Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vi har et auction house, veldig praktisk, synd jeg ikke får se det før om noen måneder.
Edit: 500 kr får spillet 500 kr til får subscribtion.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.01.2005, 15.32
Vi har et auction house, veldig praktisk, synd jeg ikke får se det før om noen måneder.
157005​
Så nå skal du prøve å vinne vår sympati, ved å fortelle oss tredve ganger hvor fælt du har fått det?

Da har du tapt 500kr da siden du fortsatt ahr spillet.

Jeg får ikke brukt keyen min mer, er det rart jeg er sur mange penger og gode stunder rett i dass.
Jeg forventer heller ikke at dere skal vise noen sympati.

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Sancti@02.01.2005, 15.28
Jeg har et par spørsmål til dere som allerede har prøvd spillet.

Det har seg slik at jeg spiller Ragnarok Online mens jeg venter, og noe som er fryktelig frustrerende med dette spillet er at man ikke har noen enkel måte å selge ting på, med mindre man har valgt yrket Merchant. Merchants kan ha egne shops med oversikt over tingene de selger og priser, slik at man bare kan kjøpe fra dem uten å måtte føre noen samtale. Dersom man ikke er Merchant må man enten selge tingene sine til en NPC og få en skikkelig dårlig pris, eller man må gå rundt og skrike ut hva man vil selge, noe som stort sett funker dårlig. Man kan velge å åpne egne chatrooms der folk kan se hva du selger, men da kan man ikke bevege seg.  :doh:

Det jeg lurer på er altså hvordan systemet er i WoW. Kan man selge ting fra en bazaar eller Auction house slik som i FFXI, eller på noen annen praktisk måte? Jeg er ganske opptatt av  få solgt ting jeg ikke trenger for å få mest mulig penger, og det beste er jo om man kan la karakteren stå og selge ting mens man f.eks er på skolen, uten å måtte føre en samtale med kjøperen.
157002​
Vel det med at man ikke kan bevege seg når man selger ting og tang i sånne spill, er vanlig. For da setter man seg som regel ned og åpner seg en egen liten shop, og kan selge ting. og kan derfor ikke bevege seg. De bruker i allefal det systemet i Lineage II, men nå fortiden spiller jeg AO og der selger jo som regel tingene rett til sånne NPC shopper, siden jeg ikke gidder og orker og selge ting på den andre måten :p

Hu spurte om WoW? Det der var så totalt utenfor det hu spurte om...

Crazi Ivan, jeg synes det var helt flott at du mistet accounten din.. Til pass for deg, sånn oppførsel du hadde var utrolig tåplig..

Dere kunne heller sagt, drit i å briefe din idiot, det hadde passet mye bedre, prøv å sett dere selv i min situasjon.

For noen forbanna jævla dritt unger altså!! Hva er vitsen med å "tyste" på Crazy Ivan og få kontoen hans stengt da? Er du/dere helt kål i hodet eller? Og at han la ut bilde av esken osv gjør da ikke noe!

Forbanna dritt unge!!

Jeg tar min del av skylden, jeg briefet for mye, men jeg syns jeg heller kunne fått en nice warning eller litt flaming, jeg beklager for briefing, men syns ikke at det helt rettferdigjorde det du gjorde.

Tenk deg at du hadde en WoW acc. og noen gjorde det mot deg.

Opprinnelig skrevet av Sancti@02.01.2005, 15.28
Jeg har et par spørsmål til dere som allerede har prøvd spillet.

Det har seg slik at jeg spiller Ragnarok Online mens jeg venter, og noe som er fryktelig frustrerende med dette spillet er at man ikke har noen enkel måte å selge ting på, med mindre man har valgt yrket Merchant. Merchants kan ha egne shops med oversikt over tingene de selger og priser, slik at man bare kan kjøpe fra dem uten å måtte føre noen samtale. Dersom man ikke er Merchant må man enten selge tingene sine til en NPC og få en skikkelig dårlig pris, eller man må gå rundt og skrike ut hva man vil selge, noe som stort sett funker dårlig. Man kan velge å åpne egne chatrooms der folk kan se hva du selger, men da kan man ikke bevege seg.  :doh:

Det jeg lurer på er altså hvordan systemet er i WoW. Kan man selge ting fra en bazaar eller Auction house slik som i FFXI, eller på noen annen praktisk måte? Jeg er ganske opptatt av  få solgt ting jeg ikke trenger for å få mest mulig penger, og det beste er jo om man kan la karakteren stå og selge ting mens man f.eks er på skolen, uten å måtte føre en samtale med kjøperen.
157002​
Jepp kan hjelpe deg med det. Selge systemet i wow er bedre enn tidligere spill jeg har prøvd i MMORPG sjangeren. Når man selger ting drar man bare itemene man ønsker over til selgeren og man får da et hvis antall penger. Antallet står foresten på hvert item. Auction houset finner man i bare en av byene på allaince og en i horde land. allaince AH er i Ironforge ,mens AHen på horde sin side er i Ogrimar eller noe sånn. Det funker sånn at man byr på et item som er lagt inn til salg ,og det er forskjelig vente tid på hvor lenge auksjonen er oppe. Når man selger ting kan man velge om det skal være 2- ,8- eller 24 timer. 24 timer er dyrest.

Hvis du har spilt FFXI så kan jeg bare si at økonomien i wow er ikke fucka som i noen MMORPG der penger ikke er så viktig. Pengene i wow er viktig ,og AHen er mye mer spennende. Vil du vite noe mer må du bare spørre :D

Angående Crazy Ivan skal jeg være enig i at det var kanskje litt for mye å gjøre mot karen ,men vi kan vel ikke nekte på at du kanskje lærer noe til nestegang. Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg nok sent en bombe eller noe i posten til den skyldige ^_^

J/k ,men Crazy Ivan har helt sikkert lært noe nå :D

faen det der var egentlig jævlig slemmt gjort mot Crazy Ivan...
jeg hadde blitt helt forbanna vis jeg var han

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.01.2005, 16.34
Jeg tar min del av skylden, jeg briefet for mye, men jeg syns jeg heller kunne fått en nice warning eller litt flaming, jeg beklager for briefing, men syns ikke at det helt rettferdigjorde det du gjorde.

Tenk deg at du hadde en WoW acc. og noen gjorde det mot deg.
157037​
Dette er et spill forum og du skal ha lov til å brife om du får tak i en tittel som alle vil ha! Jeg skal ivertfall slenge bilder i hytt å pine når jeg får mitt. Og for dere som suttrer over hvor Crazy Ivan har fått tak i det så kan jeg informere om at Spaceworld i Oslo hadde mange sist gang jeg var der.

Om jeg hadde vært deg Crazy Ivan så hadde jeg finni adressa til disse folka å dratt hjem til dem å dratt dem ut av gutte rommet å banka dritten ut av dem.

Det kan du banne på!

Men jeg må innrømme at auction systemet i WoW er ganske genialt, det er godt gjennomtenkt men et problem er at mange sitter å camper i auction house, og bidder i siste sekund.
Edit: Larzen ikke gi meg ideer :D

OooooOooo.. Larzen og crazy ivan har rottet seg sammen jah.

Vel, jeg er ganske uenig i at vi skal få lov til å skryte sinnsykt, kun fordi dette er et spillforum. Menneskelige normer eksisterer fortsatt.

Du syns det ikke er litt drøyt da dette koster meg masse penger?

Opprinnelig skrevet av Ravi@02.01.2005, 16.43
OooooOooo.. Larzen og crazy ivan har rottet seg sammen jah.

Vel, jeg er ganske uenig i at vi skal få lov til å skryte sinnsykt, kun fordi dette er et spillforum. Menneskelige normer eksisterer fortsatt.
157050​
Jeg rotter meg ikke sammens med noen. Men du må intrømme at det er rimelig råttent gjort altså! Om noen hadde gjort det mot meg å vært så dum å skrivet det her på forumet så skulle jeg betalt godt med penger for å vite adressa til den personen.

Hadde jeg briefet for mye kunne du reporta meg til forum sjefen, men er det en regel som sier at det ikke er lov til å briefe?

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.01.2005, 16.45
Du syns det ikke er litt drøyt da dette koster meg masse penger?
157053​
Joda. Jeg klarer å se meg selv i din situasjon. Jeg hadde klikket i vinkel, og blitt en svært farlig person. Ok jeg kan si at mye av kjeftinga på deg var bare for å fyre deg litt. Men du virker forholdsvis rolig. Jeg var uansett svært enig i at du skrøyt for mye, noe som jeg, som mange andre ble mektig lei av. Men dette har du igjen beklaget for..