Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Spiller ikke Drakedog på Koreanske servere? Og det er mulig det er en annen det er snakk om?
Eller er jeg dårlig til å overhøre WoW-samtaler i klassen?
 
Han spiller ikke på US eller EU, altså enten korea eller kina.
 
Skal vi møtes og duelere affy? ^_^
[/b]

Hehe. Hadde vært kult det, men jeg er redd for å tape. :p Du har sikkert imba wquip også. :p
 
Fist weapons er tøffe.. minner meg om monk fra FFXI. Bare kjipt at det ikke finnes så særlig mange gode.


Ble forresten level 56 i dag! :rulleøyne: Bare fire tøffe leveler igjen nå.
 
Blizzard har klart å få 2 brukbare first weapons inn i WoW, det er Arlokk's og Thekal's Grasp, Primal Blessing settet (begge dropper i Zul'Gurub), har du begge to får du en chance on hit som forvandler deg om til dette: http://img511.imageshack.us/img511/6110/wo...051013340ja.jpg, samt gir deg 300+ attack power.

Nei jeg liker ikke Spirit of Eskhendar for den procer ikke på ranged. ;P
[/b]
Claw of The Black Drake er ikke brukbar altså?

Face@ top dmg i BWL i dag. Fisting eier.
 
Hm.. Jo, forsåvidt, den er så bra jeg kunne aldri tenke meg at det faktisk var et Fist Weapon. =D

Btw:
Account Status:
Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account.[/b]
Account Created:
17 February 05 16:21 CET
Last Login:
30 January 06 22:10 CET[/b]
Har jo nesten spillt i et år. :eek:
Vurderer å ta en pause nå, på ubestemt tid:))
 
Den éne jævla dagen jeg kommer hjem før broren min og kan kapre PCen, er selvfølgelig Haomarush nede. Great. Tjaja, har i hvert fall Invader Zim episoder jeg ikke har sett <3 .
 
Ahn'Qiraj er reddningen vet du.
 
Pvp moden min viste 6 killing blows på Carlito i AV i dag, tihi ^_^
 
Jeje, vi vant ivertfall! :tommelopp:
Ble friendly med Frostwolf, ser ikke ut som det er så vanskelig å bli exhalted. Eller tar jeg feil nå?

Men men.. Må ut å levle istedenfor AV nå, gjør det heller igjen når jeg blir 60.

Helt på slutten begynnte noen å surre med at de skulle gjøre et quest i alliance minegruven. Så mens 80% av horde folka ventet oppe ved siste bossen fikk alliance god tid til å leke seg rundt på horde områder!
 
Jeje, vi vant ivertfall! :tommelopp:
Ble friendly med Frostwolf, ser ikke ut som det er så vanskelig å bli exhalted. Eller tar jeg feil nå?

Men men.. Må ut å levle istedenfor AV nå, gjør det heller igjen når jeg blir 60.

Helt på slutten begynnte noen å surre med at de skulle gjøre et quest i alliance minegruven. Så mens 80% av horde folka ventet oppe ved siste bossen fikk alliance god tid til å leke seg rundt på horde områder!
[/b]
En AV åpna i går natt oxo og den holdt på ganske lenge og det endte med ally seier da allys fikk se:
Not enough players. game ending in 5mins ^_^

synd jg ikke er 51-60 enda så jg kunne snappe til meg en gratis IBS :<

btw Carlito.
Im coming ;)
fear me. fear DONT CALL ME mate MATE <3
 
Alliance vinner som vanlig ikke AV, mye er rett og slett udugelighet fra alliance, men det er også hvordan mapet er lagt opp.

jeg har spilt AV som Horde og alliance utallige ganger, og jeg har vunnet og tapt på begge sider.
 
Startet en Tauren warrior på Ahn'Quiraj i dag, får se om jeg levler han så utrolig mye, men jeg skal prøve.

EDIT: Heter forresten Kryptor, add meg til friend alle dere hordes ;)