Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@27.07.2005, 22.03
BILDER!



Alltid snill og hjelper de trengende :D Nok en DM run med Hakara (Bingus) og Seadog(Lomax). Etterpå fikk de gratis Minor Beastslay og (2stk hver)^^



Ett av koseklumpenes ville sprell! Gnomes er så søte at jeg får diabetes *fnis*



Og her har dere en trist helt som sutrer over at reisen er over. Eskorterte Hakara gjennom Aszhara (whatevah) For å fy dykkerhjelm script.
245830​
Jeg og vil bli kjørt gjennom DM, eller Gnomeregan, eller Stockeds. =(
PLX? =D 25 Gnom Rogue.
 
Gah, jeg og noen andre laget en køddepirat film, uten noen form for planlegging. Og så plutselig i dag hører jeg at den er på WoW forumet og filefront =I . Den suger jo.

Karl: Her er linken :(
 
Jeg var i Ironforge for et kvarter siden eller noe, og tenkte jeg skulle lage noe for å få litt mer skillzorZ i engineering. Jeg bestemte meg da for å lage en Practice Lockbox. Da jeg satte igang med å lage denne boksen, fortalte spillet meg at jeg måtte ha en ambolt for å kunne gjøre noe slik. Joda, da får jeg vel gå inn til The Great Forge.

Men neida. Der fantes det verken mennesker eller ambolter.

 
Opprinnelig skrevet av Alice@28.07.2005, 03.56
Jeg var i Ironforge for et kvarter siden eller noe, og tenkte jeg skulle lage noe for å få litt mer skillzorZ i engineering. Jeg bestemte meg da for å lage en Practice Lockbox. Da jeg satte igang med å lage denne boksen, fortalte spillet meg at jeg måtte ha en ambolt for å kunne gjøre noe slik. Joda, da får jeg vel gå inn til The Great Forge.

Men neida. Der fantes det verken mennesker eller ambolter.

pix
245889​
Forjævlig lag? Siden det ikke var noen folk der heller?
 
Weee, ok. Her er historien :D
I dag, logger jeg på og prøver og finne gruppe til en eller annen instance.. Neida.. Ingen. Prøvde warsong, neeei. Laaaaaaaaaang kø.
Ingen ting og gjøre i et par timer og SÅ.. "LFM UBRS"
Jeg joina, var eneste huntern i gruppa. Og dette var første gang jeg var her! :D

Vi slåss oss gjennom, og ganske tidlig droppes Dreadmist Bracer Som var Free-For-All og poof *94 roll* weee penger penger!

Men det er ikke det beste, for siste boss! Altså General Drakkisath.
Droppet Beaststalker Tunic! =D !!
Whee, dagens beste ^_^

....Natta! :zzz:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Beaststalker Mantle droppa første gang i LBRS og Bracers og Belte fikk jeg gratis av guilden. Måtte ta noen runs for å få Beaststalker Tunic men trenger fortsatt de to sett sverdene til rend og en del chromatic scales og chromatic carapace som mhar 1-2% droprate. Skulle gjerne hatt finkler og!
 
Dinga 60 i dag med warrioren min.

Stolt tauren ^_^
/cheer
 
etter å ha blitt lvl 60, tatt noen runs i diverse instances, prøvd å soloe Wildheart boots (not recomended) osv, er det på tide med en velfortjent pause. min Panda sovna med en gang vi kom inn :)



Sees i morgen :D