Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
De sa at serverne åpner igjen klokka 13:00 Paris Time.
 
De sa det var det som var planen. Men hvem vet hva slags fiksfakseri som kan skje ...
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Og hvordan er denne faens paristiden i forhold til vår egen, da? Klokka er snart halv to og ingenting skjer.
 
Ja, faen heller. Faen faen.

Den er nok helt lik vår egen tid. Det betyr at Blizzard er 30 minutter for sene, med å gi oss en oppdatering på hvor lang tid det kommer til å ta. Faen heller.

Azz.

Nei, nå er jeg spydig mot alle dere utålmodige teitingene. :(
 
<s>GMT+2, hvilket er 1 time mer enn her. mao, 14:00</s>

Skulle vært ferdig for 1 time og 40 min. siden.
 
Trodde vi var i samme tidsone som Paris. Det sier iallfall Windows til meg ... :usikker:
 
Windows sier til meg at jeg bor i gmt+1, mens paris er gmt+2

Redigert: bæsja på leggen. Argh, for lite wow spilling gjør meg dum
 
Wææ. Freakzy.
 
Er ikke paris lenger vest enn det vi er?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Dra til helvete, Kozen. Jeg har venta tre dager nå på å dinge de 400 siste xp pointsa til lvl. 20 og begynne å ha det gøy med warrioren min, og hver jævla gang har blizzard/telenor ødelagt.
 
:ler:

Altså. Du har Telenor. Sier litt om hvor du er i livet liksom.
 
Sylvanas er ikke oppe enda.

Faen.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Yay. Da er det vel ikke lenge til The Maelstrom åpner, tror jeg...
 
Jeg er inne. Men, jeg har et spørsmål.

Når man snakker på kanalene, som f.eks general og slikt, så må man skrive /3, eller /1. Det er tungvindt. Jeg vet iallfall at Cosmos gjorde slik at siste / man var på, så var det "random chat channel" akkurat som når man chatter i /g eller /p. Men, noen som vet om en standalone mod som gjør dette?
 
*grin* jeg skulle liksom kjøpe epic mount nå... reiser på høstferie snart, kommer ikke hjem før søndag. bajs, får vel vente til da :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@12.10.2005, 04.29
er det ikke slik at når to roller likt er det førstemann til mølla? Var sånn før hvertfall...
268129​
ninja? :blunk:

er vel egentlig sånn at begge roller om igjen for at det skal være fair, ikke akkurat førstemann til å stjele..
 
Spillet roller om igjen for deg.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Connecting to game server...
*30 minutter senere*
Connecting to game server...
:(