Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]
Og hvorfor er det det?


Jeg ville heller fått inn et critical attack en extra attack pga impale!

Hadde en øks hatt samme stats som akshandi, som er det beste sverdet der ute (hvis ikke no nytt har kommet) ville øks specc med denne øksen eid sword specc!

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? :D Er meg, Carltio!
[/b][/quote]
Nei, den ville ikke det.


Yay, Vael down! Jeg fikk helm of endeless rage. Pwnd.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]
Og hvorfor er det det?


Jeg ville heller fått inn et critical attack en extra attack pga impale!

Hadde en øks hatt samme stats som akshandi, som er det beste sverdet der ute (hvis ikke no nytt har kommet) ville øks specc med denne øksen eid sword specc!

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? :D Er meg, Carltio!
[/b][/quote]
Nei, den ville ikke det.


Yay, Vael down! Jeg fikk helm of endeless rage. Pwnd.

teoretisk sett så er sverd spec bedre, men den er bugga atm.

Procc resetter auto-sving. visste du det crizpy?
[/b][/quote]
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]
Og hvorfor er det det?


Jeg ville heller fått inn et critical attack en extra attack pga impale!

Hadde en øks hatt samme stats som akshandi, som er det beste sverdet der ute (hvis ikke no nytt har kommet) ville øks specc med denne øksen eid sword specc!

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? :D Er meg, Carltio!
[/b][/quote]
Nei, den ville ikke det.


Yay, Vael down! Jeg fikk helm of endeless rage. Pwnd.

teoretisk sett så er sverd spec bedre, men den er bugga atm.

Procc resetter auto-sving. visste du det crizpy?
[/b][/quote]
[/b][/quote]
Ja, den gjør det, men det blir fiksa i 1.9

Btw, swordspec. proc's of swordproc.

Så teoretisk, kan den procce jææævlig mye. Trur det blir fiksa i 1.9 og.


Ja, 31\20 nå
 
jess, det er regna med
 
Teit at man ikke ser så mange fury warriors, ser gøy ut, det er ihvertfall de jeg sliter mest med som rogue. En warrior jeg duelerte i dag fikk såvidt inn 2 slag med Untamed blade, mens en jævel med Brutality blade og lobotomizer rævkjørte meg til det uendelige.

Men jeg har fortsatt trash blade :(
Tror jeg har kjørt ubrs 20+ ganger med roguen nå, har enda ikke sett dalrend mainh eller painweaver band droppe.
 
Teit at man ikke ser så mange fury warriors, ser gøy ut, det er ihvertfall de jeg sliter mest med som rogue. En warrior jeg duelerte i dag fikk såvidt inn 2 slag med Untamed blade, mens en jævel med Brutality blade og lobotomizer rævkjørte meg til det uendelige.

Men jeg har fortsatt trash blade :(
Tror jeg har kjørt ubrs 20+ ganger med roguen nå, har enda ikke sett dalrend mainh eller painweaver band droppe.
[/b]
du har uflax da eivind. 5 runs så hadde jeg dal rend settet + truestrike Spaulders.

Dal rend sett med agi 15 på begge /kozepå


Btw, grunnen til at arms er bedre til pvp er fordi du kan spy ut mye skade på 1 sec, MS + white hit + WW.

se vs. rogues.

Da kan du bare slå imellom stuns. da har du alltid klar WW og MS. mye skade det enraged.
 
Del'Rend-settet er ekkelt. Main Hand dropper jo ca. aldri. Nesten som Perdition's Blade. Ja, WoW er skikkelig ekkelt.

Men akk så bra. :kos:

Når jeg ser hunters med main hand Dal'Rend blir jeg litt sinna. Men jeg blir jo sinna når hunters får Core Hound Tooth og Brut Blade også ... møkkaklasse. =/
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? Er meg, Carltio!
[/b][/quote]


og ja , jeg vet det er deg ;) kjenner jo deg og eivind :D
[/b][/quote]

:(
/kabuto


Gud hvor herlig det er å være warrior i BG med backup healer. 32 killing blows og 5 deaths, hvor bare 2 av de var enkle charge -> execute. (48 Warrior).

Forresten, en i gruppa mi var rank 8, som lvl 49. Det er ganske ... sykt? :I
 
Teit at man ikke ser så mange fury warriors, ser gøy ut, det er ihvertfall de jeg sliter mest med som rogue. En warrior jeg duelerte i dag fikk såvidt inn 2 slag med Untamed blade, mens en jævel med Brutality blade og lobotomizer rævkjørte meg til det uendelige.

Men jeg har fortsatt trash blade :(
Tror jeg har kjørt ubrs 20+ ganger med roguen nå, har enda ikke sett dalrend mainh eller painweaver band droppe.
[/b]
Rart, for når jeg sloss mot rogues, er jeg som regel stunlocka 95% av tida, og da er det bra med et svært våpen som tar en del skade, enn duel wield, der du må slå mange ganger for å få samme skaden.

:(
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? Er meg, Carltio!
[/b][/quote]


og ja , jeg vet det er deg ;) kjenner jo deg og eivind :D
[/b][/quote]

:(
/kabuto


Gud hvor herlig det er å være warrior i BG med backup healer. 32 killing blows og 5 deaths, hvor bare 2 av de var enkle charge -> execute. (48 Warrior).

Forresten, en i gruppa mi var rank 8, som lvl 49. Det er ganske ... sykt? :I
[/b][/quote]

Det var vel ikke... Gyn? Har vært med i guildet hennes, men ble kicka da jeg dinga lvl 50. :(
 
Bli rank 8 før du er level 60, er bortkasta tid.

Bedre å levle opp, så gå for rank.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Og impale er irrelevant.
[/b]

Offtopic: Hersis, har du begynnt å henge her nå? Er meg, Carltio!
[/b][/quote]


og ja , jeg vet det er deg ;) kjenner jo deg og eivind :D
[/b][/quote]

:(
/kabuto


Gud hvor herlig det er å være warrior i BG med backup healer. 32 killing blows og 5 deaths, hvor bare 2 av de var enkle charge -> execute. (48 Warrior).

Forresten, en i gruppa mi var rank 8, som lvl 49. Det er ganske ... sykt? :I
[/b][/quote]

Det var vel ikke... Gyn? Har vært med i guildet hennes, men ble kicka da jeg dinga lvl 50. :(
[/b][/quote]


Jo det var Gyn.

Og crizpy : på vår server kan det lønne seg å gjøre det andre veien, fordi på 60 så taper alliance det meste, om du ikke er i en pvp group. Derimot på 40-49 så har jeg bare tapt et par ganger.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fult så ille er det ikke Frenzy, ikke noe å gi anmerkninger for. Bedre å bare spørre pent om de kan slutte :)

Vi fikk Vael til 6% i går, regner med at han går ned på torsdag. Jeg elsker den bossen, jeg har ikke noe i mot å wipe på han egentlig siden kampene er ganske kule. Det som er litt kjipt er at jeg kan glemme BWL loot for en liten stund framover da jeg har brukt en haug med DKP i MC. Har 7 av 8 deler av prophecy nå (Jeg vet at det ikke er like ideelt som 3 proph og 5 trans, men jeg synes nå det er litt kult å ha hele set og ikke sitte å gnukke på dkp-en) og må svi av 30 dkp på eye of divinity neste gang det dropper.
 
Vis preditionsblade dropper i dag kommer jeg til å rive av meg håret, da jeg kjøpte nightslayer pants sist run =\

Er jeg heldig kjøper roguen som leder Core hound tooth om den dropper.
 
så kozlig :)



/peke på oksens ranktittel :D
 
Fult så ille er det ikke Frenzy, ikke noe å gi anmerkninger for. Bedre å bare spørre pent om de kan slutte :)
[/b]
Bah! Jeg var i et grettent humør når jeg skrev det. Sitter her og leser til 2SK-tentamen om kanalene i samfunnet vårt. Kjedelig stoff...

Men til noe mer WoW-relatert...
Jeg begynnte med en dwarf priest for ikke så veldig lenge siden, og jeg lurte på om det er noen her som har noe råd å komme med? eventuelle builds hadde vært hyggelige i tilegg :)

Har hørt at det mest fornuftige å gjøre er å gå shadowspecced til lvl 60, og så bytte til Holy. Stemmer dette?