Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nei nei, jeg henter eldissy, davetheone og jayaris..mitt gamle gnome crew.

Edit 17:44 : Er i duskwood nå, og skal være det utover kvelden antar jeg .
 


Jeg, kairne og leelah var i duskwood. Jeg ledet dem fram til noen alliance jeg ikke likte, og de drepte dem :D

Så hjalp seadog meg med mor'ladim, siden alliance aldri gidder :<
 
<3
EDIT:
Crizpy - Så ga ikke jeg faen heller da - Det var ET raid jeg har gått glipp av, pga at jeg hadde satt mine mål om å bli revered den kvelden med AV.
 
Jeg, kairne og leelah var i duskwood. Jeg ledet dem fram til noen alliance jeg ikke likte, og de drepte dem :D

[/b]
ja det var gøy ^^

killa en 54 rogue som yppet sg og han ble sur på mg ifølge hakara :S han var jo n00b uansett...
 
Fikk ikke se noe til dere i dag, dog dere lovet meg det :(

er halvveis til 44 i dag, håper på 47+ iløpet av helgen, så kan vi kanskje sattse på 60 om en halvannen uke. Blir moro å duelere dere, det må såklart frappes. Imbashammys going down.

I dag har jeg foressten tatt en lvl 46 Orc shaman (nevner orc fordi disse er helt homo for rogues) helt alene, han var på 100%, en 44 warrrior, også på 100% og en 49 mage, som også var på 100%, hitill er rogue noe av det morsomste jeg har spilt (selvom jeg egentlig har spilt det en lang tid)
 
Første critt over 1000 i dag.

Critta 1055 på en lvl 47 Prest, jeg er 44. :D

Sæ jævlig deilig deg var. Tror han skjønte lite da han mista halve livet på et halvt sekund.
 
Jeg var med på det som definitivt må være blant de beste comebackene i WoW's historie i dag. Det var i AV, og det var virkelig utrolig at vi klarte det. Alliance hadde tatt over absolutte alle basene, og tatt ut bunkerne og tårnene våres. De var inne i basen, og det enorme snømonsteret og en helvetes irriterende flyvende griffin ting dreiv å hakket på oss. Men litt etter litt kjempet vi tilbake, og ved hjelp av dristige stunt og gode taktikker fikk vi litt etter litt tatt tilbake, til vi slutt vant :D . kampen varte i ca. 5 timer, og jeg fikk nesten 900HK. Kom også på 7 eller 8 plass ^_^. Helt utrolig at vi klarte å snu fra det at de hadde alle basene, til at vi vant, kan bare tenke meg hvordan Alliance følte seg da.

Hadde også et par gode PvP kamper der, blant annet hvor jeg klarte å ta ut både en 60 hunter og en 60 mage alene.

En annen gang som også kanskje var den mest deiligste PvP-hendelsen hittil, var når Alliance prøvde å ta over en av graveyardsene. Blant de mange som var der var det en rogue som var på meg, og når jeg hadde 10 hp igjen, fikk jeg en windfury som drepte henne, så satt jeg ut en fire nova totem, gikk bort til dwarfen som prøvde å capture graveyarden, slo til med en windfury med crit og en frost shock, drepte han, og deretter går fire nova totemet av, og dreper to til. Graveyarden er reddet, jeg tar NS+Healing wave og Stigasingh saves the day igjen :p .
 
Hunter Epic questen er ikke enkelt. :>

Prøvde først på han i Silithus, Solenor the Slayer (aka Nelson the Nice). Gikk sånn hallveis dårlig et par ganger, men så fikk teken på det, på 45% gikk jeg for langt vekk, og han deagroet. Jeg healer opp til neste forsøk, når jeg snur meg mot han, borte.

Så drar jeg til Silithus for å ta Simone the Seduccress (typo?), som er den enklete. Først forsøk fikk jeg henne til 3% så døde jeg, fordi jeg ikke hadde brukt en Nature Prot. Pot. Så måtte jeg vente på en 20 min lang cooldown. Så var hun borte. <_<

Edit: "Borte", altså despawnet, tror det er en 30 min spwantimer fra du snakker til du snakker og utfordrer dem til en "duel".
 
alice. bli vant til sånne comebacks. hele veien min fra neutral til exalted (som jg ble fredag natt) så tapte jg ALDRI en eneste runde AV (og jg leaver aldri en bg om vi taper eller ei).

Allys suger som faen på hauma i AV, men WSG derimot er noe helt annet -.-

men nå er jg drittlei begge tinga. Gief AB plz :S jg skal bli rank10 (og mere ^^)
 
Det er helt sykt hvor mye alliance suger ja, men jeg og mitt pvp team skal nok få orden på sakene, bare vent og se. Grand Marshal Eivind, klinger fint.
 
Det er helt sykt hvor mye alliance suger ja, men jeg og mitt pvp team skal nok få orden på sakene, bare vent og se. Grand Marshal Eivind, klinger fint.
[/b]
hihi. Natuko blir High Warlord snart. Agility blir vel oxo snart High Warlord og jeg selv skal prøve å nå en høy rank oxo men ikke vær redd for meg (som jeg vet du er), jeg kommer nok muligens ikke til å gå i AV mer, når jeg har nådd 999/1000 i exalted ;)
men hører jg rykter om at du er der, så erre signup og gankparty ;)
 
Det er helt sykt hvor mye alliance suger ja, men jeg og mitt pvp team skal nok få orden på sakene, bare vent og se. Grand Marshal Eivind, klinger fint.
[/b]

Muahaha, I haf t3h bl00d of ur highest ranked membah on my mace. Kicked his arse :pirat:
 
Som sagt, de er utrolig dårlige. Høyeste roguen fikk ræva si banka av en protspecca warrior, og når du ikke engang klarer en prot specca warrior, da suger du.
 
Høy ranka folk kan være en gjeng med honor farmene tullinger egentlig, må ikke nødvendigvis være så sinnsykt gode i PvP 1 vs 1.
Men gearet kan ha noe og si, så.. High rank folk har vel ganske bra gear og :p
 
Høy ranka folk kan være en gjeng med honor farmene tullinger egentlig, må ikke nødvendigvis være så sinnsykt gode i PvP 1 vs 1.
Men gearet kan ha noe og si, så.. High rank folk har vel ganske bra gear og :p
[/b]
enig. Var i WSG en dag med Team Flashy (hu var rank10) og jg klarte t.o.m. å ganke henne alene ;)

buhu. enda en ambush crit over 2k :D (2011)
 
(gank = Gang KILL )


( ... Er bare så irriterende å høre "å lvl ?? ganker meg")



(Om man absolutt skal bruke wow lingo blir det "griefing")

Og, warriors er utrolig oppskrytt, det er absolutt ikke vannskelig for rogues å ta dem om man faktisk bruker hodet. De fleste tenker vel ikke engang på at Gauge er ut av combat og enda en cheapshot, og forventer at warrioren dør av SS spam. I dag tok jeg og en druid i AB 3 warriors alene fra 44-49, blade flurry, adrenaline rush, maceproc og healing. Funker bra.

(Jeg skal såklart ikke ha combat build på lvl 60)