Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand


Da er Thunderaan nede og vår main tank har Thunderfury

Det ble nerfet i 1.9, men tro meg når jeg sier at det sverdet fortsatt er rimelig jævlig bra til å tanke med. Det er en gave til healerene hver gang det sverdet proccer og da lager mye aggro.
Tror det bare er en annen på hele serveren som har sverdet, så det var morro :) Det er forresten JunJun-Pe som er vår MT :)
 
Hørte proccen ikke generer aggro jeg, eller ihvertfall lite.

Uansett et jævla bra sverd for så og si alle melee klasser, thundaran er også jævlig lett å drepe, er det å spawne han som er vannskelig.

Level 25 på huntern nå. Har faen meg klart å få over 1 dag played på en helg, jeg overgår meg selv.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hørte proccen ikke generer aggro jeg, eller ihvertfall lite.

Uansett et jævla bra sverd for så og si alle melee klasser, thundaran er også jævlig lett å drepe, er det å spawne han som er vannskelig.

Level 25 på huntern nå. Har faen meg klart å få over 1 dag played på en helg, jeg overgår meg selv.
[/b]
Proccen lager aggro nok den :)

Thunderaan døde på 30 sek :p
 
Jeg skulle ha vært der for å filme, men neida.. ingen warlocks som gadd å summone meg <_<
 
Fifan så dyre AV rewardene var... :/

edit:
Ikke det av jeg noe inærheten av exalted men det var trist å titte på :p

Står det mellom runs med pallan å prøve å få ting som aldri dropper eller fortsette med en priest på lvl 34
 
jg kommer til å rerolle på AQ så Eivind jg joiner dg og dine ally venner :)
 
jg kommer til å rerolle på AQ så Eivind jg joiner dg og dine ally venner :)
[/b]
Game pallan a' gamer jeg low lvl'n din :p

Erru på skolen nå? Er André der...?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Eivind og citan dere skal voldtas, bare vent. Alliance-tøser. ^_^
 
jg kommer til å rerolle på AQ så Eivind jg joiner dg og dine ally venner :)
[/b]

:kos:

Bare ikke roll hunter eller rogue, da kan det bli vannskelig å få deg inn i guilden. Så og si alle andre klasser er helt greie, men ikke så mye warrior heller ^_^

Idag trua fattern med å pælme PCen min, synes nå han har lite med å gjøre det når jeg faktisk klarer dette med å spille wow på fulltid, ha et sosialliv og få bra karakterer på skolen. (Ikke det at han noensinne gjør det, det er jo tomme trusler)
 
<div class='quotemain'>
jg kommer til å rerolle på AQ så Eivind jg joiner dg og dine ally venner :)
[/b]

:kos:

Bare ikke roll hunter eller rogue, da kan det bli vannskelig å få deg inn i guilden. Så og si alle andre klasser er helt greie, men ikke så mye warrior heller ^_^

Idag trua fattern med å pælme PCen min, synes nå han har lite med å gjøre det når jeg faktisk klarer dette med å spille wow på fulltid, ha et sosialliv og få bra karakterer på skolen. (Ikke det at han noensinne gjør det, det er jo tomme trusler)
[/b][/quote]

neh tenkte å rolle female gnome warrior (HØRTE DU DET HAKARA! GNOME!!11!!)

satser mye på pvp denne gangen, men litt pve skader ikke :)

Nukleuz: hakke sett han enda. skal holde utkikk
 
Gnome ! <3


Men alliance? :(
[/b]
jau ally ja

gidder ikke å være på motsatt faction med eivind for andre gang på rad ;)

har alltid lyst på en female gnome warrior til 60 og har alltid lyst på mechanostrider som mount ^_^

dessuten er serveren ny og blir vel litt enklere å ranke i PvP.
ser jg dg hakara skal jg spamme /moo til dg til du svarer med /hug & /love så blir dt masse kos <3
 
har alltid lyst på en female gnome warrior til 60 og har alltid lyst på mechanostrider som mount ^_^
[/b]
ENDA en warrior?
 
Har en level 10 priest på Ahn'Qurai, Horde. Kan godt joine guilden, men tviler på jeg kommer til å være på superaktiv på den, mye å gjør på mainen nå for tiden.

Håper priest er noe for meg, kjenner flere hunters som har rerolla priest og liker det. :p hiilbot :eek:
 
<div class='quotemain'>
har alltid lyst på en female gnome warrior til 60 og har alltid lyst på mechanostrider som mount ^_^
[/b]
ENDA en warrior?
[/b][/quote]
hvorfor ikke? :)

warrior er phet da (selv om enrage er nerfa kicker warriors enda ass :p )

og for de som kommer innom ally på AQ, så kaller jg mg Razzly
 
Et spørsmål Citan, får jeg noen gang de jævla pengene du skylder meg i en viss fremtid? -.-
[/b]
så så. vi skal nok få ordna dt :tommelopp:
 
hvis du akkurat har fått pet må du dra til pet trainer for å lære "feed pet" om du har gjort dette kan det være lurt å poste en screenshot siden jeg ikke er sikker på hva det er - kan jo alltids hende en av de som har mer erfaring med hunters vet svaret om det ikke er at du ikke har skillen.