Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg vet ikke hvordan jeg skal poste et bilde men rett under navnet på dyret mitt er det et merket hvor det står at det har rabies, jeg kjempet mot en bjørn da petet mitt fikk det. Det mister 50 % Accuarry og defence tror jeg det var.
 
Rabies er en 10 minutters debuff av typen Disease. Du kan få en priest, shaman eller druid til å fjerne den, eller bare vente til den går vekk av seg selv.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Sånn. WoW kontoen min er utsatt med en måned, fordi den ødelegger for skolegangen min. 3 i engelsk, stryk pga. fravær osv. Men jeg er jo for avhengig til å være borte i mer enn en måned. Jævla fittespill.
 
Fikk faktisk rundt 4 i snitt - utrolig fornøyd når man tenker seg hvor lite lekser jeg egentlig gjør.. men det blir mindre WoW dette halvåret.

Fikk forresten nettopp den Darkmoon trinketen som gir rundt 200 healing on hit :)
 
Er det noen som hve hvordan jeg kan leste foreksempel LFG - city uten å være i en stor by?
 
Skjønner ikke åssen dere greier og la WoW ødelegge skolegangen. (med mindre dere skulker) Kan jo fint greie og spille det samtidig man holder på med skole. Du har jo litt fritid.
Greier du ikke og bryte løs fra spillinga litt for og jobbe skole så er det bare dere selv og skylde :p
 
Jeg.. Vet ikke :D Litt overalt vel kanjse..
Ahn-Qiraj littegran (Undead rogue, level 13)
Ellers er det litt på 60 hunter (ED) 60 shaman (Haomarush)
Mest på Ahn-Qiraj

EDIT: Du da? spille med meg på Ahn-Qiraj? (den nye serveren)
 
Hmm... Tja... Har mye å gjøre på Hunteren, men har faktisk en level 9 priest på Ahn. :eek: I det sister har jeg sjekka litt innom Haomraush også, levla Magen 2 levler. Men vi får se, kanskje jeg gidder å levle hiilbot på Ahn. :D
 
:D
Gi meg en whisp, level 14 UD Rogue nå - Navnet er Nameless
Jeg grinder på Haomarush en skjelden gang i blant. Shaman er fortstatt mann. <3 hunter også <3 Beste klassene ^_^
 
Omg imba shaman, wiper sting? SHAMAN HAR BARE BINDA FROSt SHOCK WTF?

Jeg fikk wiper sting på huntern i går, shaman kommer bakfra med frost shock. Feign + trap, komme meg unna, sende pet osv, wiper sting. Så står jeg klar til å pushe stingen jævlig, så legger jeg merke til at han ikke tar den bort.

Så begynte han å løpe mot booty bay, med 0 mana lot jeg petten min drepe han, eneste jeg gjorde var conc. shot :)

36 nelf hunter på AQ nå.
 
Litt enig med Kairne her ... Jeg kalrer fint å spille en god dose WoW (selv om det har blitt overraskende lite for tiden :( ) og få gode karakterer. Man har jo nok fritid til å kunne spille mye, og få gjort eventuelle lekser.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Rerollet på AQ.

12 Human Rogue for øyeblikket.

Har egen guild og greier nå, 56 membs. Ikke verst, selvom det ser ut til å ta MYE tid etterhvert.

add meg til friends etc.
 
Rerollet på AQ.

12 Human Rogue for øyeblikket.

Har egen guild og greier nå, 56 membs. Ikke verst, selvom det ser ut til å ta MYE tid etterhvert.

add meg til friends etc.
[/b]
eh hva kaller du dg på AQ? :p
 
Vivi, hvilken guilden er du i?

Er officer i condemned, kan sikkert få deg inn når du blir 20+, om du er intressert, planen er å drive med endgame content så fort som mulig.
 
Seadog... Hater å si dette men skjekk roguen min i signaturen min :(

Lv.30 veeeeldig snart. da blir dt WW Axe ^_^