Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg håper jeg ikke er den eneste som har sett LAINTIME

Han er vet virkelig hvordan man skal eie med Warrior!
Grunnen til at han bare er rank 3 er fordi han faktisk er en gullfarmer, og har derfor ikke tid til å pvpe mye, men fy faen han er god.
 
Nei, du tar helt feil.

Asiater er ikke så mye flinkere. Det har seg slik at når de først gjør noe, så GJØR de det. Du ser jo det på effektivitet mellom arbeidsplasser i Europa/Asia.

:trollmann:
 
Men det er en ting jeg ikke helt skjønner med sånne "fragmovies" fra WoW, hvorfor må alle bruke de samme sangene?
 
Andre som har sett filmer av roguen med Thunderfury Mh og Chromatically tempered blade i Oh?
(skaffer kanskje link senere)
 
Øhh .. Ja, jeg lurer på hvor vanskelig det er å nå rank 13. Jeg vurderer kanskje å prøve det, jeg hører at rank 14 er insane mer vanskelig å nå enn rank 13, kan noen av/bekrefte dette?

En mage crittet meg for 5100 med en frostbolt her om dagen. -.-
 
Du må ha en FAST gruppe å spille BG med (funker fett om du er i den mest pro guilden på serveren også) og spille hele tiden. Seriøst. HELE tiden. Helst få andre til å spille for deg når du sover, også.

Trenger jeg nevne at du må vinne også? :p

Det er seriøst vanskelig, og ekkelt tidskrevende. Mye mer tidskrevende å bare skaffe epixx fra MC.


Har Gutgore Ripper og Core Hound Tooth nå, og Nightslayer settet begynner å komme seg. Gode FR items begynner jeg å få også, ikke lenge til Ragnaros faller nå håper jeg. Kos. Men det å bli rank 13-14 kommer jeg aldri til å bli. Jeg prøver å få rank 11, og spilelr sånn ca. litt for lite. Tror jeg ranker til 7 denne uka, sikkert 8 neste. Det er to-tre pro grupper på ally-siden på BB, og man er heldig om man får spille med dem. Jeg er ikke der tidlig nok til å bli med når de formes, desverre, men jeg har spilt med den beste noen ganger.

Begynner også å bli litt lei av WoW ... en pause hadde kanskje gjort seg.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.10.2005, 23.41
Du må ha en FAST gruppe å spille BG med (funker fett om du er i den mest pro guilden på serveren også) og spille hele tiden. Seriøst. HELE tiden. Helst få andre til å spille for deg når du sover, også.
269953​
Ja.
Men det er vist blitt litt lettere etter 1.8

Jeg var i en grisebra gruppe, mange på allaince siden gikk afk når de møtte oss, og AB farming ble lett.

Men etter rank 8 ga jeg faen. Er faen ikke verdt det overhodet.
Hadde 300.000 honor i uka på det meste, mens standing 1 på rank 13, hadde 850.00 i uka. Han brukte 4 uker fra rank 13 til 14.

Med andre ord forferdelig ubrukelig jævlig kjedelig.
 
Etter nerfinga av attack speed er det seriøst ikke verd det. Å bli rank 14, altså.
 
Japsene har en teori om at man må ha dobbelt så mye honor som den siste som fikk rank 13 + standing nummer 1 på servern for å få rank 14. Vet ikke jeg, men jeg tviler ikke på at det er like vannskelig.
 
Men hva med rank 13 a? Om jeg pvper hele tiden i f.eks AB. Må jeg ha groups ? :eek: Er det så god damn vanskelig? Vurderer å prøve meg på rank13 så ta en pause til mage blir fikset og får invisibilty tilbake.
Jeg vil ha en faens til en pvp mage, folk skal frykte mage. :))

Fuck rank 14, det gidder jeg ikke.
 
Vi er en helt ny guild, så fu. Jeg har aldri gjort det før, så fu igjen! :))

Og for å syte litt, Giantstalker Belt og Giantstalker Leggings droppa, jeg rolla 1 og 27, hurra!
 
Følg med aaaaa. Forumet er resetta med 7 dager.
 
Topp