Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Altså, er det mulig?

Disconnect rett før jeg går inn i ZG, kø på realmet. Dreper 2 mobs, Windows horer seg opp og WoW låser seg, restarter og møter kø igjen. Så tar jeg igjen gruppa, disconnect (wtf = D) og nå sitter jeg i kø igjen.

Morro!
 
Jeg kan hvertfall si at jeg som paladin er noe inni helvete underpowered.
Jeg var i Butning stepps med en hunter lvl 60 og jeg er lvl 58.
Han begynnte å angripe en lvl 54 elite dragonkin som gikk rundt.
Jeg begynnte å angripe en lvl 53 liten skorpion (ikke elite) nesten sammtidig.
Han drepte sin mob før jeg drepte min, og vi hjalp ikke hverandre på noen måte.
Jeg vet jeg har lav dps, men fy faen det får være grenser! :mad:
 
Hunters har da ganske grei DPS ? Og han var 2 lvls høyere?

Hadde du sammenlignet med en druid noen lvls lavere enn deg hadde jeg forstått deg bedre.
 
Greit nok at han var 2 lvler høyere enn meg, men jeg klarer ikke å ta en elite på min egen lvl, heller ikke flere lvler under meg.
Det eneste jeg klarer å ta er en elite som er minst 6-7 lvler under meg.
 
Hvis du er en forbanna Imba-druid, som i patch 1.8 blir mer imba, så skulle en elite minst 10 lvler over deg ikke være et problem.
For druids kan jo som kjnet solo'e alt...
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@07.10.2005, 20.45
Jeg kan hvertfall si at jeg som paladin er noe inni helvete underpowered.
Jeg var i Butning stepps med en hunter lvl 60 og jeg er lvl 58.
Han begynnte å angripe en lvl 54 elite dragonkin som gikk rundt.
Jeg begynnte å angripe en lvl 53 liten skorpion (ikke elite) nesten sammtidig.
Han drepte sin mob før jeg drepte min, og vi hjalp ikke hverandre på noen måte.
Jeg vet jeg har lav dps, men fy faen det får være grenser! :mad:
267013​
Leste foresten noe morro på wow forumet i dag.
"paladin pvp movie"


XD
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy+07.10.2005, 23.59-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@07.10.2005, 23.39
"paladin pvp movie"
267060​
:ler:

nesten like morsomt som en vakker female horde av valgfri rase ^_^
267066​
[/b]
Dere feiler, begge to!

Jeg har sett en Paladin PvP film, den var ikke så dårlig heller, og Female Trolls er heite. :))

Uansett, so, I'm liek chillin' at Uthers Tomb, når jeg blri wtfbbq pwned av noe Alliance. Jeg løper tilbake til liket mitt for å finne ingen mindre en Magen sitter der å camper meg, så jeg resser opp i trynet på han, samtidig som jeg legger ut en Freezing Trap for å så løpe vekk.
Men nei da, Magen har Carrot, Mithril Spurs og Riding Skill med epix mount, så han tar meg igjen på min epixe mount. Men hoy, vi er hallveis ut i EP så *WHOM* "you iz teh got error LOL pwn'd".

Lurer på om jeg er død nå.
 
WoW er noe dritt. Hva faen er vitsen i å farme endeløse timer i STØGGE Molten Core etter noe drittshit som aldri dropper likevel? Så dropper endelig noe medicore bæsj som du kunne vunnet, men så var det ingen som brydde seg om at du var afk for å bæsje, så de gadd ikke vente med biddinga.
Homospill av uante dimensjoner. Faens bæsjedritt som LIKSOM skal ha 12% droprate dropper jo faen meg aldri likevel, jævla homsedrittfaensbæs.

Hvorfor gidder noen dette farmedrittet? Er det gøy? Synes du WoW er kjekt?

Det er ikke kjekt. Det er bare dritt. Faen så dritt. Ekkelt homseri.
 
Men når du først får epix går alt bra vet du :kos:
 
Var i UBRS idga, drepte The Beast og Drakkisath. Var den eneste warlocken i raidet, så jeg fikk Dreadmist RObe og Spiritshroud Leggings :D

Bare én level til jeg kan bruke det <_<
 
Jeg fikk Beaststalker Tunic på min første UBRS Runde :D
Lenge sia da..
Er forsåvidt 60k exp fra level 54 med shaman, som jeg får i morgen. Og mulig, vis jeg spiller effektivt. Blir jeg kansje "nesten" level 55 og :p