Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Frenzy@26.09.2005, 18.47
Karl: Karl din lille bengel! har det gøy med å drepe folk som aner fred og ingen fare rundt Everlook? :D
264053​
keel al allniance!11 i hate palladinn!1

Men jo da, det var et par alliance huntere og en rogue som drepte folk, jeg måtte jo hjelpe til, og når man først er i gang så dreper man like godt alt med rødt over hodet. :))
 
Hehe, altså problemet er vel at en Hunter kan bruke så si alt som finnes. Og di fleste vil jo ha best mulig utstyr vil dem ikke?

Men om det var meg og jeg var med guilden min så ville jeg jo vurdert meget å la noen som bruker det våpenet som main til å få det.

Men det er lurt å avtale med alle at om det og det kommer så får den å den classen eller personen den tingen.

Og MASTER LOOT folkens...det er det for en grund.
 
Det er den beste dagger en rogue uten fast MC-guild kan få seg. Å se den gå til en hunter må vel svi dobbelt så mye som å se den gå til en annen rogue.

Når huntern min blir 60 skal jeg faen meg holde meg til 2x Dawns edge.
 
Tja, jeg vil heller annbefale 2x av disse med 15+ agi på, det er bare deilig. Ellers så er Dal'rends med 15+ agi på også et supert valg, noe jeg personlig går etter, men Rend liker ikke å droppe sverd når jeg er der, så.
 
Jeg skal ikke melee med huntern min, jeg skal procce med wing clip. 1% critt for hunters var 40 eller 50 agi om jeg ikke husker helt feil. så da blir det tilsvarende 30 agi med bone slitching, mens dawns edge har 90.
 
53 agi per crit, takk. Og du kan ikke si at 1% crit = 53 agility. Agility gir deg attack power, dodge chance, armor og alt faen. Og med dual rends med agi enchants har mye attack power, for 1% crit, noes!

Men det er selvfølegelig hva du selv vil, har sett et par endgame hunters som kaster på de en agi enchant for å så drite langt i Melee våpen fremover.
 
Ja, såklart gir agi mer en bare crittchance, men hvor mye gir 15 agi?

Ikke nevneverdig engang. Jeg får absolutt heller for 2x dawns edge med 15 agi istedenfor å farme våpen man egentlig ikke engang har førsterett til, med utrolig lav droprate. Huntern min skal være kunn pvp, om jeg får tak i rends, så tar jeg det gjerne, men det er absolutt ikke noe jeg går for.
Jeg går for Winterspring elite katten som bet, fult beaststalker, tarnished eleven ring (2x) og 2x dawns edge.
 
Jeg bruker fortsatt barbarous blade.

De gangene jeg gidder å kjøre Undead Strat, dropper ikke bone hatchets

De gangene jeg hjelper guildies med Onyxia keys, dropper ikke Dal'Rends eller så vinner noen andre dem. Fair enough.

Og Bossene i Zul'Gurub hakke giddi å droppa Hakkari Warblades til meg enda.

Barbarous Blade sparker rumpe fortsatt. Kunne slengt en agi enchant på den, men gidder ikke farme essence. Jeg hater å farme.

Og, Dal'Rend > Bone Hatchets > Dawn Edges, alle med agi enchants. I PvP bruker man et stort, tungt og seint våpen for raptor strikes uansett. Eller 2 veldig kjappe med Fiery Enchants. (Silent Fang Og Scarlet Kris f.eks mot casters)
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@27.09.2005, 00.33
Ja, såklart gir agi mer en bare crittchance, men hvor mye gir 15 agi?

Ikke nevneverdig engang. Jeg får absolutt heller for 2x dawns edge med 15 agi istedenfor å farme våpen man egentlig ikke engang har førsterett til, med utrolig lav droprate. Huntern min skal være kunn pvp, om jeg får tak i rends, så tar jeg det gjerne, men det er absolutt ikke noe jeg går for.
Jeg går for Winterspring elite katten som bet, fult beaststalker, tarnished eleven ring (2x) og 2x dawns edge.
264168​
Du skal ha en pure PvP hunter og du går for Beaststalker? Tror nok critgear fra DM er litt bedre for PvP. :))
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Herr Karl sier noe der:> Jeg fikk lyst på to brutality blades selv om jeg aldri ville tatt dem hvis en rogue hadde trengt. Mer stress å få tak i enn dawn's, men et par hakk bedre...
For tiden løper jeg rundt med en polearm som dropper i strat, helt ok, fine raptor crits :)
 
Må si jeg fant den bossen som levler opp i ZG, festlig.
Bossen:"DING!"
Random npc: "Grats!"

Ja, jeg var jævlig trøtt, men av en eller annen grunn holdt jeg på å le meg ihjel.

redigert: :grine:
 
Leggings of destruction og ogre forged greia er så utrolig stygge, tauren med fult beaststalker er KOZ
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@27.09.2005, 11.53
Må si jeg fant den bossen som levler opp i ZG, festlig.
Bossen:"DING!"
Random npc: "Grats!"

Ja,  jeg var jævlig trøtt, men av en eller annen grunn holdt jeg på å le meg ihjel.

redigert: :grine:
264221​

Men han dropper fete ting!

Vi har drept han 3 ganger nå, og han har mista 5 epix tilsammen, (+ 3 epic quest items)
 
hvilket battleground er mest populær for de lvl 20-29 og 30-39 ??
hvor mye honor trenger jeg for å få en rank?
hvor høy lvl må man være for å kjempe i alterec valley, han dvergen i stormwind sier at jeg er ikke sterk nok, jeg er en lvl 30 ne druid
 
Alle dine spørsmål avhenger av serveren, men jeg skal svare så godt jeg kan.

hvilket battleground er mest populær for de lvl 20-29 og 30-39 ??
Tror nok det er Arathi Basin, alle BGs døde ut når den kom.

hvor mye honor trenger jeg for å få en rank?
Avhenger totalt av hvor mye andre PvPer, men du trenger bare 25 kill for å få "Private (rank 1)"

hvor høy lvl må man være for å kjempe i alterec valley, han dvergen i stormwind sier at jeg er ikke sterk nok, jeg er en lvl 30 ne druid
Du må være minimum level 51 for å joine Alterac Valley.
 
Orker ikke lese igjennom alle sidene så jeg spør gjerne et spørsmål som er blitt spurt før. Hvilket talent oppsett anbefaler dere til Warrior PVP.. har prøvd ut en del forskjellige allerede, men er mest fornøyd med Arms/Fury oppsettet mitt til nå.. (lvl 60) :tommelopp: