Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det er ikke mye mellom Arcanite reaper og spinal reaper egentlig ...

Haha, for raskt for en warrior? raskere våpen er jo mye bedre enn treige... Man bygger da opp rage mye fortere og skader mer, siden veldig mange av warriorens slag treffer ikke, eller blir parrya... dodge er bare bra for da kan vi knekke nakken deres med overpower...

Akkurat, hva skal en hunter igjen med et epic sword? greit han gjør mer skade i melee, men hvor ofte er en hunter i melee?

Greia er at man ikke kan forholde seg til at man garant får et epic våpen...

Det kan jo ta veldig lang tid fra man har sjangsen til å få det og til man faktisk får det...

Opprinnelig skrevet av Duke@03.08.2005, 03.38
Men herregud hvor mange retards det er i WOW, ninjalooters og dem som tar bra items selv om de har itemsa fra før av. "I didn't stil it you idi0t, its was blue and I needed the money" om link Han hadde fått to fra før av. Jeg måtte ta SM 15 ganger for å ta denne, men jeg vil ha daggeren ! For øvrig så selger den 50 s på AH.
247564​
Men Pettr-typen var ganske komisk også da. Prøvde å tulle litt ved å være sympatisk.
Chaz: Too bad they are spamming you. Perhaps they will stop soon.
Pettr: I dont care!!!

Jeg visste jo at han ninjalootet, så da ble dette bedre:
Chaz: Why are they spamming you?
Pettr: They say I stole a staff.
Chaz: So they are lying?
Pettr: Something like that.

Jeg likte'n! :p

Vist man er i guilder som tar MC hver helg kan mann si ganske sikkert at man får seg et Epic Våpen.

Ville du som Warrior valgt Typhoon fremfor Obsidian Edged Blade?

Vel, sjekk drop raten... du er heller ikke den eneste warrioren i raidet... Azuregos er heller ikke i MC... Det er heller ikke sikkert alle warriors er i guilder som tar MC hver helg, eller som faktisk har tid til å bli med på hvert eneste MC raid... Guilden min har hittil hatt et MC raid... et vellykket et og faktisk...

Det kan med andre ord ta mange mange uker, til og emd måneder før man er heldig of får dette sverdet...

Du kan virkelig ikke mene at du ser på speeden slik? Da har du virkelig noe å lære om klassen din. Et sverd som har tilnærmet rogue speed får du ikke mer enn 100 skade per slag meg, AR får du 400-800

Jeg kommer ivertfall til å prøve å kjøpe ut det våpenet, men det er vel mange warriors som byr over meg siden jeg allerede har brukt all min DKP på Epic Bow/Guns.

Edit:

/clap for eivind

Igen warriors kommer til å kjøpe sverdet, det kommer til å stå mellom paladins og hunters.

Og, det å si at "hunter går aldri i melee" er bare tullprat. Hvordan klarer warriors, rogues, paladins, shamans å drepe hunters om de ikke melee-er?

Vel greit nok at jeg ikke gjør så mye skade pr slag... Men etter det jeg har erfart har warriors en utrolig miss rate i forhold til andre klasser, greit jeg har enda ikke spillt en high-level warrior, er bare 44... En annen ting er at AC ikke er et drop våpen og det er ikke så enkelt å få noen til å lage det for deg og det er ikke akkurat billig...

Det er da vel ikke alle guilds som har en som kan lage AC er det vel?

Du får nok AR før du får du får Typhoon, det skal jeg love deg.

Jeg blir kanskje litt hissig i sånne diskusjoner, men jeg hater rett og slett folk som skal kreve alle type våpen pga klassen sin ( dette gjelder egentlig mer hunters), akkurat som en warrior skal få lov til å rolle på brutality blade. Eller en paladin på Azuresong.

Jeg er lei av folk som bruker "huntere meleer jo ikke uansett". Og med mindre det står "Class: xx" på våpenet så kan vell den som vil ha det få det, forutsett at raided synest det er logisk. Og det er ikke mange som vil syte over at en Hunter kjøper ut Typhoon.

Nei, det er det ikke. Jeg sa "Hunter weapon" med engang, men de fleste hunterne i guilden min er fornøyd med 2 x Dawns edge med +15 agi enchant uansett, så de gadd ikke å rollle.

Med 2x Dawns Edge kan du ikke drepe en Ku i Elwelyn engang. Selv har jeg Assasination Blade og Dawns Edge, og jeg synest de er noe dritt. Har aldri likt Dual Wield på Hunters.

Husker når jeg ble level 47, hadde Truesilver Champion i Backpacken, eide Roguer i melee, ahh.. Det var tider.

Vel, huntere bruker ranged 90% av tida mens warriors er melee 100% av tida... Dere meleer i PvP, greit...

Det er jo heller ikke noe poeng for dere å gjøre bra damage når dere er i grupper eller raids, det resulterer bare i at warriors ikke klarer å holde aggroen...

Barbarous Blade

Der har du et flott hunter våpen...

BTW: WoW er nede for maintainance tror jeg...

Opprinnelig skrevet av Alice@03.08.2005, 04.43
Ye-llo? Er det bare meg som ikke kommer inn på WoW på grunn av dette fitte-suggest-realm-tullet? Startet etter oppdateringen i natt...
247601​
>.<

Det er forlenget vedlikehold, fra kl. 3 til 11. Gå å legg deg. :)

Dyret: Når jeg sier jeg vil ha Typhoon, tenker jeg bare på PvP, for PvE kommer jeg vell til å ha equiped noe med stats.