Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Tok meg 5-10 minutter å laste ned med Blizzards egen download sak :D What's the fuzz about lizzizm?

Spilte forresten en runde Arathi Basin i dag, helt ok. ikke så super gøy i grunn, men helt ok. Blir sikkert mer moro med bare guildies :D Ble denga av Eivind noen ganger, men når jeg kom på avstand skule det ikke mange skudd til før han lå i bakken^^
 
Ingen andre enn meg som hadde VELDIG store addon problemer etter patchen?

Først så fikk jeg en feilmelding ang. castinbaren min, så jeg fjernet den, etter det fikk jeg en evig lang error chain om CT addonsa mine, så jeg disablet alle addonsa, etter det så fikk jeg enda flere feilmeldinger.

Så jeg avinstallerte Insomniax, og brukte originalen, da var plutselig all tekst og toolbars borte.
Etter dette slettet jeg innholdet i WTF og WBA mappene, fikk fortsatt samme feilmeldingene.
Så til slutt tok jeg og installerte Cosmos UI, og da kunne jeg ikke bruke noen av keybindingsa på tastaturet, ingenting på tastaturet fungerte, men musa funka, og ved å trykke på chatteiconet og velge "say", så kunne jeg åpne chat taben, og da fikk jeg skrive, så tastaturet fungerte , men....samtidig ikke...




HORE PATCHER SOM FUCKER MED MINE ADDONS ARG

ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR




:(
 
kartet mitt er fucka..vet ikke om det har noe med addon å gjøre, men det er hvertfall føkka...ser ikke hvor jeg..Svartenegerslave
 
Opprinnelig skrevet av Alice@14.09.2005, 20.35
Bare jeg som blir stående fast på "Connected"?
261359​
Er i Arathi Basin, holder på å vinne, wohooo disconnected from server and stuck at connected!
 
Jeg tenker ofte når jeg ikke klarer å logge inn; "Essa, jeg kan jo vel spille en annen gang".

Men faenfittepikkhorehomonegerkuksugendefaenskap. Dette begynner å gå med på nervene, når jeg faktisk har tid til å sette meg ned å spille litt. Så er det for faen ALLTIDS noe forbanna problemer. Full rested exp, ekstra spilletid, det har INGENTING å si for meg, jeg vil spille når JEG vil, ikke når Blizzard synest at jeg burde få lov.

HoreHoreHoreHore.
 
Jeg har ikke installert noen addon, men fikk alikavel en melding at addonsa mine hadde gått ut på dato, tok å disable det da. Første problemet er at det tar evighter å komme seg forbi connected, så er neste problem at HELE verden loader seg, bare ikke jeg. Jeg ser folk snakke osv, jeg er på en måte ghost. Er så latterlig, for jo ikke spilt. Så må jeg legge ned WOW på den brutale måten, prøver igjen ... your add on are out of date. Blizzard er seriøst ikke de beste til å vedlikeholde stasjet dems.

Ble møtt av en hefitg lagspike som varte i over 10 minutter rett etter at jeg fullførte et quest. veldig morsomt.
Hver gang jeg har gjort ferdig en quest så får jeg en automatisk lagg som gjør at jeg må quite wow og gå inn igjen, det samme gjelder hver gang jeg går opp en lvl. Da må wow restartes. Er også tidenes fattigste siden jeg snart har fått belt of the arcmage, mangler bare 8 essence of water så har jeg den. Har gjeld på 100 g. :(
 

EagleJin

Bear Necessity
Duke: Ser du slik] ut?

:confused: