Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Karl, du er klar over at crittrates blir buffa i pvp, du er klar over at ressistance blir nerfet? PvP skal bli gjort så "rettferdig" at man snart må ha epic gear for å merke forskjell.

Om du har sett Drakedog filmene så skjønner du at gear ikke har allverdens å si når du er overlegen. (*Hint hint*)

Huntern min er 25 nå, får ikke spilt mye pga aktiv mc guild og slikt, men nå har 8/8 hunters strikers mark fra mc, så det er god sjanse for at jeg kan annskaffe den på lvl 60 med guilden.

Grinding build med rogue er:

Så og si pure combat. og siden du ikke grinder med daggere ligger du UNNA feller Improved gauge-imp. Backstab. Fordi vis du grinder med daggers fortjener du juling.

Gå:

Imp. Sinister
Lightining reflexes (mer dodge = mindre dmg = mindre downtime)
Deflection
Riposte (utrolig bra skill, bør nester vurderes i pvp også)
Precision
Sword/mace-spec. her velger du etter rett og slett hva du liker å bruke, med en mace i mainhand proccer mace-stunnen OFTE.
Blade flurry
Aggresion
Adrenaline rush - Denne bruker du sammen med slice and dice og blade flurry når du får adds/alliance/horde på deg, er greit nok, ikke forvent å vinne no pvp greier med denne builden om du ikke er ganske flink, fordi den er ment for pure grinding.

Assasination har mye koz å hente også:

Imp. Evi er et must
Malice
Murder
Lethality
Ruthlessness

Dette valgte jeg, du kan også velge bort Lethality og gå remorslessness, selv synes jeg den er ganske gay.

Warriors så er nok MS/fury det helt klart beste for pvp.
 
Drakedog er... Warlock?

Uansett, Test Realm 1.8 er online, og der sto det noe insteressant.
* The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.
Folk på US spørte om du kunne wielde begge samtidig, Cayediem svarte:
I believe you get both, though I'm not positive.
Det er liksom litt, =D =D =D
 
Opprinnelig skrevet av Karl@27.09.2005, 22.14
Du må være minimum level 51 for å joine Alterac Valley.
264353​
ikke nå lenger. har sett lv.50 folk når jg var i AV på hauma
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.09.2005, 10.38
Karl, du er klar over at crittrates blir buffa i pvp, du er klar over at ressistance blir nerfet? PvP skal bli gjort så "rettferdig" at man snart må ha epic gear for å merke forskjell.

Om du har sett Drakedog filmene så skjønner du at gear ikke har allverdens å si når du er overlegen. (*Hint hint*)

Huntern min er 25 nå, får ikke spilt mye pga aktiv mc guild og slikt, men nå har 8/8 hunters strikers mark fra mc, så det er god sjanse for at jeg kan annskaffe den på lvl 60 med guilden.

Grinding build med rogue er:

Så og si pure combat. og siden du ikke grinder med daggere ligger du UNNA feller Improved gauge-imp. Backstab. Fordi vis du grinder med daggers fortjener du juling.

Gå:

Imp. Sinister
Lightining reflexes (mer dodge = mindre dmg = mindre downtime)
Deflection
Riposte (utrolig bra skill, bør nester vurderes i pvp også)
Precision
Sword/mace-spec. her velger du etter rett og slett hva du liker å bruke, med en mace i mainhand proccer mace-stunnen OFTE.
Blade flurry
Aggresion
Adrenaline rush - Denne bruker du sammen med slice and dice og blade flurry når du får adds/alliance/horde på deg, er greit nok, ikke forvent å vinne no pvp greier med denne builden om du ikke er ganske flink, fordi den er ment for pure grinding.

Assasination har mye koz å hente også:

Imp. Evi er et must
Malice
Murder
Lethality
Ruthlessness

Dette valgte jeg, du kan også velge bort Lethality og gå remorslessness, selv synes jeg den er ganske gay.

Warriors så er nok MS/fury det helt klart beste for pvp.
264741​

Tester dette^^ takker. :kos:
 
Bleh. Kan ikke bare den faens Vis'KAg droppe så jeg får grinda til epixx mount ... gidder ikke respecce før. :(
 
HVA FAEN SYTER DERE CASTERS FOR MED DEN NYE PATCHEN? Nerfa de alle dmg-spellsa deres???? HÆ??? GJORDE DE??? HMMM??? HMM????
Bleh. teitepatchen.

Teiteste å syte bare fordi man ikke blir buffa. teiteste.
 
Eneste buffen vi har fått siden release er et nytt ikon.
Og faktisk, ble vi nerfet.
 
Mages

* Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar

HVOR ER NERFEN DIN???

Jeg er vel bare blehbleh pga Meleen-nerfen ...


The icon for Flash Powder has been changed.
Snilt, siden vi fikk nerf ble vi iallfall litt buffa. Oss slemme rogues som er overpowered.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.09.2005, 14.52
Mages

    * Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar

HVOR ER NERFEN DIN???

264771​
HAHA JEG VENTET PÅ AT DU SKULLE SI DET, det betyr forresten at vi ikke lenger kan kaste arcane missiles og målet kan løpe vekk og fortsatt bli truffet, det høres rart ut men det er sånn /cry
 
Bug fix, altså. Jeg syter ikke om at de fikser Shoot Bow-buggen som en nerf ... eller.

Jo faen. Gidd a?
 
Fikse bugs som er søte. :ler:
 
Så mongo teit av blizzard... Guilden min fighter Kazzak, så dør jeg i fighten og blir D/C rett etter jeg døde.. Da blir man automatisk realesed når man logger inn igjen.. Jeg blir ikke raised før kampen er over.. Kazzak varer ikke så lang tid..
Men jeg kommer meg opp rett etter at han er død.. Jeg får min del av gullet.. så jeg tenker "Kult, jeg får vist loot alikavel!".. Men neida, når det endelig dropper et epic item jeg trenger, og når jeg endelig har samlet nokk DKP til å vinne dette itemet!!! Da står jeg ikke i den fuckings master-loot lista!!!!!! FFS så mongo teit!!!!!!!! Hvorfor blir man automatisk realesed etter man logger inn??? arg.. jeg som gledet meg til epic kappe :(
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@29.09.2005, 15.57
Mages, shamans og rogues som klager på at de ikke får buffs burde få dask på pungen, de er "overpowered" nok som det er.
264787​
Mortal Strike crits you for 1k
Execute crits you for 2k

/cry