Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

I og helvete, nei. Alt ser normalt ut, minus at man skulle tro at jeg var død. Siden jeg ikke kan kjøpe, fly gjøre noe som helst. Men alle andre rundt meg kan det. Etter 2-3 min så blir jeg disconnected. Hvorfor i all verden er det en dwarf og ikke en undead priest ØgleJon? :mad:

Jeg blir så jævla forbanna, jeg har enda ikke fått brukt opp rested lvl som vi fikk for en uke siden. Er umulig med tanke på hvor mye shit som har kommet.

Edit : Nå får jeg ikke lengre connected meg.
 

EagleJin

Bear Necessity
Kom ikke en gang inn på Stormscale... D/C ved innlogging er lite kult. Eller kan jeg si at dette er presten før han døde???
:svette: :flau: =D

Jeg kan i hvert fall gjøre alt mulig med spøkelseskrigeren.. Bortsett fra å chatte..
 
:( Er ikke første gang Blizzard blir så overivrige, men er nesten forståelig å tenke på nå utakknemlige folk vil ha alt forterst mulig. Jeg fatter ikke hvorfor Blizzard ikke har stabilitet som nr1 priotering, få ting til å funke for så å kunne tenke på alt annet.

Er det noen som vet åssen server Chaz spiller på? Jeg vet han har startet på en annen server, men vet ikke hvem seff. Kukken skylder meg gull. :mad:


JAA, er inne. :D :D
 
Hmm...

Sånn jeg trur det er, har blizzard forskjellige grupper som jobber med forskjellige ting. (det må de)
Så folk som jobber med loginservere, og vedlikehold av serveren, er antageligvis de eneste som kan det.

Og det er snakk om enorme mengder data som skal sendes og mottaes, så jeg er faen ikke sikker på om det er noe annet spill som har servere med så stor pågang som dette.
Eller andre servere i det heletatt, som har så stor belastning.

Så det er vel egentlig ingen grunn til at blizzard venter med å slippe ut patcher med nye instancer osv, fordi de som jobber med noe helt annet, ikke får det til 100%.

Så jeg trur begge dela har 1. prioritet.
 
Jo fler kokker, jo mer søl.

Trur egentlig blizzard vet hva som er best, og at de har de beste folka på markedet på denne jobben.
 
Ok, warrior proffer, er dette bra?


Arms Talents - 5 points
Improved Heroic Strike rank 0/3
Deflection rank 5/5
Improved Rend rank 0/3
Improved Charge rank 0/2
Tactical Mastery rank 0/5
Improved Thunder Clap rank 0/3
Improved Overpower rank 0/2
Anger Management rank 0/1
Deep Wounds rank 0/3
Two-Handed Weapon Specialization rank 0/5
Impale rank 0/2
Axe Specialization rank 0/5
Sweeping Strikes rank 0/1
Mace Specialization rank 0/5
Sword Specialization rank 0/5
Polearm Specialization rank 0/5
Improved Hamstring rank 0/3
Mortal Strike rank 0/1
Fury Talents - 5 points
Booming Voice rank 0/5
Cruelty rank 5/5
Improved Demoralizing Shout rank 0/5
Unbridled Wrath rank 0/5
Improved Cleave rank 0/3
Piercing Howl rank 0/1
Blood Craze rank 0/3
Improved Battle Shout rank 0/5
Dual Wield Specialization rank 0/5
Improved Execute rank 0/2
Enrage rank 0/5
Improved Slam rank 0/5
Death Wish rank 0/1
Improved Intercept rank 0/2
Improved Berserker Rage rank 0/2
Flurry rank 0/5
Bloodthirst rank 0/1
Protection Talents - 41 points
Shield Specialization rank 5/5
Anticipation rank 5/5
Improved Bloodrage rank 0/2
Toughness rank 5/5
Iron Will rank 5/5
Last Stand rank 0/1
Improved Shield Block rank 3/3
Improved Revenge rank 0/3
Defiance rank 5/5
Improved Sunder Armor rank 0/3
Improved Disarm rank 0/3
Improved Taunt rank 2/2
Improved Shield Wall rank 2/2
Improved Shield Bash rank 2/2
Concussion Blow rank 1/1
One-Handed Weapon Specialization rank 5/5
Shield Slam rank 1/1


bare meg som lekte litt med tanken på å lage en bra gruppe + solo warrior, kommentarer er velkomne^^
 
Nei, det er ikke bra.

Få med deg last stand, dropp iron will, dropp 2 points i improved shield block, drit i hele one-hand weapon greia, og ta med improved sunder armor.
 
I dag fikk jeg belt of the archmage etter 5 dager med grinding etter essence, det var digg. Respecca en litt mer grundig fire build også:

Arcane
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Dampen Magic Rank 2
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Improved Counterspell Rank 2
Presence of Mind Rank 1
Arcane Mind Rank 4
Arcane Instability Rank 2
Arcane Total: 27

Fire
Improved Fireball Rank 5
Impact Rank 5
Ignite Rank 5
Flame Throwing Rank 1
Pyroblast Rank 1
Improved Flamestrike Rank 3
Critical Mass Rank 3
Blast Wave Rank 1
Fire Total: 24

Grønn Zebra fikk smake tidenes høyeste blastwave på 1350 i dag, men når han kommer med alle zerge vennene sine blir det dårlig :(
Kabuto fikk seg også en smell mens han heala i arathi bassin i dag =D

alt i alt en god dag, fikk tatt 2 bosser i den nye stygge instancen, fikk beltet mitt, vant 4 arathi bassins (tapte 1) og fullfører onyxiachainen i morra, som er ubegribelig mye vannskeligere for horde.
 
Ja, onyxiachainquestgreia er mye mye mye (..) lettere for allaince enn horde.

Kom til første boss i ZG, wipe 3 ganger, og folk begynte å dra..jeg stakk og, for jeg gidder ikke å være sava til en instance, er folk begynner å stikke, og brått blir det med den første bossen.
 
Her er builden jeg bruker:p

arms:
5/5 deflection'
5/5 tactical mastery
3/3 improved rend
3/3 deep wounds
2/2 impale
5/5 two hand spesialation
5/5 axe spesialation
1/1 sweeping strikes
1/2 impproved overpower
1/1 mortal strike

Fury:
5/5 cruelty

Prot:
5/5 anticipation
5/5 toughness
5/5 defiance
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fikk bare en liten tur i ZG i dag, men vi fikk tatt High priest Jeklik, som var latterlig enkel, det var bare å mana draine henne så hun ikke kunne bruke de sinnsyke healene sine.

Jeg var så heldig å vinne itemet hun droppet også:

Primalist`s band

som er ring 1 av 2 i ringsettet for priests.

Ring 2 er: Primalist`s seal

Set bonusen hvis du har begge er +33 healing. Så jeg er rimelig overbevist om å få tak i nr. 2....

Zul Gurub virker artig, synes det er et jævlig flott sted grafisk sett og det skiller seg absolutt ut fra de andre instancene.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@14.09.2005, 23.41
Kabuto fikk seg også en smell mens han heala i arathi bassin i dag =D

261423​
Fikk ikke healet no særlig egentlig, jeg stod mest stille og sleit med error messages, hver gang jeg skulle caste en spell fikk jeg errors, castingbaren var borte, og toolbaren fucka, så jeg var kun i basin i 2-3 minutter, før jeg fant ut at jeg ikke kunne gjøre en eneste ting der, bortsett fra å være sitting duck.

Bare vent til jeg har fikset UI'n min, og kan caste spellls tilbake.
 
Jeg trenger litt tips. Jeg skal lage meg en ny figur på en av di nye RP-PvP serverene. Min main er jo en Hunter så det vil jeg ikke være der.

Må være en classe som eier litt i PvP...slik at jeg ikke blir banka hele tiden. Så da tenkte jeg Shaman eller Paladin. Eller...?

Noen som vil dytte meg i en rettning?
 
Paladin :ler:

Nei døh, ta warrior.
MS build warrior med sakte våpen som TUF'en, eier i pvp.
 
Hvis det er en klasse som eier i PvP, er det vel MAge (?) Ingen kan spy ut så mye damage på så få sekunder som de kan.


Eller?