Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

ikke dårlig hersis :) , men du bør tenke på å sanke mats og skaffe deg lionheart helm ;)
 
Fy, gjett om jeg misliker Telenor STERKT!
De må skjerpe seg med den hælvetes Cut-the-internet-for-a-day opplegget dems. Er drit lei av og spille og plutselig bli disconnecta og kan vinke farvel til WoW resten av den dagen -.-
 
Hva skjedde med norske guilden på AQ? Jeg har starta en horde der for to dager siden. lvl 14 tauren warrior atm. Nick: Berko.

er keen på å joine den norske guliden så hvis noen hadde vært snille å sendt en invite så hadde jeg blitt blid
 
Fy, gjett om jeg misliker Telenor STERKT!
De må skjerpe seg med den hælvetes Cut-the-internet-for-a-day opplegget dems. Er drit lei av og spille og plutselig bli disconnecta og kan vinke farvel til WoW resten av den dagen -.-
[/b]
eh lol :confused:

alle vet da at Telenor er ftl :tommelned:
 
42 med hunter, går oppover, ikke like fort som jeg vil men.

"Blizzard co. are really nice people, last night they shaked my hand for six hours"

>.>
 
Jeg vet ikke om det ble noe av det norske guildet på realmet, jeg spiller undead mage ihvertfall - Epzilon (woot) lvl 23 akkurat nå.
Edit: Vi holder på å jobbe med en helnorsk guild nå på horde siden. Gi beskjed hvis dere ønsker å bli med :) Karamba: Jeg sender deg en whisper når vi er oppe å kjører.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand


Tok Chromaggus i dag :D Da har vi gått fra Firemaw til Nefarian på en uke, noe vi skal være ganske fornøyde med tror jeg. Tror vi vil få farm status på BWL (utenom Nefarian med det første) rimelig fort nå, det kan bli morro. Jeg plukket med meg et par Shimmering Geta støvler fra Chromaggus. De er for spesielle fights, men fy faen så bra de er i de situasjonene.
 
Why are you playing Night Elf priest? :D

Satser på samme screenien en gang i neste uke. :D
 
Star shards er bra dps da ...




HA HA HA
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Starshards og elunes grace er rimelig bedritent ja, men jeg er i hvertfall ikke stygg :p Skulle gjerne hatt fear ward, men takket være Blizzards geniale idè om å gi selektive raser über ekstra skills så slapp jeg det. Heldigvis har det blitt klaget på i en evighet og er en av hovedtingene som er tatt opp i class concerns for priests, så forhåpentligvis så gjør de racials enten valgfrie, eller gjør Fear ward til en priest skill/talent.

Satte ny greater heal crit rekord i går også, 5900 med Zandalarian hero charm :p Totalt ubrukelig, men morro å se hvor høyt man kan komme.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg leste om racials før jeg startet priesten, men jeg synes det er urimelig at man skal få en dårligere versjon av klassen bare fordi man ikke vil være dwarf.
 
Stat forskjeller på forskjellige raser må det være, men racials kunne vært like bra egentlig, ikke samme, bare like bra
 
Der red Eivind nedover i Barrens og han stoppa ikke for å snakke med meg. :( Dårlig gjort. Skrev dritmange emotes til han.
[/b]
hehe han var i ratchet med meg en stund så ganka vi alle hordes som prøvde seg :)
(eivind ble så sur da npc'ene tok han et par ganger tilslutt ^_^ )
 
Forresten. Der var <Milorg>oppe på horde siden. Vi inviterer alle norske horde spillere på den Ahn'Qiraj til å bli med oss. Join us and we will destroy the alliance! :eek:
 
jeg la ikke merke til deg, skal nok huske på å stoppe neste gang :kos:


Fryktelig urettferdig at feign death altid skal ressistes, mens vanish aldri failer.
 
Oooog eivind har blitt en huntertass.

Har bestemt meg for at jeg skal ha en level 60 hunter. Tror jeg kommer til å levle den på Ahn'Quiraj.

MEN SIDEN JEG IKKE HAR ADSL ENNÅ SÅ BLIR DET JO UAKTUELT Å STARTE ET SLIKT PROSJEKT MEN BARE VENT DERE SLEMME HORDES SÅ SKAL JEG OG EIVIND BANKE DERE.