Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er glad i guilden min. Jeg er glad i guilden min fordi de gir meg muligheten til å ta MC, BWL, Onyxia, Kazzak og Azuregos. I går tok jeg hele jævla MC med guilden min, tok ca. 6 timer å ta hele driten med litt somling men det var kos! Det var ble ekstra kos da ragnaros mistet de nye buksene mine, Dragonstalker's Legguards med et minimums bud på 10dkp.

Guilden har lagd en egen film som dere kan laste ned her , Er vel helt ok til å være en skrytefilm. Fyren som har lagd den, Zander, er norsk og forsåvidt veldig ålreit...
 
"Warlocks get HUGE critts all the time!"

"I can beat any rogue, all I need is seduce!"

:D

World of roguecraft 2
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@05.10.2005, 20.23
Jeg er glad i guilden min. Jeg er glad i guilden min fordi de gir meg muligheten til å ta MC, BWL, Onyxia, Kazzak og Azuregos. I går tok jeg hele jævla MC med guilden min, tok ca. 6 timer å ta hele driten med litt somling men det var kos! Det var ble ekstra kos da ragnaros mistet de nye buksene mine, Dragonstalker's Legguards med et minimums bud på 10dkp.

Guilden har lagd en egen film som dere kan laste ned her , Er vel helt ok til å være en skrytefilm. Fyren som har lagd den, Zander, er norsk og forsåvidt veldig ålreit...
266549​
Nei nei, Method filmen sugde!! :flau:
 
Raskt spørsmål .. hva synes dere er best av orc og tauron skills? Har mekket meg en shaman for fun og lurer på hva i all verden funker best i pvp, overall. 25% høres jeg føles som 70% mot stun og hvor bra er det mot rogues? så har vi jo warstomp, alt jeg vil er å eie rogues.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Må bare dele med dere mitt intense hat for Gnomergan og som har noe med det drittstedet å gjøre. Jeg klikker over at det er så jalla. GAH!

Uannsett levelet til 31 idag med mage. Veldig fun å spille, spesielt når dps warrioren viste fram hvor mye dmg han hadde gjort... Da var det bare å kjøre på med arcane explotion...

Haha!
 
Mot rogues er orcs helt klart best. men war stompen er nesten en gratis earth shock.

Gnomregan suger balle ja.
 
Yay! lvl 58 nå, så kan endelig begynne i strat, scholo, sm, brd, lbrs osv
blir ren plankekjøring framovertil lvl 60 ^_^
 
alt jeg vil er å eie rogues
Du vil eie rogues også velger du Shaman? Med unntak av warriors så er rogues de jeg sliter mest med(har en lvl 60 shammy).... er Tauren selv så jeg kan ikke kommentere Orc racials, men warstomp har redda meg flere ganger enn jeg kan huske.. Det er en gratis heal: stomp->lhw !

Når det er sagt så gjelder dette hovedsaklig 30+ når alle klassene begynner å få de fleste skillene sine... Så du sa det kun var en alt? Isåfall kommer du ikke til å ha nevneverdige problemer med noen klasser frem til rundt lvl 30....
 

Fy faen så deilig den polearmen er.
 
Spurte en rogue i guilden min, Bizarr, om hvilken rase som var verst å slå, han sa uten tvil orcs. De vil som oftest ressiste ihvertfall en av stunnene. Ble en del dueller uttenfor orgrimmar i går, så på en Orc Warrior vs. Bizarr kamp, bizarr vant (fordi han er syk) men i et par matcher ressista warrioren cheapshot, gauge og kidney shot.

For noen dager siden var jeg i Molten core, plukket med meg et par ting derfra:

Robe of Volatile Power

Arcanist Mantle


Edit: Crizpy, faen så fett, rank 11?
 
Rank 14.
Kommer aldri til å klare det..jeg er rank 8 nå, og får ikke noe bra før..rank 12?

Men det skal vistnok bli lettere å få høyere ranker etter 1.8
 
ah, trodde det var WSG polearmen.
På rank 11 får du head og shoulders, og mount. Rank 12 får du noen epics, bracers boots og gloves tror jeg.
 
Får du ikke hjelmen og skuldrene på rank 10, og pvp mount på 11?

Uansett så suger det champions battlegear greiene..men det epix greiene på rank 12 eier.
 

EagleJin

Bear Necessity
Kaligula: Du også? Kult. Trodde de fleste digga Gnomeregan... Er så mange som absolutt på død og liv skal dit for å farme :confused:.

Generelt sett misliker jeg samtlige 40<lvl-instancer (spesielt gnome og deadmines) bortsett fra BFD (har ikke vært der enda :p) og WC. Men Uldy, Mar og BRD er kos =D
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@07.10.2005, 04.40
Kaligula: Du også? Kult. Trodde de fleste digga Gnomeregan... Er så mange som absolutt på død og liv skal dit for å farme :confused:.

Generelt sett misliker jeg samtlige 40<lvl-instancer (spesielt gnome og deadmines) bortsett fra BFD (har ikke vært der enda :p) og WC. Men Uldy, Mar og BRD er kos =D
266905​
Uldaman, Mauradon og BRD er :tommelned: !!!!!!!! Mauradon er egentlig OK pga de raske princess run.. men ellers kjip!
 
Gnomeregan er faen meg den verste instancen noen sinne. Og BRD suger bra den og.

DM FTW
 
Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@07.10.2005, 11.28
alt jeg vil er å eie rogues
Du vil eie rogues også velger du Shaman? Med unntak av warriors så er rogues de jeg sliter mest med(har en lvl 60 shammy).... er Tauren selv så jeg kan ikke kommentere Orc racials, men warstomp har redda meg flere ganger enn jeg kan huske.. Det er en gratis heal: stomp->lhw !

Når det er sagt så gjelder dette hovedsaklig 30+ når alle klassene begynner å få de fleste skillene sine... Så du sa det kun var en alt? Isåfall kommer du ikke til å ha nevneverdige problemer med noen klasser frem til rundt lvl 30....
266810​
kan ikke si jeg har noe problem med rogues(60 shaman)
Resto shammie sparker i allefall rogue rumpe, er bare i noen få tilfeller jeg taper...
 
Shamans overlever så lenge at jeg begynner å grine av og til ...