Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg er stygt redd vår venn har rett. :(

Jeg hadde tenkt å donere all tid av mitt sosiale virkelige liv, til WoW. Hvor jeg faktisk kan spille, og ha det sosialt samtidig. Alle vennene jeg har skal spille WoW uansett..

Opprinnelig skrevet av lillo@07.01.2005, 14.59
Alle dere som har ventet så lenge på World of Warcraft bør bare være takknemlige. Blizzard har ikke gjort annet enn å utsette undergangen til deres sosiale liv.
159617​
You is teh tr00... Men game masterene er på plass 24/7 nå så kanskje vi snart ser enda en liten happy update...

Ikke var så negative. Det begynner snart.

WEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

(sorry)

Gidder ikke å lese igjennom de 809 svarene som har kommet....

Kan noen fortelle meg om det blir en SG guild i WoW, og eventuelt hvordan opplegget blir?

MÅ LASTE LASTE LASTE LASTE LASTE!!!!!
Betaen er ikke oppe ennå, men snart, kanskje i morra!!

Opprinnelig skrevet av Frenzy@07.01.2005, 20.01
Gidder ikke å lese igjennom de 809 svarene som har kommet....

Kan noen fortelle meg om det blir en SG guild i WoW, og eventuelt hvordan opplegget blir?
159869​
er eget emne om akkurat det...

Opprinnelig skrevet av Toz@07.01.2005, 19.55
WEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

(sorry)
159864​
:rulleøyne:

edit: blizzard downloader >_<

jepp, det var min reaksjon og :)

EBgames sier at wow fb starter på mandag, men noen sier i midtnatt :p