Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Sviker :p
Som Epzilon sa så er - Milorg - oppe og tussler, vi har for øyeblikket rundt 15 level 24-30 dudes inne :D Virker ganske koselig dette, og fleste virker som har en viss erfaring, så vi har ikke noobs =D
 
Pøhøh- skulle egentlig være horde (orc female hunter plzplz) men så bestemte noen homovenner seg for å spille alliance der.
Ikke at de noensinne kommer til å gidde å levle over 20 der, men jaja ... dessuten er Eivind så homo når han begynner å prate om at jeg er så homo fordi jeg velger homoside og så blir han bare homo og så blir alt veldig homo.

Så vi prøver en mer streit linje nå. Når Telenor ... får med seg ... at jeg ... eksisterer ... her ute ... (I VERDENSROMMET?)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Allys på AQ;

Hva om vi mekker en helnorsk guild? Jeg er svært opptatt resten av denne uken. men jeg har en lowbie guild gående som vi kan rense og kjøre invites til. Vel, send meg en PM/whisper om dette høres interessant ut. Jeg er i hvertfall veldig keen. Og det skulle la seg gjøre. Har møtt på en del Nordmenn på AQ.

Cala 18 Human rogue på AQ.
 
Det høres gøy ut. Men igjen, så har jeg vært med på så mange slike prosjekter, og etter min erfaring går det som oftest kunn en vei.

Jeg vil helst bare joine en guild som kan gjøre seg klare til MC nokså fort, så jeg får meg aincent leaf og bua så fort som mulig.

Og jeg visste Tomas ikke ville spille Orc female, det er det jo bare gothere som gjør :kos:
 
Menne :(

Helnorsk guild. Tja. Satser på PvP likevel, tror jeg.
Så det kunne jeg vært med på. Aner ikke hvor mange her som er ally på AQ dog.
thomasda. :mad:
 
Jeg spiller ally på AQ :p Ikke det at jeg tror det, fikk deg til å føle deg noe bedre :p
 
Koseloz: Husk atte Zaknafein spiller horde. :) Jeg sa ifra at du skulle også skulle joine the dark side og bli med oss i eventyret om å drepe alle tyggegummi folk. :eek:
 
Hvorfoooooooooor?? Ai.
Horde eller Alliance. Blir tilfeldig. Cointoss.
Er en hel teit måned til jeg får nett dog ...
 
Oooog eivind har blitt en huntertass.

Har bestemt meg for at jeg skal ha en level 60 hunter. Tror jeg kommer til å levle den på Ahn'Quiraj.

MEN SIDEN JEG IKKE HAR ADSL ENNÅ SÅ BLIR DET JO UAKTUELT Å STARTE ET SLIKT PROSJEKT MEN BARE VENT DERE SLEMME HORDES SÅ SKAL JEG OG EIVIND BANKE DERE.
[/b]
Reroller du alliance nå din hore? :(

BILDEH

Har hørt de kun velger ut de aller kuleste å reklamere til.
 
Totoro? rappa nicket til Lurtz? :p
jeg lurer på å joine dere der, hvis ikke jeg kommer med i Purple Rain på Zenedar.
 
Godt mulig den dårligste epicen i hele MC :D
 
ESSENCE OF THE PURE FLAME DIN FAENS FAEN AV EN FAENS HOREBUKK DATTER HOMO.

Hvor ligger logikken i å ha en så RÆVVA item på loottablen til Ragnaros? Hæ? Og hvorfor dropper den så JÆVLIG ofte? Hva faen? FAEN LIKSOM??!

NS bracers are kurrante.