Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@03.01.2005, 17.51
Den her er også litt kul da...litt vente tid for han stakkarn der.
Hehe!
157676​
hvor lenge varer det der? hadde det i bakgrunnen og kom til 900min estimated time..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

In preparation for the imminent Final Beta Test of World of Warcraft, we will be shutting down the Closed Beta servers for maintenance and temporarily suspending the official forums within the next few hours. We regret the short notice, but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum, although we are unable to reveal an exact start date at this time. However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin.

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.

WEEEEEEEE!!!!!!!!!!
AT LAST!!! :konge:
:kos: @ Blizzard!
:totomleropp: :totomleropp: =D
----------------------------------------------------------------------------------------
"Du har et innlegg med flere smilefjes enn det som er tillatt. Reduser antallet smilefjes du har lagt til i dette innlegget" ...

Gode nyheter. Det er først nå jeg er klar til å spille World of Warcraft, og nå ser det ut som spillet kommer ut denne måneden, så da venter jeg heller istedet for å importere.

Ser ikke ut som det er noe håp om at karakterene som blir startet i Final Beta går inn i Retail da men. Det var vel egentlig som forventet.

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned.

Jeg lurer på om de mener om et par timer med "shortly"... eller et par dager..

Opprinnelig skrevet av Toz@03.01.2005, 21.53
Det kan du banne på...

vi skal ikke prøve og komme på samme server da..?  PvP
157847​
Etter hva jeg leste tidligere så er det 4 servere bare. 2 PVP og 2 PVE.
Jeg liker ikke helt tanken på å ikke kunne gå ifred å gjøre quest uten at en gjeng skal prøve å lage suppe av meg....

Tror jeg kommer til å spille på en PVE server, både i Retail og i FB.

Tror jeg skal spille begge deler jeg. Liker å slappe av når jeg spiller sånne spill. Gidder ikke se over skulderen min hele tiden, og være i konstant fare.

Kommer nok til å spille hovedsakelig PVE, men det blir litt PVP også når jeg vil ha litt ekstra spenning.

Opprinnelig skrevet av thagen@03.01.2005, 21.59
Tror jeg skal spille begge deler jeg. Liker å slappe av når jeg spiller sånne spill. Gidder ikke se over skulderen min hele tiden, og være i konstant fare.

Kommer nok til å spille hovedsakelig PVE, men det blir litt PVP også når jeg vil ha litt ekstra spenning.
157859​
Ja er enig der. Må nok teste begge deler å se... Men etter hva jeg har lest så er det mye PVP saker om du spiller PVE også. Foreksempel så har du plasser du kan reise å sloss,dueller og Battlegrounds som kommer etterhvert.

Og om du angriper en vakt i en by så kan andre der angripe deg og du kan angripe dem.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+03.01.2005, 21.56-->
<!--QuoteBegin-Toz
@03.01.2005, 21.53
Det kan du banne på...

157847​
Jeg liker ikke helt tanken på å ikke kunne gå ifred å gjøre quest uten at en gjeng skal prøve å lage suppe av meg....

157852​
[/b]
Jeg synes PVE ødelegger ideen litt jeg.. Det skal jo være krig mellom alliance og horde. Jeg ser fram til store raids og småkriger. Jeg går definitivt for PVP.

Opprinnelig skrevet av Ravi+03.01.2005, 22.11-->
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@03.01.2005, 21.56
<!--QuoteBegin-Toz
@03.01.2005, 21.53
Det kan du banne på...

157847​

157852​
Jeg synes PVE ødelegger ideen litt jeg.. Det skal jo være krig mellom alliance og horde. Jeg ser fram til store raids og småkriger. Jeg går definitivt for PVP.
157871​
[/b]
Ja jeg er enig. Det er det som passer til historien osv... Men jeg kan bare tenke meg at det blir litt slitsomt etterhvert. Men en må teste nå da vettu som FB starter denne uka håper jeg.

PvP er nok ikke så farlig.. I begynnelsen kommer du såvidt til å se en karakter fra alliance/horde.. og de angriper sjeldent.. i såfall er det bare å løpe å finne en vak som wacker han ned på flekken.. hvis ikke spilleren er høyere level enn vakta da :D..

Ikke vær pingler, spille PvP!

Fins det noen steder der de fortsatt ikke er utsolgt for Presell kit?
Må helst være Noske sider :)
Jeg ble i fyr og flamme av den nyheten der.....