Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kozeloz: :(

Kommer til å grinde i desolace på de skjelettene helt sør, kan godt komme og hilse på, men jeg kommer mest sannsynlig ikke til å danse for dere, da går xpen min ned til 27k i timen, og det er det bare pyser som har.
 
Jeg vet jo ikke når dere spiller Hakara og Eivind, var innom duskwood og Desolace i stad rundt 4 tia og sjekka :(
Hørte av noen at de så en NE rogue ved navnet Eivind i SM i stad, mens jeg var i Cath og farmet litt gold. Men fant deg ikke etterpå :(
 
Off topic: Alice: Sindre er broren din, ikkesant?

Om du ser dette må du hilse til han og si at han må spille mer når jeg spiller eller omvendt. :p WoW blir morsommere med han pålogget.
 
Nå byner jeg å bli rimlig lei av Blizzard altså. Det hele starta når jeg skulle på skoletur til Praha ca den 14 oktober og være vekk ei uke. Var rimelig spillesugen etter den tid og det tok ikke lange stunden før jeg satt meg foran datamaskina og fyrte opp wow når jeg kom hjem igjen. Men trur ikke du det at kontoen ikke har blitt betalt? Hadde virkelig det trofaste visa-kortet til mudern svikta meg nå? Jeg sjekka account management for å sjekke statusen og der sto 'pending'. Jaja, tenkte jeg og spillte litt Diablo 2 istedenfor og håpet på at det ordnet seg, siden noe ala det samme har skjedd før. Par dager seinere, sender jeg en mail til Blizzard i håp om svar. Jeg får svar på torsdag og de sa at det var noe problem med betalinga og at jeg skulle få en gratis dag eller to, så skulle de fikse det innen den tid. Flotters tenkte jeg og spilte litt på torsdag før jeg reiste til Oslo på fredagen. Når jeg kom hjem var jeg mer spillesugen en noen gang siden jeg omtrent ikke har spilt en døyt på ett par uker og når jeg endelig setter meg ned på tirsdagen denne uken etter 8 timer med tog fra Oslo, så kommer samme meldinga som vanlig: 'You have used up your playtime blablablabla'. Nå byner det såvidt å koke i årene mine og jeg sender en ny mail og spør hva som skjer. Jeg får svar at det fortsatt var noe rart med betalinga og at jeg skulle gå innpå 'Change Subscription' og slå inn visa-kortet en gang til. Enkel sak tenker jeg og går innpå account management for å skifte, men vær gang jeg trykker på 'Change Subscription' ender jeg opp på 'Change Your Payment Method'. ER DET OVERHODE MULIG! Har prøvd i hele dag, men til ingen nytte. Jeg har spillt kanskje fire timer på nærmere tre uker og er dritirritert på Blizzard. Jeg kan ikke spør om hjelp på formuet heller, siden accounten min er fryst og det går som regel en dag eller to før jeg får svar med de nissene fra Blizzard.

Har så lyst å spille det er vondt :grine:

Blei kanskje litt langt, men måtte bare få utt frustrasjonen min.
 
Jeg vet jo ikke når dere spiller Hakara og Eivind, var innom duskwood og Desolace i stad rundt 4 tia og sjekka :(
Hørte av noen at de så en NE rogue ved navnet Eivind i SM i stad, mens jeg var i Cath og farmet litt gold. Men fant deg ikke etterpå :(
[/b]
Jeg var i duskwood i 4 tiden, men dro kl halv 5 for å trene, så kom jeg hjem ,satt meg ned, og dro for å trene igjen.

Lite hint: Jeg er alltid i den hula i ogre mound.
 
Jeg lvla rundt 3 tiden, så jeg stakk til SM :p

Nå er jeg lvl 41, og har fått meg mount. Jeg kan garrantere at jeg lvler minst en lvl i STV i morgen, på de trollene som er 38-40. Så stikker jeg nok til Tanaris og grinder wastewandrers.

Edit: Etter litt thoting, fant jeg ut at jeg stikker rett til Tanaris, der blir jeg nok i noen lvler, så der er jeg å finne.
 
He-hey!
Snakkes i Tanaris i morra :djevel:

On other news..
Ble kasta ut fra guilden min pga at jeg ikke lot meg selv bli bossa rundt av lederne, og de tvang meg til og bli med på raids, ellers ble jeg behandla mye dårligere akkurat som om jeg var en fiende eller no.

Jeg sa bare til ledern at han har blitt mye mer "hostile" i det siste - Også sa han "im hostile to people who dont want to respecc and who doesn't show any interest in helping the guild"
Selvfølgelig kommenterte jeg det her. Shamans respeccer til resto for og dra til MC og greier, jeg gjør ikke det fordi jeg gidder ikke ødelegge min generelle spilling pga en instance, enkelt og greit fordi da er det faen ikke mye bra PvP på gang, og jeg er interesert i og gjøre flere ting om gangen.. Også sier han at jeg ikke hjelper guilden? Dette sier han pga dagens ENE (note: EN GANG) greie..
De bestemte seg plutselig for og dra til ZG, guild raid.. Joa, jeg ble ikke med fordi jeg skulle dra til AV - Dette var vist krise, de trengte shamans og greier.. Jeg sa bare at jeg ville gjøre noe annet, men neida - Dette var negativt som faen.
Jeg gidder faen ikke at lederne skal bosse meg rundt og tvinge meg til ting jeg ikke vil. Jeg likte guilden,og mange av vennene mine var der, så det kom som en hælvetes overaskelse.

Men jaja.. For en hælvetes idiotisk løsning han gjorde.. Det fantes mye mye bedre løsninger, men han vet vist bare hvor den jævla remove member knappen er..

Natta :zzz:
 
Hurra, vi drepte ragnaros for første gang i dag, og øyet droppa ^^
 
He-hey!
Snakkes i Tanaris i morra :djevel:

On other news..
Ble kasta ut fra guilden min pga at jeg ikke lot meg selv bli bossa rundt av lederne, og de tvang meg til og bli med på raids, ellers ble jeg behandla mye dårligere akkurat som om jeg var en fiende eller no.

Jeg sa bare til ledern at han har blitt mye mer "hostile" i det siste - Også sa han "im hostile to people who dont want to respecc and who doesn't show any interest in helping the guild"
Selvfølgelig kommenterte jeg det her. Shamans respeccer til resto for og dra til MC og greier, jeg gjør ikke det fordi jeg gidder ikke ødelegge min generelle spilling pga en instance, enkelt og greit fordi da er det faen ikke mye bra PvP på gang, og jeg er interesert i og gjøre flere ting om gangen.. Også sier han at jeg ikke hjelper guilden? Dette sier han pga dagens ENE (note: EN GANG) greie..
De bestemte seg plutselig for og dra til ZG, guild raid.. Joa, jeg ble ikke med fordi jeg skulle dra til AV - Dette var vist krise, de trengte shamans og greier.. Jeg sa bare at jeg ville gjøre noe annet, men neida - Dette var negativt som faen.
Jeg gidder faen ikke at lederne skal bosse meg rundt og tvinge meg til ting jeg ikke vil. Jeg likte guilden,og mange av vennene mine var der, så det kom som en hælvetes overaskelse.

Men jaja.. For en hælvetes idiotisk løsning han gjorde.. Det fantes mye mye bedre løsninger, men han vet vist bare hvor den jævla remove member knappen er..

Natta :zzz:
[/b]
Saken er bare, er du i en pve guild som gjør eller planlegger å gjøre MC raids, så skal gjerne de fleste respecce til det som er best for guilden. Tror du priesten min er disc/Holy for morro skyld?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Nei, jeg tror han er det for Holy Fire sin skyld.

...HA HA HA HA HA HA.
 
Seadog, det var synd å høre. Men er du i en dedikert PvE guild som skal prøve å gjøre større fremskritt innen PvE fort så må noen klasser ofre litt for å kunne få være med i hele tatt. Shamans, noen Warriors, Priests, Druids må alle gå en build som er mer eller mindre "gimpa" i PvP.

Hva ville du tatt med i MC, en Enchantment Shaman eller en Resto? Vist du trenger en tankt, Fury/Arms eller Prot warrior? Og så vidre..

Man må ofre litt for epix.
 
Vis dere kommer til å bedrive noen lumske afærer henter jeg alle lvl 60 vennene mine, jeg begynte jo ikke haumarush alliance for ingenting.
 
Uansett så var det sinnsykt idiotisk av ledern av og gjøre den løsningen, han viste fra begynnelsen at jeg ikke respecca.
Alle synes det var dårlig gjort =/
Uansett, jeg, Stigasingh og Leelah eier ræva til det gnome fjerte vennene deres XD
 
Uansett så var det sinnsykt idiotisk av ledern av og gjøre den løsningen, han viste fra begynnelsen at jeg ikke respecca.
Alle synes det var dårlig gjort =/
Uansett, jeg, Stigasingh og Leelah eier ræva til det gnome fjerte vennene deres XD
[/b]
På en annen side, er det forferdelig dritkjipt og irriterende å prøve å drive en guild når medlemmene gir faen, og heller drar til battlegrounds enn å hjelpe til på raid.