Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kazzak droppa de rogue glovsa i dag, men jeg passa på de, jeg vil heller a core hound gloves eller hva de nå heter, de med +daggers =D
 
De som jeg har, mener du? =D =D

Uansett er de Kazzak-hanskene bedre. AP= gull. GULL for faen. Du passer ikke på dem. Du PASSER BARE FAEN MEG IKKE PÅ DEM.
 

OH YE!

---

Fy! Slem Crizpy! Neste gang blir det smekk på pungen!
 
Gratulerer, du er nå i stand til å drepe ca. alt som står i din vei. Joy. :D
 
Altså, gief poeng med over 1200ap med daggers? Og jeg byr faen meg ikke 90% av dkpen min på et par hansker fra en boss som vi har under kontroll, som også har 18% droprate. Gief preditionsblade i morgen tenker jeg vi sier.

Grats Crizpy, men jeg synes egentlig det er litt teit at dmg-warriors skal få lov til å outdmge rogues så lett, med ett sånt våpen burde man ihvertfall det.
 
Gief poeng med 10k ambushlol. kek.

Jojo. Sparer dkp til Perd, seffern det liksom k men faen ekke meghell slikern lol

Faens homoperditions. 17% droprate MY ASSZZ. (eller, vi har fått den to ganger da ... men !!!! ikke til meg. !!! ) !!!

ass11!


EDIT: Og 666zzzxxx AP er shizz faneme alzå. Fpr 666 crits HELE tiden. fane bad ass

EDIT 2: BTW the dette er et skikkelig spamemnet som egentlig bare skirve mye piss i. men siden alex aldri titter her likevel så LOLKEK.
fufufu. slappy moderatoing???

EDIT 3:

Bare så dere vet det.
 
Altså, gief poeng med over 1200ap med daggers? Og jeg byr faen meg ikke 90% av dkpen min på et par hansker fra en boss som vi har under kontroll, som også har 18% droprate. Gief preditionsblade i morgen tenker jeg vi sier.

Grats Crizpy, men jeg synes egentlig det er litt teit at dmg-warriors skal få lov til å outdmge rogues så lett, med ett sånt våpen burde man ihvertfall det.
[/b]
Neh, det spørs veldig.
Har du flere mobs på en gang, er det ikke noe stress, men sloss du mot en boss, og du ikke tar noe slags skade (så du ikke får noe rage) kan du bare glemme å ta mer skade enn en rogue med bra epix.
Har et par i guilden, og det er uaktuelt å ta de
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
EDIT 2: BTW the dette er et skikkelig spamemnet som egentlig bare skirve mye piss i. men siden alex aldri titter her likevel så LOLKEK.
fufufu. slappy moderatoing???
[/b]
Jeg er her, så hold et visst nivå på postene :)
 
Pøh. Sverd>øks.
En shaman fikk spinal reaper. Jeg gadd ikke å by på den.
 
Pøh. Sverd>øks.
En shaman fikk spinal reaper. Jeg gadd ikke å by på den.
[/b]
Bah sletta posten min nå før u svarte, blandet untamed blade med et annet sverd.. Men No way, Øks eier sverd!!

5% critical er så mye mer digg en 5% chance to hit!!
 
Det er ikke 5% chance to hit.
Det er 6% kjangs for å få et ekstra attack når du "gir skade med sverdet" som også betyr at det kicker inn på hamstring etc.
 
6% chance på et extra attack er helt sykt, om du har det riktige våpnet (Les. untamed blade, pvp-sverdet).

Recklessness + sword proc = win
 
EDIT 2: BTW the dette er et skikkelig spamemnet som egentlig bare skirve mye piss i. men siden alex aldri titter her likevel så LOLKEK.
fufufu. slappy moderatoing???
[/b]
Så du ønsker at jeg skal stramme inne tøylene?
Hvis alt går over stokk og stein, og folk nekter å kutte ned på spammingen så skal jeg ikke nekte for at jeg kanskje begynner å dele ut noen anmerkninger eller i verstefall kanskje stenge hele emnet.
Sistnevnte er selvfølgelig lite sannsynlig at vil skje, men jeg håper at tomme trusler hjelper litt...
 
Det er ikke 5% chance to hit.
Det er 6% kjangs for å få et ekstra attack når du "gir skade med sverdet" som også betyr at det kicker inn på hamstring etc.
[/b]
Ja, mente det.. skrev feil :ehm...:
Men 5% crit gir deep wounds + impact også. (20% mer damage og DoT).
 
Swordproc kan critte.
Det er faktisk ikke vits i å diskutere det. Ta det du føler er best.
Fasitsvaret er at swordspec er mye mye mye bedre.

Og impale er irrelevant.
 
Swordproc kan critte.
Det er faktisk ikke vits i å diskutere det. Ta det du føler er best.
Fasitsvaret er at swordspec er mye mye mye bedre.

Og impale er irrelevant.
[/b]
er faktisk ikke så veldig opplagt.

Sverd spec skalerer bedre med epic gear, det kommer til et punkt der hvor ytterlige crit ikke er like bra som ekstra attack.

Men for vanlige blå -equippa krigere er nok i mange tilfeller øks vel så bra, fordi de trenger den ekstra critten.

Har selv prøvd reaper, Zinrokh, OEB og Spinal.

Forskjellene er minimale, men jeg kan si en ting. Jeg merket når jeg gikk fra Spinal med 30% crit til Zinrokh med 25% crit. selv med ekstra attack procc ( som riktignok er veldig morsomt når det skjer), følte jeg at øks gir deg mer reliable crit rate.



Men sverd skalerer som sagt litt bedre med gear. men "mye mye mye mye bedre" er det nok ikke.

Det er små forskjeller, men sverd er nok litt bedre :)

( tror det egentlig er det du mener og, du bare overdriver litt ^^ )
 
Og impale er irrelevant.
[/b]
Og hvorfor er det det?


Jeg ville heller fått inn et critical attack en extra attack pga impale!

Hadde en øks hatt samme stats som akshandi, som er det beste sverdet der ute (hvis ikke no nytt har kommet) ville øks specc med denne øksen eid sword specc!

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? :D Er meg, Carltio!
 
<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]
Og hvorfor er det det?


Jeg ville heller fått inn et critical attack en extra attack pga impale!

Hadde en øks hatt samme stats som akshandi, som er det beste sverdet der ute (hvis ikke no nytt har kommet) ville øks specc med denne øksen eid sword specc!

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? :D Er meg, Carltio!
[/b][/quote]

jepp, er litt lei av gamer.no, mange sopphuer der :)

Virker som det er mange ålreite folk her :)

og ja , jeg vet det er deg ;) kjenner jo deg og eivind :D