviler på at du kjenner til alle på Sylvanas heller ...
 
Hurra, fikk være med på to server maintenance shutdowns i dag :)
Først disconnecta jeg på Legion, før jeg raska meg inn på Sylvanas, og fikk snakka 30 sec med Lomax (jeg tror det var han, alt gikk så fort :p )
nå er jeg btw bare 5 min fra lvl 60! :D
 
Føler at jeg fikk gjort mye i dag, gikk opp så og si en hel lvl (57-58), fikk gjort ferdig hele onyxia chainen, og fikk gjort et velllykket Ubrs run, selv om det var litt for sent av Drakkistat å droppe Magister robes nå.

58-60 skal nytes, de er ease :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+27.07.2005, 05.20-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@27.07.2005, 03.54
Ikke Kiara og Zico? Eneste paret jeg kommer på som har slutta på Sylvanas...
245587​
Jeg aner ikke hvem disse menneskene du vet om er. Og jeg tviler på at du kjenner til alle på Sylvanas heller ...
245613​
[/b]
Klart jeg kjenner alle på Sylvanas! Hvorfor skulle jeg ikke det? Kunne jo hende...

hohoho!
 
Gratulerer :D

Hvor er det der forresten?

Og er det noen som vet om svarte eller røde shoulderpads, hatter og kapper fra level 33- 36? (cloth) Har Enchanted Gold Bloodrobe, men grønn, blå og alle regnbuens farger passer ikke så godt sammen med rød og svart som er fargen på roben
 
Gratulerer, ja!
Er ikke det der i searing gorge?
 
Toz, bildet ditt var direkte vakkert, veldig bra bilde! Gratulerer så mye forresten ;)
 
Opprinnelig skrevet av Karl@27.07.2005, 16.14
Gratulerer Toz :)
Skulle ønske gnomen min på Sylvanas var en Mage, og ikke Rogue. :( Noen som gidder å powarlevle meg til level 20? :/
245723​
Powerlevle en rogue til 20?
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@27.07.2005, 15.28
Tøffe gutter spiller horde på Sylvanas =D
245709​
Tøffe gutter spiller alliance til lvl 26 på sylvanas, sletter den for å spille horde med de kule guttene, finner ut at de kule guttene ikke er aktive etter 20 levler på horde, sletter de igjen for å starte alliance :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
BILDER!



Alltid snill og hjelper de trengende :D Nok en DM run med Hakara (Bingus) og Seadog(Lomax). Etterpå fikk de gratis Minor Beastslay og (2stk hver)^^



Ett av koseklumpenes ville sprell! Gnomes er så søte at jeg får diabetes *fnis*



Og her har dere en trist helt som sutrer over at reisen er over. Eskorterte Hakara gjennom Aszhara (whatevah) For å fy dykkerhjelm script.
 
:D Tøffe bilder. Må komme meg inn på Sylvanas kanskje. =D